طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من هنوز برف ندیدم :(

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

تو چله زمستون پشه ندیده بودیم که دیدیم!

اونم نه یکی و دوتا! بیشتر!! :دی

دیشب هوس دستنبو کرده بودیم، تابستون معرفت نشون داد اومد o_O



ب.ن: 5 ماه پیش داشتم با یکی از دوستان درمورد یه محصول زمستونی که زمان بچگیمون تو تلویزیون تبلیغ میکردن صحبت میکردم، ولی هر کاری کردم اسمش یادم نیومد. امشب که خیلی اتفاقی داشتم پیامای اون روز (8شهریور) رو میخوندم یهو اسم اون محصول یادم اومد! با خودم گفتم آکروباک بود؟ نه آتروپات! سرچ کردم دیدم خودشه!!

مربوط به خیلی قدیمه! خیلی خیلی قبل! و همچنان این ذهن زیبا...

+ بعدا نوشت از خود پست طولانی تر شد :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۶)

۱۳ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۴۲ آسـوکـآ آآ
شمال بارونم درست‌حسابی نباریده. برف که اصلا ندیدیم :(
پاسخ:
:(
بعضی وقتا میگم کاش میشد بعضی چیزا و خاطرات بچگی رو با خودمون میتونستیم تا زمان بزرگسالی هم داشته باشیم. اما بعد به این نتیجه میرسم که دقیقا چون نیستن و نداریمشون قدر میدونیم و هنوز برامون قشنگن
پاسخ:
همیشه وقتی قدر یه چیزی رو میدونیم که نداریمش
برف؟؟
مگه زمستان شده؟؟

اینجا که فقط دو بار بارون زد
پاسخ:
ای بابا
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۲۰ ♕αяαмεsн♕ ...
اهل کجایین مگه ؟!
پاسخ:
;)
خوش اومدین
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۳۹ ♕αяαмεsн♕ ...
سوالم بی جواب موند ک؟
پاسخ:
بماند :دی
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۰۳ ♕αяαмεsн♕ ...
باوش
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">