طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این ذهن زیبا

يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ب.ظ

1_کارشناسی که بودم یه بار یکی از بچه ها بهم گفت دلم میخواد چاق بشم. گفتم چاقی که خوب نیست! گفت نه خیلی چاق، میخوام مثل تو بشم. و اون لحظه بود که دو عدد شاخ از روی تعجب رو سر من سبز شد! گفتم من که همه بهم میگن چرا اینقدر لاغری!!! گفت نه تو خوبی. اون روز هرچقدر به خودم و اون نگاه کردم نتونستم در خودم چاقی ببینم و یا اونو از خودم لاغرتر ببینم!

امروز که داشتم عکسای دوران کارشناسیم رو نگاه میکردم و کلللی خاطره خوشگل برام زنده شد، دوباره از تعجب شاخ درآوردم! آخه من از وقتی یادم میاد همیشه لاغر بودم و همیشه صورتم جوش داشته. ولی امروز دیدم چقدددددر قبلا صورتم پر بوده! و روی صورتم دریغ از یک دونه جوش! انصافا دکترم کارشو خوب انجام داده بود و درمانش هم 5 سالی ماندگار بود. درسته همیشه لاغر بودم، ولی حالا از لاغر به لاغرتر تبدیل شدم :|

گاهی چقدر آدم فراموشکار میشه! طوری که سخت قبول میکنه دختر 5 سال پیش درون عکس، خودشه!


2_امروز تو آشپزخونه یه بویی به مشامم خورد که منو برد به 17، 18 سال پیش! و حتی قبل تر!

بوی خونه همسایمون! یه پیرزن مهربون که بالای 15 ساله دیگه تو این دنیا نیست. دقیقا همون بو بود! بویی که جز تو خونه اون پیرزن دیگه هیچ جا و هیچوقت به دماغم نخورده!

گاهی چقدر ذهن آدم شگفت انگیز میشه! اییین همه سال خاطره یک بو رو در خودش حفظ میکنه!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۳)

الان دیگه خدا بخاد همه فهمیدن شما کارشناسی خوندی :)
...
خدا رحمتش کنه اون پیرزن
و خدا به ذهن و حافظه ی شما قدرت و شگفتی بیشتر بده
پاسخ:
ای وای لو رفتم! ریا شد که :دی

الهی آمین :)
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۰۸ بهارنارنج :)
منم این هفته عکس پنج سال پیشمو داشتم نگاه میکردم😁
برعکس تو ماشاءالله خداروشکر گوش شیطون کر من صورتم پر تر شده و جوشم ندارم:|
این چندروز تو امتحانا چندتایی زذم بخاطر استرس و خوردن زیاد قهوه
ولی ریزن
پاسخ:
چه تفاهمی :دی
ماشالا بهت ;)
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۱۴ ام اسی خوشبخت
دقیقا مثل من! البته من دوران دبیرستان خیلی متناسب بودم اما بعدش همیشه لاغر بودم. نه فقط خودم که بقیه هم باور نمیکنن روزی من از این چاق تر بودم!
بوها شگفت انگیزن!
پاسخ:
من فقط زمان نوزادی چاق بودم. قبل از ورود به مدرسه هم خوب بودم. بعدش دیگه لاغر شدم. هیچکس وزن نوزادیمو باور نمیکنه!
خیلی زیاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">