طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

با این حساب دیگه کسی ازمون حساب میبره؟

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

این هفته بسیج بودم. با بچه های حلقه نشسته بودیم. یه خانمی هم اونجا مسئول چایی بود. بعد از اینکه چند بار رفت و اومد، رو به ما کرد و گفت: معلمتون کیه؟

o_O

گفتم: منم -_-  معلوم نیست؟! :|

یه کم نگاه کرد و گفت: چرا! چرا! خیلی هم برازنده :)


+ این بیبی فیسی خیلی هم چیز خوبی نیستا :/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

ناشی از خوش برخوردی شما هم بوده :-) 
پاسخ:
خوش برخوردی؟! O_o
خوش اومدین
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۰ بانوچـ ـه
کاااااااااااااااااملا درکت میکنم :دی
پاسخ:
پس همدردیم ;)
۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۸:۱۰ پسر مشرقی
حسابی پس با خواهرم هم دردی!
پاسخ:
پس این ویژگیتون خانوادگیه!
من حساب میبرم :/
خانم چرااا رفتی نشستی تو مجلس بزرگااان :|
پاسخ:
مجلس بزرگان؟! یعنی من از اونا کوچیکترم؟ :|
چقدر حساب بردین -_-
بابا بیبی فیس :)
اتفاقا خیلی نازه که!
پاسخ:
:دی
آره ولی دردسرایی هم داره
بابا بیبی فیس:))
حالا خوشحال شدی یا بهت برخورد؟:)
یاعلی
پاسخ:
خواهش میشود ^_^
خوشحال که میشم ولی اینجوری بچه ها کمتر ازم حساب میبرن
یاعلی
نمیشه به جا حساب ریاضی ببریم? -_*

پاسخ:
زنگ ریاضی ساعت بعده :دی
دِگ استاد شمایید :|

پاسخ:
ساکت بشینید! حرف نباشه -_-
جو برتون نداره که الآن شبه :|

پاسخ:
همین که گفتم! دهه :/
نِمِشه که :| 
این مملکت قانون داره (¬_¬)
پاسخ:
قانون اینجا رو من تعیین میکنم <_<
:| منم فرار مغزها میشم 
پاسخ:
بدو فرار کن :|
پول ندارم -_____-
پاسخ:
پس بشینید همینجا حرفم نمیزنید!
:)))
حالا نمیشه یکم کوتا بیاین سازش کنیم :|
پاسخ:
خیر! راه نداره -__-
همه ی خانوما لج بازن ? -______-
استادی داشتیم یه نمره رو نداد که نداد :|
شما بیاید و مث اون نباشید باشد که رستگار شوید :|
پاسخ:
خانما و لج؟! من که ندیدم -_-
شما دانشجویید؟ فکر میکردم دانش آموزید :|
آخ آخ آخ
شما رو میون بچه ها نمیشناسن فک کردید مام تو جمع بچه هاااییم :|
پاسخ:
بله :دی
ممنانیم از این حسن نظر :/

پاسخ:
قابلی نداشت :-d
۱۵ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۸ علیـ ــر ضــا
خخخ
ای کاش میگفتین رفته تا بیاد یکم صبر کنید خخخخ
آره چیز خیلی بدیه
پاسخ:
:))
بعضی وقتا!
دیدی اونا که میرن مکه یه روپوش بهشون میدن مسئولین کاروان که رنگ خاص داره؟ :))


پاسخ:
نه :|
چطور مگه؟
به ذهنم رسید شما هم یه همچنین لباسی بپوشید روش بزرگ بنویسید طلوووووووع من :)))

+ نه بنویسید : مربی
پاسخ:
<_<
:)))
+ دیگه نیاز به این همه خشونت هم نیست :دی
بسیجی شدین رفت ها! : )
پاسخ:
هنوز کارت ندارم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">