طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قانون قانونه! :/ (قسمت دوم)

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

در ادامه ی اعلام ناقضین قوانین میرسیم به:

اغتشاش گر لانتوری!

ایشون نه تنها املاشون بسیار ضعیفه، بلکه ریاضیشون هم افتضاحه و نمیتونن حتی تا عدد 3 بشمارن!! از این رو به جای معرفی 3 دوست، 7 نفر رو معرفی کردن!! و وقتی بهشون گفتم حتی از دو برابر حد مجاز هم تجاوز کردن، بنده رو تهدید کردن که میرن تو وبشون یه پست اعتراضی مینویسن مبنی بر شرکت ندادنشون تو بازی!!! O_O

میبینید من چه ریاضت ها برای برگزاری این بازی کشیدم؟؟ :(

مجبور شدم سکوت کنم، مجبوووور!!


بگم از اون 7 نفری که ایشون معرفی کردن!

یکیشون که دعوت کننده ی لانتوری بود! یک نفر اصلا نیومد! یک نفر اومد ولی تو بازی شرکت نکرد! دو نفرشون که از قبل تو بازی شرکت کرده بودن و اصلا هم اسم لانتوری رو نیاورده بودن! :دی

2=7-1-1-1-2

موندن 2 نفر! یکیشون شرکت کرد و اسم لانتوری رو نیاورد! ولی نفر دوم اومد و اتفاقا اسم لانتوری رو هم گفت، اما چه اومدنی!!! :/

1=2-1

این است سرانجام اغتشاش گران!

که فقط 1 دعوت مفید داشت! هرچند وقتی اسم 7 نفر رو بگی بالآخره یکیشون اسمتو میگه دیگه P-:


اما شخصی که اسم لانتوری رو متقابلا گفت ایشون بودن:

اخلالگر دچار!

دچار جزو اون 7 نفری بود که لانتوری دعوت کرد، ولی ایشون روی لانتوری رو هم سفید کرد و با معرفی 9 نفر، رکورد اخلال گران بازی رو شکست!!!

هر چقدر بهشون گفتم آقا حداکثر 3 نفر میتونین معرفی کنید! ولی ایشون کوتاه نیومدن و آخر هم منو متهم کردن که به نظرشون احترام نمیذارم :|

بعدم ابراز نارضایتی کردن که چرا محدودشون کردم و خیلی از دوستانشون از لیست جا موندن o_O

حالا اون 9 نفر چی شدن!

قرار شد فقط 3 نفرشون دعوت بشن و بقیه فقط معرفی بشن.

از اون 3 نفر یکیشون که دعوت کننده بود، یه نفر اصلا نیومد و یه نفر دیگه هم اومد اما شرکت نکرد! در واقع هیچی به هیچی!

0=9-6-1-1-1

این است پاداش اخلال گران!

که عملا دعوت هاشون بی نتیجه بود و فقط تونستن اسم دعوت کننده شون رو بگن :دی

همچنین ایشون از باقی دوستان و همسایه ها عذرخواهی کردن که اسمشونو نگفتن!!

آقای دچار! خیالتون راحت! کسی ازتون ناراحت نمیشه، چون شما اسم همسایه های همسایه هاتونم گفتین :دی

والا! انگار کلا چقدر مخاطب داره که 9 نفر معرفی کرده P-:


و البته همه ی این نافرمانی ها از لانتوری سرچشمه میگیره :/

آیا این دو نفر حقشون نیست که با قیچی به قطعات 3 سانتی تقسیم بشن تا یاد بگیرن عدد 3 یعنی چی؟؟؟ :///


+ مدیونید اگر فکر کنید این پست من در جواب به این پست بوده! :/

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۱۲/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

مگه چند قسمته ؟^_^
سلام 
کاش ما هم بی قانونی میکردیم :))


+یه سوال دارم میتونم بپرسم ؟^_^
خصوصی البته :)
ممنونم که جوابم رو میدی :)

پاسخ:
نمیدونم :دی
سلام
یعنی اینقدر خوبه؟! :))
+
سوال خصوصی؟!! وای وای وای O_O
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۹ دچــ ــــار
عادم میترسه کامنت بذاره بهتون بربخوره ... :)
پاسخ:
دقیقا منم فکر کردم با این پست به شما برمیخوره o_O
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۳۶ دچــ ــــار
جدی میگم هر چیزی ما الان بگیم اون حس انتقام شما بیشتر بر انگیخته میشه/ بدبخت اون لانتوری! نمیدونم چی بهش گفتی که نمیاد حتی کامنتا رو هم تایید کنه دیگه :))
پاسخ:
من و انتقام؟؟ چه حرفایی میزنید! o_O
من فقط حقیقت رو گفتم، بی کم و کاست! :دی

متواری شده :)))
آره خیلی خوبه حداقل یه پست معروفیت و مشهوریت داری :دی 


+
ممنونم بابت جواب سوالم :)
جوابم گرفتم :p


من یه مامور شناسایی بودم پس قطعا متوجه میشم جواب اون سوال چی بود ؟:دی 
یوهاااا:))
پاسخ:
:))

زیاد مطمئن نباش! درسته تو استاد پیچوندنی! اما منم پیچاننده تر از این حرفام ;)
سلام
میبینم که چه تعاریفی ازم کردی
ایول
دمت گرم

از بچگی عقده ی اینو داشتم بهم بگن شر و اغتشاش گر واین حرفا
نه اینکه من ضعف معروف شدن دارم :))))
ادم اگر مثبت باشه معروف نمیشه اما اینجوری بهتر معروف میشم :)))

شنیدی میگن "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"

عیدی ِ خوبی بهم دادی ... مرسی :)))
....

ولی انصافا اون تهدید که نوشتی را قبول دارم کار من بوده
 و تمام تبعاتش را به گردن میگیرم


پاسخ:
سلام
(آیکن خطر فوران آتشفشان)
>__>
من که میگم این پست یکی از بهترین پست های وبلاگت هست
هر چی نباشه از اون پست ِ کیک سوخته که بهتره :))))
پاسخ:
ای هوااااار @_@
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۴۰ دچــ ــــار
نه واقعا پست خیلی خوبی بود
@لانتوری 
لانتوری در تایید تصوراتت اینم بگم من تا حال چند بار شده وب اسی رو قطع دنبال کردن زدم اما نمیدونم چحوری دوباره خودبه خود میاد توی دنبال شده ها! نکنه رمزامون رو داره! :)
پاسخ:
(آیکن نگاه چپ چپ و فشار دندانها روی هم)

لا اله الا الله
استغفرالله
خدایا پناه میبرم به خودت
نذار خون اینا بیفته گردنم :||
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۰۹ بهار بهاری
راست میگن بنده خداها!:| این پسته خیلی خوب بود... !
:))مثلا اون خار واون کیک سوخته:دی
(در حال در رفتن از کادر:))))
پاسخ:
چییییییی؟؟؟؟!!!!! O_O
بهااااااااارررر!!!! ×__×
مگه سریاله :دی خخخخخخخخخخ
پاسخ:
قاتل سریالی شنیدین؟
اینا متخلفین سریالی هستن! :))
بازم تک :'(
:)
پاسخ:
:))))))
این بار 0 هم داشتیم!!! :دی
واقعا این مشقات خسته نباشید داره اصن :)))
پاسخ:
واقعا این خسته نباشیداتون نجاتتون داد!! :)))
معجزه میکنه اصن :دی
قضیه چیه ! 
دعوا شده ؟
پاسخ:
=)))))))))
نه عزیزم :))))
اگه لینک هایی که تو پست هست بخونی متوجه میشی ;)
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۳۶ عاشق بارون ...
وای خدا!‌ :) چی کشیدی تو واقعاً! :)))
پاسخ:
دردسرها کشیده ام که مپرس! o_O
:دی
خسته نباشید:))
پاسخ:
تشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">