طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

لااقل قبل از تعویض یه ندا بدید :/

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۰ ب.ظ

چرا بعضی از خانمها فکر میکنن چون شوهرشون بهشون محرمه، به دوستاشون هم محرمه؟ :/

اصلا چه معنی داره که یه زن و شوهر خط هاشون رو با هم عوض کنن؟؟؟ :|

به دوستت پیام میدی و میبینی جواب میده: "من شوهرشم" میگی: "مگه این خط خانمت نبود؟" میگه: "نه دست منه" بعد که دوستتو دیدی بهت میگه: "تو هر وقت خواستی به همون خط پیام بده شوهرم به دستم میرسونه"

خب چه کاریه من هی به شوهرت پیام بدم بعد اون مثل پیک نامه رسان بیاد بگه دوستت گفت فلان دوستت گفت بهمان :|

به یه دوست دیگه بعد از یه مدت پیام میدی، کلی باهات احوال پرسی میکنه و ازت آمار ازدواج و خواستگارات رو میگیره، بعد که به همه ی کنجکاوی هاش پاسخ داد میگه: "من اونی نیستم که تو فکر میکنی"!!! با کمال تعجب میگی: "پس کی هستی؟" میگه: "من شوهرشم! الآن به خانمم اطلاع میدم که باهات تماس بگیره" بعد دوستت زنگ میزنه و میگه: "اون خطم دست شوهرمه"، وقتی گله میکنی که من فکر کردم تویی و کلی بهش اطلاعات دادم میگه: "من که مدتها بود بهت پیام نمیدادم! باید میفهمیدی که دیگه اون خط دستم نیست!"

یعنی اگه کسی یه مدت باهاتون ارتباط نداشت شما باید بفهمید که خطش رو عوض کرده، چون هیچ دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه o_O

تو یه گروه دوستانه هستی که توش کلی عکس از بچه های گروه گذاشته میشه، اعضا درمورد زندگی خصوصیشون حرف میزنن، به خیال اینکه گروه خودمونیه، بعد میری پی وی یکی که حالشو بپرسی، جواب میده : من شوهرشم، گوشی هامون رو عوض کردیم

خب چه معنی میده گوشی هاتون رو عوض کنین؟ اگه شما به هم محرمید و هیچ مورد خصوصی بینتون نیست دلیل نمیشه همسرتون رو شوت کنین بین دوستاتون، شاید دیگران دوست نداشته باشن همسرتون عکسشونو داشته باشه یا درمورد زندگی خصوصیشون بدونه :/

تو یه گروه دیگه هستی که اعضاش فقط خانمها هستن، کلی مطلب درباره ی مسائل مربوط به خانمها رد و بدل میشه، بعد یکی میگه: "خانم فلانی هم تو گروه هست؟" یهو یه پیام از همون خانم فلانی میاد که نوشته: "من پسرشم، اگه کاری دارید درخدمتم" !!! ببینید چقدر هم پیگیر گروه بوده که تک تک مطالبشو دنبال کرده و وقتی اسم مادرش برده شده سریع اعلام وجود کرده!!!


این چه وضعشه خب؟ :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

چه اعصاب خورد کن o_O
پاسخ:
خیلی ://
O_o
شوخی میکنید؟
پاسخ:
شوخی دارم؟ :|
چه خشن:/
خوب خانوما آقایون از سی کیلومتری گوشیشون رد میشن سایشو با تیر میزنن اون 
وقت خطشونو با شوهرشون عوض میکنن؟

پاسخ:
:)))
اینا که عوض کردن o_O
۱۰ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۱۹ عاشق بارون ...
واقعا چقدر مسخره. این مدلیشو دیگه ندیده بودم!! :| 
پاسخ:
والا :/
باورم نمیشه! چه مسخره!:/
پاسخ:
بسیار :|
برعکسش هم هست !!
من خودم به دوستم پیام دادم و هزارتا چیز گفتم بعد گفت من فاطمه هستم حسین نیست !!! البته با خانومشم آشنا هستیما ولی این دیگه از اوناش بود ...
پاسخ:
بله هست، من تجربه شخصیمو گفتم!
o_O
:|
حرص درآورترین پست بود :|

پاسخ:
بیشتر از بیسکوییت های نفرین شده؟ ;)
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۰ قاسم صفایی نژاد
نوبره!
پاسخ:
بدجور!
حتی بیشتر :)
بسکویت ها یادم نبود مریضی تو مگه یادممممممممم میندازی ؟:)))



پاسخ:
از این پست چطور؟ :دی
نه خوبم الحمدلله :)))
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۰۳:۲۶ محمد فائزی فرد
عجب!
پاسخ:
بعله o_O
صمیمیت و اعتماد دیگه هر چقدر هم باشه حریم شخصی یه چیز جداست...

پاسخ:
دلیل نمیشه که این صمیمیت به دوستان طرف مقابل هم سرایت کنه که! :|
یااا خدا :)))))))

تا حالا ندیده بودم از این موارد...

پاسخ:
پس چرا من اینقدر دیدم؟ :(
بگو چیه که نگاه کنم :p
نگاه نکردم خدایی میترسم حالمو خراب کنی :|:))
پاسخ:
نترس! فقط حرص درآره! البته بیشتر برای خودم :|
کامنتای خودتو بخون میفهمی نظرت چیه دربارش :دی
حالا یه همچین موردی داشتیم منتها ورژن خواهر-برادری‌اش :|
واقعاً هم درک نمی‌کنم این حرکات چه علتی می‌تونه داشته باشه :|
پاسخ:
واقعا... :|
من جمله کارهای خونک:/
پاسخ:
دقیقا!
جل‌الخالق!
اون آقایون چه پررو تشریف داشتن که اطلاعات هم گرفتن بعد گفتن من شوهرشم :/
پاسخ:
پر رو واسه یه دقیقشه ://
قبل از تعویض ی ندا بدن ک..
فوضولی و دست درازی کردن معانی مترقی خودشون رو از دست میدن..:/
مزه فوضولی کردن به همینه دیگه!!
^_^
پاسخ:
منظورم این بود که صاحب اصلی یه ندا به مخاطباش بده! چون نفر بعدی (همون فضول) که این کار و نمیکنه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">