طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ضد و نقیض

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ


یکی از بچه ها عکس عروسی خواهرش و به من و دوستم نشون داد، دوستم بهش گفت: واااااااای چقدر خواهرت خوشگل شده!!! وای که چقد رنگ موهاش قشنگه!!!

بعد که من و دوستم تنها شدیم به من گفت: رنگ موهاشو دیدی؟؟؟ اه اه :/

گفتم: تو که خیلی از رنگ موهاش تعریف کردی!!

گفت: جلوی اون اینجوری گفتم :|

 

اگه از رنگ موهاش خوشت نیومده چرا تعریف میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ خب از اون چیزی که خوشت اومده تعریف کن!!! خوشت نیومده خب تعریف نکن مگه کسی ازت نظر خواست؟؟؟؟؟؟ فقط نگاه کن و براشون آرزوی خوشبختی کن :|

ملت چرا اینجورین؟؟؟؟؟؟؟؟ 0_o

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

اصولا  خانوم ها بعضی هاشون ذاتشون این جوریه !!
البته حسود هم هستند اینجور آدما :((

+سلام من اونشب وسط پیامت خوابم برد ببخشید الانم بعید نیست مثل اونشب وسط 
پیام بخوابم ؛ )

پاسخ:

چی بگم...

سلام به روی ماه خواب آلودت:)) اشکال نداره استراحت برات لازمه! بهتری؟؟

خدا رو شکر صدام خوب شده ولی همچنان سرفه هام برقراره تازه دیشب رفتم و برگشتم از 
اون دنیام.
خودت خوبی ؟
به قول داییم خوش کیفی ؟

پاسخ:

ایشالا زود خوب میشی

منم امروز رفتم اون دنیا و برگشتم، الآن خوبم

۰۳ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۸ روزمرگی ...
"ملت چرا اینجورین؟؟؟؟"

اساسا خیلی از آدما.. از خصلت "شیرین عسل بودن" خوششون میاد!! :)
پاسخ:
به چه قیمتی؟؟ اتفاقا اینجوری شیرینیش و پیش من از دست میده
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۳ روزمرگی ...
بعضیا فقط تا نوک دماغشونو میبینن.. اینکه اون لحظه یکی ازش خوشش بیاد.. عاجزش میکنه از درک اینکه.. داره پیش یکی دیگه اعتبار و شیرینی حرفاشو از دست میده.. !
پاسخ:
کاملا! امیدوارم همه رفتار درستی داشته باشیم
از رنگ موها خوشش اومده بوده چون نمیتونسته خودشو اون شکلی درست بکنه حسادت کرده گفته خوشم نیامده
:))))
پاسخ:
شاید !!
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۲ پیمان کرامتی
حالا من به این کارها کاری ندارم
خواهرش خوشکل بود حالا؟ :)
پاسخ:

اوهوم :)

واقعا چرا همچینی شدیم ما
باید آدم یه دروغ سنج همراه داشته باشه :/
پاسخ:

کاش میشد ...

۰۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۹ سرباز جامانده
خیلیییییی بدم میاد ازاین عمل.ادم که نباید دورو باشه. خخخ اون دنیا رفتن جدیدا رو بورسه ها
پاسخ:

دقیقا...

بورس؟ نمیدونستم!!

۰۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۲ سرباز جامانده
عاخه بااین ویروس عزیزی که تشریفشو آورده اکثرا دارن تجربه میکنن رفتن و برگشتن ا اون طرفو.مثلا من خودم دیشب و امروز داشتم تجربه میکردم
پاسخ:

ای بابا..

الآن بهترین؟؟

۰۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۷ سرباز جامانده
همچنان زنده ام :-)
پاسخ:
ایشالا زود خوب شی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">