طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خانه ی دوست کجاست...

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ق.ظ


چند وقت پیش رفته بودم خونه دوست نوعروسم ناهار دعوتم کرده بود

بعد از این که سلام علیک و خوش و بش کردیم رفت تو آشپزخونه و برام یه فنجون چایی آورد، الآنم که میدونید نعلبکی ور افتاده! بعدش شکلات تعارف کرد ولی پیش دستی واسم نیاورده بود و از آنجا که نعلبکی هم نداشتم، همینطوری شکلات و تو دستم نگه داشته بودم، بعد که دیدم چاره ای نیست شکلات فلک زده رو بدون هیچ تشریفاتی گذاشتم رو میز :|

بعد از چند دقیقه یه پیش دستی میوه گذاشت جلوم، اون چاییه هم که از بس حرف زدیم قندیل بست! تا حالا چایی به این سردی نخورده بودم!

موقع ناهار هم یه بشقاب قرمه سبزی و یه بشقاب برنج لهیده و شفته برام آورد! به زور دلستر برنج و خوردم، گفت ماست میخوای یا ترشی؟ گفتم ترشی، یه کاسه ترشی لیته گذاشت رو میز قاشق هم نذاشت توش، منم که نمیتونستم قاشق خودمو بزنم تو ترشی،نخوردمش...

 

حالا من نمیخوام ایراد بگیرم اصلا هم ادعای کدبانوگری ندارم حتی یه ذره، ولی آخه اینجوری؟؟؟؟ اونوقت میگن چرا آمار ازدواج پایینه :| خو آخه اون پسر بیچاره که تا قبل از ازدواج همه کاراشو مامانش واسش انجام میداده به چه امیدی بیاد رو یه چنین دخترایی حساب کنه؟؟

 

جالب اینجاست دوستم ازم پرسید خونه داریم چطوره؟؟ منم کلی ازش تعریف کردم!! راست گفتمااا !! یعنی وقتی اونجا بودم همه چی به نظرم خیلی هم خوب بود! بعد که اومدم خونه و به روزی که گذشت فکر کردم فهمیدم چه کلاهی سرم رفته :)))))))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۸)

۳۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ روزمرگی ...
"حالا من نمیخوام ایراد بگیرم اصلا..."
حالا خوبه ایراد نگرفتین!!!
همینجوریشم طرفو شستین پهن کردین رو بند.. اگه ایراد میگرفتین چی میشد دیگه!! :))

"آخه اون پسر بیچاره که تا قبل از ازدواج همه کاراش مامانش واسش انجام میداده..."
الان به دختر خانما تیکه انداختین یا پسرا؟؟؟ :||

فاصله بین همسران گذشته و حال حاضر که.. از زمین تــــــا زیر زمینه.. ! :))

+ حتی الامکان پستهایی رو که روزای قبل نوشتین.. تو یه مطلب جدید paste کنید تا تو قسمت «وبلاگ هایی که دنبال میکنم» معلوم بشه که پست جدید گذاشتین. ممنون :)
پاسخ:

خداکنه یادم باشه هیچ وقت آدرس وبلاگم و بهش ندم :))))

یا پسرا خخخخخخ

بله! :)

ها؟؟!! 0_o باشه مرسی از راهنماییتون

۳۰ دی ۹۴ ، ۰۲:۴۳ حسین آزاد
متوجهم که این مطلب بیشتر جنبه طنز داشت اما اینکه بعنوان یه دختر جنس خودتون رو نقد کردید و تعصب نداشتید قابل تقدیره
پاسخ:

اگه به من باشه که همینقدرشم بلد نیستم! باز خوبه دوستم میتونه قرمه سبزی بپزه :)

خوش اومدین 

تا بوده و بوده از قدیم ایام تا الان دختر که میره خونه بخت ، دسپخت و هنر کدبانو گریش 
تا یکی دو سال همین شکلی بوده و هست :)))
البته استثناتی هم وجود داره ولی خب تو زمانهای قدیم آشپزیشون مشکل داشتند الان خونه داری بعدا احتمالا هر دو :)))))

+
البته خدا رو شکر اغلب پسرا این شکلی که گفتین نیستن :))
من تکذیب میکنم:دییی 

پاسخ:

هردو رو خوب اومدی :)))

با اغلب موافق نیستم، شاید تک و توک اینی که تو میگی پیدا بشه

یادم رفت بگم که هیچ کلاهی سر تو نرفته بلکه کلاه اصلی سر بنده خدا اون آقا پسر 
آقای دوماد رفته :دییییی 

+
بعدم آمار ازدواج هیچ ربطی به این داستانا نداره !!
تنها ربطش همین عدم مسولیت پذیری دو طرف میتونه باشه ولاغیر !! 


پاسخ:

آره فکر کنم ;)

کاملا موافقم

البته که باید گفت آمار ازدواج هیچ ربطی به این مسائلی که گفتید نداره
ضمنا این مسائلی که گفتید زیاد مسائل مهمی نیستند.
زن و شور جوون دیگه قاشق همدیگه بدشون نمیاد از اون جهت که به تازگی عادت کردن تو ظرف هم غذا بخورن فک میکنن همه عادت دارند به خاطر همین ترشی بدون قاشق آوردن
منم زیاد معتقدم به پیش دستی برای شکلات نیستم
اینکه چای هم سرد شد مشکل شما بوده میخواستید زودتر بخورید
غذا هم که دیگه دست پخت همتون داغونه من خودم به شخصه یه نهار یه جایی پختم برای 150 نفر همشونم خانم بودن بعد چندتایی خواستن دخترشونو بندازن به ما گفتن پسر که چنین آشپز باشه دخترمون حال میکنه پاشو میندازه رو پاش غذاش آمادست
مام که تن به این ذلت ها نمیدیم ردشون کردیم
خخخخخخ
.........
پاسخ:

شما احیانا آشنای دوستم نیستین؟؟ خیلی ازش طرفداری کردین یعنی استدلالتون ما رو کشت :|

مثل این که دل پری از دخترا دارین 0_o

آخریه دیگه غلو بود :/

امارطلاق هم بالا خخخ
هیچ چیزمون به هیچ چیزمون نمیاد خخخ
پاسخ:
آره :) :(
آفرین، بالاخره یکی یه حرف حق زد. البته جان دل خیلی کدبانوعه ^_^
پاسخ:

:) :|

باز خوبه ایراد نگرفین :/
غذا که مهم نیست واسه خیلی از پسرا به خدا
مشکل ازدواج کم هم از جای دیگه س :/
پاسخ:

عه :|

تا جایی که من میدونم مرده و شکمش 0_o

خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">