طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اعلام نتایج بازی هایکو!!

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

از همه ی شرکت کننده ها و رای دهنده های عزیز کمال تشکر رو دارم :)


بدین وسیله نتایج به دست آمده رو اعلام میکنم:


هایکوی شماره 16= 38 امتیاز

هایکوی شماره 12= 35 امتیاز

هایکوی شماره 3 و 4= 34 امتیاز

هایکوی شماره 25= 33 امتیاز

هایکوی شماره 15= 32 امتیاز

هایکوی شماره 9= 31 امتیاز

هایکوی شماره 11 و 28 و 31 و 36 و 38= 30 امتیاز

هایکوی شماره 6 و 32 و 35= 29 امتیاز

هایکوی شماره 5 و 17 و 24 و 29= 28 امتیاز

هایکوی شماره 13 و 21 و 23 و 27= 26 امتیاز

هایکوی شماره 7 و 10 و 14 و 18 و 37= 25 امتیاز

هایکوی شماره 1 و 2 و 33= 24 امتیاز

هایکوی شماره 8 و 19 و 30 و 34= 23 امتیاز

هایکوی شماره 26= 21 امتیاز

هایکوی شماره 20 و 22= 20 امتیاز


و حالا صاحبان هایکوها:


شماره 12 ام اسی خوشبخت

شماره 11 و 24 من

شماره 18 و 28 مهربآنو

شماره 31 هانس شنیر

شماره 38 عاشق بارون

شماره 29 فرشته

شماره 13 روزها

شماره 37 مرتضی

بقیه اسی :|

:)))

:دی


بدین ترتیب:

نفر اول (اسی)

نفر دوم (ام اسی خوشبخت)

نفر سوم مشترکا (من - مهربآنو - هانس شنیر - عاشق بارون)

و نفرات بعدی به ترتیب:

فرشته

روزها

و مرتضی هستند :)

به همه ی عزیزان تبریک میگم و از همه بخاطر هایکوهای زیبایی که فرستادن صمیمانه تشکر میکنم :)


+ از آنجا که 28 هایکو متعلق به خودم بود و فقط 10 تاشون از دیگر دوستان بود، ترجیح دادم خودم تو رای گیری شرکت نکنم o_O


++ بنده علاوه بر کسب رتبه ی اول بازی، موفق شدم مقام آخر رو هم به دست بیارم!! =)))


+++ برای دیدن هایکوها به این پست مراجعه کنید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

ماشالا ۱۰ تا؟؟
ممنون عزیزم بازی خوبی بود.
یاعلی
پاسخ:
آره :))
ممنون از تو که هم شرکت کردی و هم نمره دادی :*
علی یارت
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۳ علیـ ــر ضــا
🙂🙂🙂 
پاسخ:
:-)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۶ امید (لانتوری)
میبینم که 16 شد اول

حق به حق دار رسید :)))))))))
پاسخ:
:)))))))
الآن جایزه میخواین؟! :دی
28تاش واسه خودتون بود؟!! O_O
چرا اینقد کم؟؟ :)

مبارکه اول و آخر شدنتون.. :-)
پاسخ:
دیگه بیشتر در وسعم نبود :دی

مرسی :))))
نامردا چرا موقعی که من نبودم مسابقه گذاشتید؟:((
پاسخ:
عه شما سربازی بودین؟!
ایشالا مسابقات بعدی :)
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۱ ام اسی خوشبخت
ممنون از زحمت و لطف شما و لطف دوستان :)
فکر نمیکردم انقدر امتیاز بیارم.
ماشالله شما چقدر عکس داشتین :)
حیف شد خودم نتونستم شرکت کنم.
پاسخ:
خواهش میکنم :)
تبریک و تشکر ^_^
بله :))
چرا خب شرکت میکردی!
تبریک به همه مخصوصا شما :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
ممنون از تو که رای دادی :)
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۳ امید (لانتوری)
واقعا جا داره بهت تبریک گفت بخاطر این خلاقیتی که دارید
همین که شماره 16 را شما انتخاب کردی یعنی ادم خلاقی هستی

:)))

جایزه ی منم بده من برم
پاسخ:
ممنونم
واقعا ممنون

:)))
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۴ پیمان کرامتی
تبریک میگم بهتون
پاسخ:
متشکرم :)
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۲۲ عاشق بارون ...
28 تا! :))) خسته نیاشی و تبریک نفر اول و آخر! :))
پاسخ:
تازه یه سری ها رو حذف کردم! :دی
موتوشکر :)))
تبریک به شما نفر سوم :)
سلام 
تبریک به همه خصوصا به خودت :)
موفق باشی و باشند و باشم :))
پاسخ:
سلام
مرسی از همه خصوصا از خودت ;)
باشد و باشیم و باشید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">