طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عشق من

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ب.ظ

با اینکه ناخوش بود و بخاطر سردردش نتونست سر سفره افطار بیاد، وقتی دید حال منم خوب نیست، رفت برای من و خودش تخم مرغ عسلی درست کرد.

گفت آماده شده.

نتونستم برم تو آشپزخونه. چند دقیقه بعد خودش برام آوردش.


این بار من ازش پرسیدم: با آب جوش یا معمولی؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۴)

داداشتون؟
پاسخ:
بله
چه خوب .

پاسخ:
ستاره وبم روشن شد؟
آره چطور؟
پاسخ:
موقع ثبت پست یهو نت قطع شد فکر کردم شاید روشن نشده باشه
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۹ ام اسی خوشبخت
حال خواهر و برادر بهتره ان شالله؟
چه برادر مهربانی، خدا حفظتون کنه برای هم :)
پاسخ:
شکرخدا بهتریم :)
آمین
خدا همه خانواده ها رو حفظ کنه الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">