طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خوش میگذره؟؟ بله !! :))

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ق.ظ

چقدر خوبه آدم یه وقتایی حس میکنه همه چی عالیه :)

این روزا دارم چند تا فیلم میبینم که وقتی تموم میشن تا ساعتها بهشون فکر میکنم و حالم خوبه :)

خیلی خوبه که آدم با شنیدن بعضی آهنگا ، با دیدن بعضی عکسا، با مرور بعضی از خاطره ها احساس خوبی بهش دست بده :)

میشه از خوردن یه فنجون چای گرم لذت برد، یا از کنار هم بودن، یا از گرمای مطبوع خونه تو سرمای زمستون :)

زمستون و دوست دارم:) دیدن آدما که لباسای گرم میپوشن و به قول اخوان سرهاشون در گریبانه خیلی برام خوشاینده :)

کلا سرما رو دوست دارم! برف و که دیگه نگو !! عاشقشم :)

وقتی فکر کنی همه چی خوبه، اتفاقای خوب هم برات میفته!

مثل اتفاقی که امشب برای من افتاد :دی

داشتم موز میخوردم که با این پدیده مواجه شدم و بسیار هم شگفت زده شدم :)

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

۰۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۵ هنوز یلدا

اسی جانم

وبلاگت مبارک عزیزم

انشالله همیشه شاد و سلامت باشی:*

پاسخ:

مرسی یلدا جان :)

خیلی خوش اومدی :**

چقدر منتظرت بودم !!

چه فیلمایی؟؟
بگو ما هم نگاه کنیم حالمون خوب بشه:|
پاسخ:
پسران برتر از گل :دی
می شود از عشق سخن گفت اگر خوب ببینیم
می شود فلسفه هم خواند اکر خوب بخوانیم

بسیار مطلب زیبایی بود....
مخصوصا عکسش
موز هم عاشقتون شده .....
پاسخ:

ممنون، شما زیبا خوندید :)

فکر کنم :))

موز قلبیه یا قلب موزیه ؟! 
پاسخ:

هر دو :))

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۵ روزمرگی ...
چه عنوان جالبی!! :*))

این نشون میده که موزها هم.. احساسات دارن :)
پاسخ:

برداشت از یه ترانه ست!!

اگه زیبا ببینیم همه چی زیبا میشه :)

اون فتحه ک ب الفِ اولِ اسمت اضافه کردی...:)))
پاسخ:

آره دیگه :)

خوشحالم حستون خوبه. همهچی بهانست شاید..برای حس خوب
پاسخ:
ممنونم ، فقط کافیه ببینیمشون :)
چه عجب این آقا پیمان اینبار کامنت داد و آخرش (خخخ )نخندید :دییی 

+
سلام روله 
خوبی ؟
تو ساعت 4صبح موز میخوری ؟o_O
یا خدا :)
بعدم اکتشافات خود را با ما در میان میزارید :دیی 
با ما تماس بگیرید :دی 
مدرسان شریف 
کی ؟ مدرسان شریف 
چی ؟ مدرسان شریف 
:)))
خواستم جو رو عوض کنم :)
جدی نگیرید :)

پاسخ:

حساسیا :)))

سلام عزیزم مرسی:) تو چطوری؟؟

نه بابا!! پست و 4 صبح نوشتم!!

وای که چقدر آلرژی دارم به این تبلیغه :|

۰۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۲۳ روزمرگی ...
بله.. ترانه هه معرف حضورمون هست!:)))
پاسخ:

:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">