طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مهمان ناخوانده

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ


امروز مامان مرغ خریده بود، بعد از این که تمیزش کرد گذاشتش تو حیاط تا آبش خشک بشه

حیاط ما هیچ راهی واسه ورود گربه نداره، یه باغچه کوچیک داریم با یه درخت انگور فکستنی!

من و مامان تو اتاق بودیم و صحبت میکردیم که یهو از تو حیاط صدا شنیدیم!!

مامان دوید سمت حیاط و دید یه گربه اومده سروقت مرغه!! گربه تا مامان و دید فرار کرد و پرید تو خونه! من تا دیدم گربه اومده تو خواستم در اتاق و ببندم که نتونه بیاد سمت من که یهو گربه هه دوید سمتم و از کنار پام رد شد!! منم یه جیغ بلند کشیدم و فرار کردم!!! داداشام با شنیدن صدای جیغ من سریع خودشون و به محل حادثه رسوندن منم داد زدم: گربه اومدههههههههه:(((((

گربه هم که دید هوا پسه، به داداشام زحمت نداد و پرید تو حیاط! مامان در حیاط و باز گذاشته بود که گربه بتونه بره اما گربه اونقدر ترسیده بود که جایی رو نمیدید!! حمله کرد سمت درخت تا ازش بالا بره، چند بار زمین خورد اما بالآخره تونست فرار کنه!!!

 

آخه اومدی خونه ما چیکار؟؟ هیچ کاری هم از پیش نبرد، فقط اومده بود منو سکته بده :|

فکر کنم داره رو لبم تبخال درمیاد :(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))
منم از گربه میترسم
پاسخ:
من از همه چی!!!
محل حااااادثه!!!
چه گربه ی بدشانسی خخخ
پاسخ:

:)))

خیلی خوش اومدی :)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۱ روزمرگی ...
کلا زیاد جیغ میکشیدا.. به بهونه های مختلف!:))

یه سوال..
وقتی حیاطتون هیچ راهی واسه ورود گربه نداره.. پس اون گربه هه از کجا اومده بوده تو حیاط؟!!!:|:)
پاسخ:

آره زیاد جیغ میزنم، همینطوری الکی جیغ میزنم، خیلی سعی میکنم کنترل کنم اما دست خودم نیست :(

از رو همون درخت انگور فکستنیمون دیگه!!!!

ترسوووو :دی
کلی خاطره ی گربه و موش برام زنده شد :))
خاطره های بچگی :)
حالا بگی موش یه چیزی اما گربه ؟:دی 

+
سلام خوبی روله ؟
دلم برات تنگ شده بود بیا بغلم :**

پاسخ:

زیادی ترسوام :(

گربه موش و هر چی که فکرشو بکنی!! دیده شده از ریشه شالم هم ترسیدم :|

سلام عزیز دلم مرسی:)

خیلی دلم گرفته اومدم وبت نبودی:( بغل؟؟ وای که چقد احتیاج داشتم :(

منم امشب هم خسته بودم هم دل شکسته :((
درضمن من روز اول گفتم که رنگ وبتو عوض کن :)
گفتن یا نگفتم ؟؛ )
وای فردا هفت صبح باید بیدار بشم بی نهایت فردا کار دارم !!!
الان از بس خستم خوابم نمیاد از اون طرف هم سرفه امونم بریده:(

پاسخ:

از چند نفر پرسیدم گفتن خیلی دنگ و فنگ داره بهتره قابتو کلا عوض کنی، اما فعلا قاب دیگه ای که خوشم بیاد ندیدم:(

پستت و خوندم، دلگیر نباش، برداشت آدما متفاوته، منم یکی از خواننده هام ازم ناراحت شده، نمیدونم دیگه چطور از اشتباه درش بیارم

تو هنوز خوب نشدی؟؟؟:((

یک سوال پیش اومده برام
چطور گربه رو وقتی پیشی صدا می کنند خانم ها،میشه عزیز دلشون و ....
و بعضا دیده شده بعضیا بوس و بغل هم میکنن...
بعد وقتی میشه گربه همشون میترسن .......
:|||||||||||||||||||
پاسخ:
راستش این سوال و باید همون خانمایی جواب بدن که پیشی بغل میکنن!! چون من اصلا با حیوانات میونه خوبی ندارم :|
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ روزمرگی ...
آخه گفتین حیاط راه گربه رو(!) نداره.. فکر کردم اصلـا راه نداشته و باز گربه هه اومده! :)
پاسخ:

کوره راهی بود که گربه با زرنگی واسه خودش گشود :))

۰۲ دی ۹۴ ، ۰۲:۳۷ سرباز جامانده
من یه حقیقت رو کشف کردم ک شما همه جا هستین من اگ گربه از بغلم رد بشه سکته رو میزنم و جان ب جان آفرین تسیلم میکنم کلا از حیوانات میترسم(از بعضیا میترسم از بعضیاشم قبافشون خوب نیست خوشم نمیاد)
پاسخ:

خوش اومدین:)

اگه بدونین از چه زاویه ای رد شد :(( من از هر نوع جانوری اعم از حیوانات و حشرات شدیدا میترسم.

این کشف یعنی چی؟؟

۰۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۸ سرباز جامانده
میگم که من چن تا وبلاگ رفتم شما بودید اونجاها.وب زیزی گولو.وب هیژده.وب روزمرگی(البته یادم نیس روزمرگی بود یا همیشه تنها)
پاسخ:

خب آدم اینجا کلی دوست و آشنا داره!! مگه خودت نداری؟؟ 0_o

روزمرگی بوده

آخه من نمیدونم ، چه حکمتی داره این بی شعورا به سمت مخاطب فرار میکنن :/
از سوسک و گربه و .... ، خوب اون سمتی برو :/
پاسخ:

همینو بگو :/

مار از پونه بدش میاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">