طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یک عدد مشاور آشپزی هستم :دی

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ

داداشم میخواست تخم مرغ رو آبپز کنه

ازم پرسید: باید اول آب رو جوش بیارم بعد تخم مرغ رو اضافه کنم؟

یه کم فکر کردم و گفتم: نه همون آب معمولی

بعدش خندم گرفت و گفتم: از من میپرسی؟! :)))


+ من میرم پنهان شم!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۷)

داداش من یه بار نیمرو رو گرم کرد!!!
من دیگه هیچ حرفی ندارم
پاسخ:
:))))
سرد از گلوش پایین نمیرفته ;)
 عجب، حواسش جایی گیر کرده بوده که این حرف رو زده، تخم مرغ آب پز رو پسرها بلدن،
اون هایی که بلد نیستن، یاد بگیرین:
اول ظرفی رو نصف از آب کرده، تخم مرغ را درونش گذاشته و گاز را با فندک خودش یا کبریت روشن کن و آن ظرف تخم مرغ دار را روی اون بخش از گاز که روشنش کردی
بگذار تا قل آمده و این قل آمدن یک ربع طول خواهید کشید و بعدش مسیر گفته شده
رو بالعکس انجام داده و با پوست کندندش و نمک آمیز کردنش، آن را با یه نان میل
بفرما، نوش جانت.
پاسخ:
:))))
ممنون از توضیحات نمک آمیزتون :)
خوش اومدین
فکر کنم اول آب رو جوش میارن و بعد تخم مرغ رو میندازن و بر اساس زمانی که طی میشه حالت های مختلفش به دست میاد
اگر از ابتدا آب سرد باشه نمیشه بر اساس زمانبندی عمل کرد و یکمی قاراش میش میشه اوضاع :دی
پاسخ:
آب جوش باشه ممکنه تخم مرغ بترکه
بازم من تجربه ندارم نمیدونم o_O
اسی میگم میخوای حالا در حد تخم مرغو کار کن با خودت!:دی
بابا شوهران نیومده ی شما ها چه گناهانی به درگاه خدا کردن که زناشون آشپزی بلد نیستن؟:دی

پاسخ:
بخوام کار کنم میرم سراغ درشتا! حالا که قراره وقت بذارم پس یه غذای دهن پر کن یاد بگیرم بهتره ;)
شوهران آینده ی ما آشپزان قابلی خواهند بود (شد) !!! :دی
آفرین قانعم کردی:دی
پاسخ:
قانع کردن سرآشپز بیست و دو فقط کار کدبانویی چون اسی است و بس! ;)
:)))))))
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۳ ام اسی خوشبخت
واقعا فکر نمیکردم کسی باشه تخم مرغ آب پز کردن بلد نباشه!
انقدر بدیهی بود و اتومات این کارو انجام میدم که وقتی پست رو خوندم یه لحظه فکر کردم تو آب جوش میندازیم یا آب سرد :))
منم آشپزی بلد نیستم اما اینو جز آشپزی نمیدونستم ;)
پاسخ:
حالا کدومشه؟ :))
آشپزی که فقط پختن آش نیست ;)
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۰۲ ام اسی خوشبخت
من تو آب سرد میندازم میپزه. آب های دیگه رو امتحان نکردم:))
آش پختن نیست اما تخم مرغ اب پز آخه!
پاسخ:
:))
بله پس چی؟ واسه خودش دستور پخت داره! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">