طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جوراب پاشنه بلند!

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

پسرخالم خیلی کوچولو موچولوعه، هم از نظر سنی و هم از نظر قدی.

اون و خواهرش خیلی به قد من حسادت میکنن! همیشه به من میگه قد کوتاه! :|


اومد پیشم ایستاد و گفت: من از تو بلندترم!

گفتم: تو که یه متر از من کوتاهتری!!! o_O

گفت: چون تو الآن جوراب داری! -_-

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

کلا فامیلی و خانوادگی شوخ طبع و خدای سوتی هستین 😄😄



پاسخ:
لطف عالی مستدام :|
آی آی آی من همیشه این ساق و پاشنه رو اشتباه میگیرم :/
پاسخ:
واقعا؟! :)))
احیانا آرنج و شانه رو اشتباه نمیگیرین؟! :دی
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۴:۳۴ پسر مشرقی
حالا خواستی بگی قدبلندی؟!!! چقدره قدت مگه؟
پاسخ:
یک و اوووو! زیاااد :دی
ای عزیزم(پسرکوچولوهه)
دلش میخوادزودبزرگ شه
ارزوبرکودکان عیب نیست


پاسخ:
:)))
دوست داره قد بلند شه!
ان شاالله قدبلندی روخوب تجربه میکنه:)
پاسخ:
ایشالا!
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۷ مترسک ‌‌
راست میگه بچه :))
پاسخ:
بله کاملا منطقی بود -_-
۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
:دی
۲۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۷ علیـ ــر ضــا
😐 دی 
پاسخ:
بهمن :)))
:)))
جوراباتو میدادی بچه پاش کنه خب
پاسخ:
اندازش نبود خب :دی
بعدم اونجوری از من بلندتر میشد که! :)))
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۸:۰۸ علیـ ــر ضــا
😐 مهر رو بچسب فعلا
پاسخ:
همون :)))
چرا اعتماد به نفس بچه رو پایین میارید؟! :|
پاسخ:
چون اعتماد به نفسش زیادی بالاست، واسش خوب نیست :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">