طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی وبلاگی افتتاح شد!!! ^_^

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

خب همونطور که مشهوده، کسی نتونست حدس بزنه بازی چیه!

پس هم اینک پرده از راز بازی برمیداریم!

این شما و این موضوع بازی:

شناسایی دوستان واقعی در وبلاگستان!!


و حالا جزئیات بازی:

این بازی به این گونه است که هر شرکت کننده باید اسم 3 نفر از دوستان وبلاگی خودش رو بنویسه، 3 نفر از بهترین دوستاش، به عبارتی اون 3 نفری که نسبت به بقیه ی دوستان در اولویت هستن؛ علتش میتونه صمیمیت یا مقبولیت یا قدمت یا رضایت یا نزدیک بودن و یا هر دلیل دیگه ای باشه که موجب ارجح شدن این دوستان شده.

تا اینجا درست شد؟

بعد از اون کار ما شروع میشه، ما یعنی اینجانب اسی ^_^

هر دوستی که به ما معرفی بشه، درواقع دعوت شده به شرکت تو این بازی! ما بهش اطلاع میدیم که بیاد و 3 دوست خودش رو معرفی کنه، اگه از بین دوستایی که معرفی میکنه اسم دعوت کننده اش هم باشه این دو نفر به عنوان دوستان واقعی شناخته میشن :)

در پایان، لیست دوستان واقعی وبلاگستان به همه اعلام میشه


اما این بازی یه سری قوانینی داره که در ذیل درج شده:

۱) کامنت ها خصوصی نباشه، چون در آخر باید سند این دوستی ها نمایش داده بشه، بنابراین نمیتونیم کامنت های خصوصی رو لحاظ کنیم.

۲) نظراتی که حاوی اسامی دوستانتون هستن تا پایان زمان بازی تایید نمیشن تا اسمی لو نره ;)

۳) در پایان بازی، اسم هایی که جزو لیست دوستان واقعی قرار نگرفتن سانسور میشن، یعنی چی؟ یعنی مثلا در یک کامنت 3 اسم معرفی شده که دو نفرشون جزو دوستان واقعی قرار گرفتن، هنگام تایید کامنت اسم نفر سومی که انتخاب نشده سانسور میشه تا دلخوری پیش نیاد، البته اگر کسی مشکلی با نمایش کامنتش نداره میتونه اعلام کنه که براش سانسور انجام ندیم.

۴) هرگز هرگز هرگز مطلقا دوستانتون رو از طریق کامنتهای عمومی و خصوصی دعوت به بازی نکنید چون مشخص میشه که اونها رو به عنوان دوست به ما معرفی کردین! تنها راه تشویق دوستانتون به شرکت در بازی، معرفی بازی در یک پست و یا قرار دادن لینک بازی تو وبلاگتون هست و لاغیر!!!

۵) شما فقط میتونید اسم 3 نفر رو بگید، بیشتر از اون پذیرفته نیست، میتونید کمتر از 3 نفر بگید اما بیشترش نمیشه، چون در اون صورت دیگه دوستان حقیقی شناسایی نمیشن و بازی به تعارفات الکی کشیده میشه

۶) دوستانی که معرفی میکنید باید بلاگر باشن، یعنی بشه بهشون دسترسی داشت. اگه فردی باشه که مدتها تو وبش فعالیت نداشته پس نمیتونه از بازی مطلع بشه که شرکت کنه و علنا معرفیش بی نتیجه میمونه، دوستان غیربلاگر هم همین مشکل عدم دسترسی رو دارن و متاسفانه نمیتونن تو لیست قرار بگیرن؛ پس توجه کنید که دوستانتون بلاگر و فعال باشن! هنگام معرفی اسامی، آدرس دوستانتون رو هم در کامنت قرار بدین که ما بتونیم ازشون دعوت کنیم.


لطفا دقت داشته باشید که هدف این بازی صرفا شناسایی دوستانمونه و هرگز قصد ناراحت کردن کسی رو نداریم، اگه برفرض من اسم کسی رو بردم که اون اسم منو نگفت به این معنی نیست که منو دوست خودش نمیدونه! شاید من اولویت چهارمش باشم! طبیعیه که بعضی افراد دوستان زیادی داشته باشن اما قانون مسابقه به معرفی بیش از سه نفر اجازه نمیده! ممکنه یه نفر خیلی محبوب باشه و افراد زیادی اسمش رو اعلام کنن، اما خودش فقط میتونه اسم سه نفر رو بگه، پس اگه اسم کسی رو بردین ولی اون فرد اسم شما رو نگفت دلیل بر واقعی نبودن دوستی شما نیست و جایی برای ناراحت شدن نداره


مهلت بازی بستگی داره به اینکه بازی چطور پیش بره، هنوز زمانی رو مشخص نکردم، اما از آنجا که اطلاع به معرفی شدگان و شرکت اونها زمانبر هست پس هرچه سریعتر اسامی رو به ما اعلام کنید! زمان زیادی نمیطلبه، فقط اسم 3 نفر رو با آدرسشون به ما بگید و منتظر اعلام نتایج باشید :)

اگه براتون جالبه بدونید چه کسانی شما رو دوست خودشون میدونن پس همکاری لازم رو مبذول!! دارید و شدیدا قانون چهارم بازی رو رعایت کنید!!

با شرکت تو این بازی، دوستانتون رو به چالش بکشید و هیجان رو به خونه هاتون ببرید :دی

این بازی میتونه فرصت خوبی باشه برای گرمتر شدن روابط دوستانه و قدردانی بیشتر از دوستانمون.

هدف ما اینه که دوستانمون رو بیشتر بشناسیم و بفهمیم چه کسانی ما رو دوست خودشون میدونن، چیزی که شاید تا حالا فرصتی برای بیانش پیش نیومده!

تذکر: ای کسانی که میخواین از شرکت تو این بازی فرار کنید! بدانید و آگاه باشید که بالآخره یه نفر از دوستانتون اسم شما رو میبره و اونوقت مجبور میشید شرکت کنید! پس تا به زور متوسل نشدیم با زبون خوش بیاین شرکت کنید :)))

+ شاید برای بعضی ها سخت باشه که از بین دوستانشون 3 نفر رو برگزینن و از این بترسن که موجب رنجش بقیه ی دوستانشون بشن، اما باید شهامت داشته باشید! یه جورایی این بازی مثل بازی حقیقت یا جرئت میمونه! ببینم چه میکنید ^_^


(اصلا دلم نمیخواد کسی تو رودربایستی گیر کنه و اسم منو بگه، من این بازی رو بخاطر خودم راه اندازی نکردم، هرچند بسیاااار محبوبم! :دی اما لطفا تعارف رو کنار بگذاریم، لطفا اسامی صادقانه باشه تا چالشمون واقعی بشه! ممنون)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۰۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اول از همه خودم شرکت میکنم که نظرم از روی کامنت های دیگران تاثیر نگرفته باشه!
آقا میثم http://ruzmarregi.blog.ir
واران جان ************************
آقای لانتوری http://lantory.blog.ir

پاسخ:
آفرین اسی عادل!
حقا که سزاوار داوری هستی ^_^
کلا تو کار شناسایی هستی !!:دی 
اون از شناسایی فامیل مادربزرگت و بقیه دوستات اینم از این :دی :))

پاسخ:
آره دیگه چه کنیم :)))
کمال همنشینه ;)
بخدا به جون خودم و خودت
 من میخواستم بگم اینا ولی از تو بعید میدونستم این مسابقه رو بذاری :))

روله ما نه شما این یک :دی 
دو مممکنه من  دوستانی داشته باشم  که نمیتونم اسمشون ببرم اونو کجای دلم بذارم ؟^_^


و آیا میشه لینک پستتو بذارم ؟^_^
البته بنظرم تا ۱۵فروردین زمان بذار چون بعضی از دوستان ما تا اونموقع نیستند :)
نمونه اش خودم که قراره مثل همیشه برم :دی 
انصافا وقتش رو زیاد کن :)

پاسخ:
حالا چرا قسم میخوری؟؟!! :))
چرا بعید؟!

قانون مسابقه اینه که اسمشون و آدرس وبلاگشونو بگی، در غیر این صورت نمیشه، یعنی باید بلاگر باشن و در حال حاضر تو وبشون فعال باشن

بله میشه ^_^
چه خبره بابا؟؟ 3 تا اسم گفتن که این همه وقت نمیخواد! 5 دقیقه فکر کن بعدش بگو، تمام! :)

عزیزم الان تو وبلاگشون نیستن خو 
این یک دو : میدونم قانون ولی نمیتونم اسم ببرم :دی 
سه من که میدونم هیچکی اسم منو نمیبره :)
ولی من اسم اونا رو میگم ولی یه چیز من نمیتونم خط تو رو بخونم :دی 
خلاصه و مفید بگو که اسامی رو بگیم همین الان تایید میکنی یا روز اعلام نتایج !؟

بابا هم خودتی من خواهرتم :دی :))
+
تازه بنظرم برای اینکه تعارف باهات نداشته باشی خودت تو این مسابقه شرکت نکن :دی :))
نظرت چیه ؟:))
پاسخ:
خب وقتی نیستن نمیتونن شرکت کنن! هدف اینه که ببینیم اونها هم اسم شما رو میبرن یا نه!
یعنی چی که نمیتونم؟ اصل بازی اسم بردنه! اگه نگیم دیگه چه بازی ای؟!
تو که استاد پست های طولانی هستی! پس بخون تا ببینی مخاطبات چی میکشن :دی

بله حواسم نبود خواهر :))
+ نمیدونم، خودم هم بهش فکر کردم، شاید شرکت نکردم
چه جذاب و هیجان‌انگیز! 
یه‌سوالِ ستاره‌ای یعنی بعدش ستاره‌دار میشه! مجازه اون دوستی رو که قبل از مجازی در واقعیت دوستمون بوده رو هم نام بریم؟
پاسخ:
ممنون :)
بله میشه، چه بسا مجازی هایی که بعدش واقعی شدن! ملاک اینه که مجازی هم باشن
عاقا من حال ندارم این همه رو بخونم نمیشه خلاصه اش رو هم بذارید ((: 

والا... 
پاسخ:
تنبل :/
اسم 3 تا از بهترین دوستان وبلاگیتون رو به اضافه آدرس وبشون به ما بگید، اصلا هم به خودشون چیزی در این مورد نگید!
خوبه؟ :|
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۰۶ پرتقالِ دیوآنه
حریر

http://abaan.blog.ir

تد

http://words-gray.blog.ir

میرزا

http://harimekhososi.blog.ir
پاسخ:
ممنون از حضورت :)
نفر دوم و سوم شرکت نکردن
:))نمیشه ...ریا میشه خب!
پاسخ:
میترسی؟ P-:
بعد چطوری باید بگم که خودشون نفهمن؟
پاسخ:
من کامنتتون رو تایید نمیکنم تا پایان بازی! شما هم تو این مدت به روشون نیارید
حله؟
یعنی باس به شما بگم به صورت کامنتی ؟ :|
پاسخ:
بله :'((
شما علاوه بر اینکه پست رو نخوندین، جوابی که به کامنتتون دادم هم نخوندین؟؟؟ :/
گفتم که به من بگید :|
به صورت یه کامنت عمومی! بعد از پایان زمان بازی، کامنتتون تایید میشه.
سوال دیگه ای نیست؟؟ o_O
خیلی خیلی خیلی کار دشواری بود که از بین ۶نفرِ منتخبم، بازم انتخاب کنم! (اونقدر که الآن نیم‌ساعته همین‌جام)
به‌ترتیبِ قدمت:
شباهنگ nebula.blog.ir !
حدیث http://ro-ga.blog.ir/
نسیم  http://nasim26.blog.ir/


+ میشه این نظر قبلی من رو عدم نمایش بزنین؟ آخه بیاد نظر منو بخونه می‌فهمه خب!

پاسخ:
همینطوره :)
آفرین دو موردش جواب داد! :)
ممنون که شرکت کردی
+ عدم نمایش زدم، ولی حالا که دارم کامنتت رو تایید میکنم و نتایج بازی مشخص شده دوباره تاییدش کردم :دی
@
کامنت آقا محمد حسین :)))))
حرص خور نیست آدرنالین رو میبره بالا :دی 

پاسخ:
من که فقط حرص خوردم :|
بهترین راه برای شناخت ما نسبت به دوستان وبلاگی این بود:لینک های وبلاگ.
اما حالا که جدیدا دنبال کرن جایگزین لینک کردن شده اکثرا لینکها رو برداشتند.

این بازی دو دستاورد داره یکی این هست: من میفهمم بهترین دوستام کی اند.
و یکی دیگه که اصلا نگفتید این هست که: شما و بقیه میفهمین و من نمیخوام.

برمیگردم سر جمله اولم(منتها در زمان حال)بهترین راه برای پیدا کردن دوستانم:
در اصل برای اینکه خودمون بفهمیم واقعا چه افردی بین دوستان مجازی و وبلاگ
نسبت به ما نزدیک تر هستند راهش 1-عمق رابطه و صمیمیت و 2-دفعات ارتباط
پاسخ:
گفتم که این بازی شبیه بازی حقیقت یا جرئت هست، بنابراین شرکت درش شهامت میخواد!

خب این عمق رابطه و صمیمیت ممکنه یه طرفه باشه! و تعداد دفعات ارتباط هم ملاک نمیشه! چون ممکنه یه نفر با شما ارتباط زیادی داشته باشه اما شما اون فرد رو دوست خودت ندونی و صرفا جوابش رو بدی!

طبیعتا هر کس نخواد دوستاشو به بقیه معرفی کنه تو بازی شرکت نمیکنه! و اگه کسی اسمشو بیاره و اون دعوت دوستش رو قبول نکنه به خودش برمیگرده!
من چون عاشششششق عدد چهارم چهار تا میگم. بگو خب!!! حرفم نباشه!!! :دی
با حذفِ گزینه‌های شخصی و حقیقی و ناهم‌جنس (آقا) و گزینه‌های غیرفعال و بی‌وبلاگ و کامنت بسته
پاسخ اینجانب عبارت است از:
http://rochak.blog.ir/
http://khanoomefe.blog.ir/
http://betterlife.blog.ir/
http://nabla.blog.ir/
پاسخ:
ممنون که شرکت کردی
آفرین دو تاشون موثر بودن :)
اسامی دوستام:

لیلا
http://sgreen.blog.ir/

الهام
http://manoobahar.blog.ir/

یکی هم خواستم بگم ولی چون کامنتای وبش بسته س نمیتونی خبرش کنی پس نمیگم دیگه :/

آخری:

پری شان
http://mychaoticmind.blog.ir/

پاسخ:
اصلا من موندم که چطور اینقدر دقیق همه رو گفتی o_O
هر سه تاشون اسمتو گفتن!
اول شدی!!! ^_^
تبرییییک :)
ای بابا چرا قاطی می کنی همیشه خوب نیست که آستانه تحملت اینقدر پایین باشه ناسلامتی فردا پس فردا میخواید مسئولیت های مهمی مثل مادر بودن رو به عهده بگیرید و این خیلی صبر و حوصله میخواد :دی 

والا... 

@واران

 به قول فامیل دور سیر داغ 
پاسخ:
بچه ای که شما باشید یه کوه صبر و حوصله هم کفایت نمیکنه :|
شما فقط شرکت نکنید! من میدونم و شما :/
مادری که شما بشید :دی :دی :دی 
بد می کنم کامنت دونی تون رو رونق می بخشم با کامنتام :)) 

والا... 


+فعلا کسی مد نظرم نیست ((: 
پاسخ:
 خب که چی؟؟ :/
کامنت دونی رو به افزایشه! منتها فعلا تایید نمیشن :دی
+ توقف بیجا مانع کسبه! زودتر 3 نفر مدنظر بیارین :|
من مامور اصنافم اومدم مجوز کسبتون رو بررسی کنم :دی 


+نمیشه بعد از این همه نظرا تایید شد من نظر بدم ؟! (((: 
(به اونایی که بهم رای دادن رای میدم :دی والا... ) 
پاسخ:
اول کارت شناساییتون رو لطف کنید -_-

+ میشه، اصلا شما هر وقت خواستی رای بده! فقط باید بدونید که اگه کسی به شما رای بده ولی شما متقابلا بهش رای ندین، رای دوستتون سانسور میشه! چراکه فقط اسامی ای نمایش داده میشن که طرف مقابل هم اسمشون رو برده باشه :دی
(ببینید بخاطر تنبلیتون چقدر از جریان بازی جدا افتادین! یه وقت به خودتون زحمت ندین پست رو بخونین ها! :/ )
من با قانون شما 3 یا اینی که تو جواب کامنت نوشتین مشکل دارم و اعتراض دارم اصن چه معنی میده کامنتا سانسور بشه هرکی به هرکی دلش خواست رای میده هیچ کس هم نباید ناراحت نشه اگه انتخاب نشد والا... 

اینقدر متهم به تنبلی کردین منو آخرش رفتم خوندم پستو :/ 
پاسخ:
چه عجب!! زحمت نشد یه وقت؟؟ :/
توی همون قانون گفتم اگه کسی مشکلی با نمایش کامنتش نداره بگه که سانسورش نکنیم
این قانون برای اینه که اگه کسی اسم دوستشو گفت ولی دوستش اسمشو نگفت، موجب دلخوری رای دهنده و یا احیانا معذب شدن رای گیرنده نشه، و همچنین کسی مفت و مجانی و بدون ریسک دوستاشو شناسایی نکنه! بلکه فقط هر کی شرکت کرد بفهمه دوستاش کیان! بعله P-:
عاقا من چهار تا میگم:-/
مشیhttp://nightdeliriums.blog.ir/
یاسیhttp://faaryaa.blog.ir/
جیمی(البته از بیان رفته بلاگ اسکای ) ولی وب همینجاشو میگمhttps://verrajihayezehnam.blog.ir/
و پیپر.http://pi-per.blog.ir/
پاسخ:
فقط یاسی شرکت کرد!
ممنون از حضورت :)
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۸ یا فاطمة الزهراء
خب من  دوستای صمیمی وبلاگیم متاهلن معلوم نیست کی بخونن :)) بهشون کامنت ندم شاید تا سال دیگه ام نفهمن :)) 
پاسخ:
خب من بهشون کامنت میدم! میبینن دیگه! مگه نه؟ :)

خوش اومدین

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۳۰ علیـ‌ تَرین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من حس میکنم بازی خرابه! فرض کنین y به x ابراز دوستی کنه اما x ابراز دوستی به y نکنه... خب کامنت y ***** میشه! بعد y می فهمه که اون x ****** ابراز دوستی نکرده و از دستش ناراحت میشه! *** *** **** ** دوستی شون کلا! :دی
پاسخ:
توضیح دادم که اگه کسی اسم شما رو نگفت به این معنا نیست که شما رو دوست خودش نمیدونه! ممکنه شما اولویت چهارم یا پنجمش باشین، و از آنجا که انتخابها محدوده پس نمیشه همه ی دوستامون رو معرفی کنیم!
خوش اومدین
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۵۱ علیـ‌ تَرین
:|
کامنتم سانسور شد :|| حفظکم الله...!
پاسخ:
بر شما باد رعایت عفت کلام :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام عزیزم 
من اسم دوتا از دوستامو میگم اگه میشه چون از این بین فقط همین دونفر جز فعالین بلاگ هستن :)
****************************************
و 
حریر جان http://abaan.blog.ir/
پاسخ:
سلام ^_^
خیلی هم خوب :)
اولین دوستت شرکت نکرد
آفرین دومی دعوت کنندت بود! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام،  ممنون بخاطر این بازی جالب 
من میتونم حدس بزنم کی منو به این بازی دعوت کرده :)
**** *** ** **** *************** 
شباهنگ به آدرس nebula.blog.ir 
و آخ که چقد شک دارم به این سومی،بین دو نفر موندم :))
اوکی! 
******** ** **** **************** 


پاسخ:
سلام
منون از تعریفتون ^_^
آفرین اسم دعوت کنندت رو گفتی :)
دو دوست دیگه شرکت نکردن
خوش اومدی
سلـام :)

ایشالا تنور بازی گرم باشه.. :)

همونطور ک شما هم گفتین .. وقتی بدون هیچ اجباری ب وب یکی سر میزنی.. ینی اونو دوست خودت میدونی.. پس نیومدن اسم دوستی تو این لیست نباید باعث دلخوری شه..

دوستان خوب زیادی دارم هم تو بلاگفا.. هم اینجا من جمله خود شما..
اما طبق قاعده «السابقون السابقون»!:) این سه دوست رو معرفی میکنم..

1. نقاب سربی(آقا شهرام عزیز.. ک مدتیه سر نمیزنم ب وبشون تو بلاگفا:( )
neghabesorbi.blog.ir

2. هنوز (یلدا خانم عزیز)
still.blog.ir

3. انسانم آرزوست (نازنین خانم گرامی)
khalvate-man.blog.ir

+
در مورد سانسور هم درست متوجه نشدم..
از نظر من ک مشکلی نیست منتشر بشه کامنتم.. باز هر جور خودتون صلاح میدونید...:)
پاسخ:
سلام :)
مرسی ^_^
همینطوره...
لطف دارید ممنونم :)
السابقون رو خوب اومدید :دی
متاسفانه هیچ کدوم از دوستانتون تو بازی شرکت نکردن o_O
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باشه شرکت می کنم ؛)
۱. آرزو
** ***** *** *******
** ****** **
پاسخ:
آدرس که ندادی! ولی من دعوتشون کردم :))
آفرین اولی دعوت کنندت بود :)
دو دوست دیگه شرکت نکردن
من ترسو؟:/
عاخه من اگرم اسمشونو بگم اونا که نمیان وبلاگت که اسممو بگن...اصن یه نظرم از اون بلاگرهای مد نظر من تو وبت نیست..پس یعنی اونا روحشونم ازین بازی خبر دار نمیشه:)
ترسو هم خودتانی:دی
پاسخ:
قانون 6 رو بخون
تهش چی میشه ؟:/
پاسخ:
دوستان واقعی شناسایی و معرفی میشن
اسی جان

من دوس دارم تو بازیت شرکت کنم ولی دامنه دوستان وبلاگی من خیلی کوچیکه و ارتباط وبلاگیم رو با کسایی ادامه دادم که حس کردم از نظر فکری و روحی بهشون نزدیکترم و اون چند نفر محدود حتی اگر اینجا ازم نام نبرن مطمئنم که دوستای مجازی(یکیشون هم که حقیقی شده برام) واقعی برام هستن.
اگه بخوام از بین اون 5-6 نفر، 3 نفر رو انتخاب کنم، به بقیه شون مدیون میشم...چون همگیشون در یک سطح برام عزیزند...

با تشکر از دوستی که ازم نام برده و مطمئنم جزو همون 5-6 نفر دوستای گلم هستش، اگر اجازه بدی، من این انتخاب رو انجام ندم...

اگر بخوای همه شون رو نام میبرم...
پاسخ:
من فکر نمیکم اگه شرکت کنی کسی ازت ناراحت بشه!
باز هم خودت میدونی...
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۷ قاسم صفایی نژاد
سلام
اتاقی برای دو نفر
http://otaqeshakhsi.blog.ir/
خودنویس
http://khodnivis.blog.ir/
می‌نویسم از خودم
http://correctionpen.blog.ir/
پاسخ:
سلام
ممنون که شرکت کردین :)
دو نفر از دوستانتون شرکت نکردن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام مرسی از کسی که منو معرفی کرد و مرسی از شما:))

سه نفر من:
http://aramevahshi.blog.ir
***********************
********************************
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم ^_^
مرسی از شما که شرکت کردین :)
آفرین اولی اسمتو گفت ^_^
نفر دوم و سوم شرکت نکردن
خوش اومدی :)
بنظرم اونایی که اسم مینویسن همگی بدون استثناء مثل فاطمه مثل بهار میتونن لینک پستتو معرفی کنن تو وبلاگشون که بدون اینکه حرفی بزنن دوستان خودشون به اینور جذب میشن و احتمالا اونا هم رای میدن دیگه نیاز نیست توام بری کامنت بدی به تک تک اونایی که رای گرفتن از مثلا من نوعی :)


بعدم قانون ۶ ام تون تو  این ایام منتهی به نوروز که همه سرشون شلوغه نمیتونه به این موضوع ۶امی که گفتی بخوره :|:)
الان همه درگیر عید و نوروزن منم الان مسابقه ام  اجرایی نشد بخاطر مشغله های دوستان شاید بعدا اجرایی شد ولی الان اسی جان دوستان خیلی مشغول عیدن :)
منم نظر بهار رو دارم مگه اینکه مورد لینک کارش رو غیر مستقیم انجام بده اونم 
آیا بشود آیا نشود :)
در هر صورت ایشالا این مسابقه پر شور و جذاب برگزار بشه ...
موفق باشین...

پاسخ:
اسم مینویسن؟؟ اینجا ما اسم نویسی نداریم! فقط شرکت کننده داریم :دی
اگه کسی لینک بذاره شاید دوستش شرکت نکنه! هدف اینه اون شخص که اسمش برده شده حتما شرکت کنه! بنابراین من باید به تک تک افراد خبر بدم

منظورم از فعال اینه که در دسترس باشن، نه مثل کسانی که مدتهاست به وبشون سر نمیزنن! حتی اگه پست نمیذارن لااقل کامنتهاشونو چک کنن تا متوجه بشن

عید هیچ مانعی برای شرکت تو این بازی نیست، چون نه نیاز به تهیه و آپلود فایلی هست و نه نیاز به نوشتن یه متن! فقط باید اسم 3 نفر از دوستان رو بگید که کمترین زمانی نمیبره

ممنون
اسم دوستاشون رو اذیت میکنی منو ؟
^__^
بعد تا کی فرصت هست ؟من باید فکر کنم :دی 
البته اسم دو تا  کاملا اوکی هست ولی سومی رو باید فکر کنم میتونم اسمش رو علنی کنم یا که خیر ؟:دی 

پاسخ:
;)
فرصت کمه :((
اگه اون دو نفر تفاوت فاحشی دارن با نفر سوم میتونی همون دو نفر رو بگی

علنی؟ یعنی به خودش بگی؟؟ ابدا -_-
نه بابا به خودش چرا بگم خل شدم ؟^__^
علنی یعنی اینکه اسمشو بگم یا نگم  تو اسامیم ؟:))

تا چند روز دیگه فرصت داریم‌خو اعلام‌کنین تو بعدا نوشتت ایش :))

تفاوت فاحشی دارن یعنی چی دقیقا یا حدودا ؟:)
اینو متوجه نشدم ^_^
 
بعد کامنت میدی بهشون یعنی چی ؟
اینم توضیح بده تا من برم نهار و نماز و سر کار :)
بعدا میام میخونمتون :)
خداحافظ اسی ...
خداحافظ خداحافظ :)))
پاسخ:
خب باید بگی دیگه :'(
نکنه توقع داری حدس بزنیم کیه؟ :|
زودتر بگو چون باید بهشون خبر بدم و اونا هم بیان شرکت کنن و اسامی خودشون رو معرفی کنن و الی آخر...

یعنی اگه نفر سومت به چهارم و پنجم نزدیکه (از نظر درجه ی دوستیتون) و نفر اول و دوم یه سر و گردن از سومی بالاترن پس همون دو نفر رو بگو

یعنی دعوتشون میکنم (آیکن کندن موهای سر)
خدافظظظ >_<
اسی جان
کامنت من ثبت نشده؟!
پاسخ:
چرا عزیزم، تاییدش کردم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه خارجی:))

1- حریر :)
http://abaan.blog.ir/

** *** ********
***********************


پاسخ:
:دی
اولی دعوت کنندت بود آفرین :)
دومین دوستت شرکت نکرد
خوش اومدی
Wow!!!! اینجارو!!!!!!! چه حرکت جذابی! 
راستی سلام:) ممنونم قدم رنجه کردین و زحمت مارو تقبل فرمودین و از این حرف خفنا:-D 
خب! اصل ملطب! 
یاس  [انواع و اقسام قلب ها]
فاطمه به ادرس divoneyekholochel.blog
و رسول   quiper.mihanblog.com
[اگر نمیتونم از میهن بلاگیا بگم و صرفا باید بیانی باشن مورد سوم علی ترین]
عاغا چه کار نفس گیر و سخت و اینایی بود! بازم ممنون از لطف و زحمت شما بلاگر خلاق:)

پاسخ:
مرسی از استقبالت ^_^
سلام :)
خواهش میشه ;)
همین که بلاگر باشن کافیه!
بعله پس چی؟ :دی
متشکرم از لطفت ^_^
خوش اومدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام! 
هاها 😁😁

چه بامزه!

خب معلومه!

حریر!
http://abaan.blog.ir
* *****
****************************
* *** ** *******
***********************
پاسخ:
سلام
مرسی ^_^
چه قاطعانه بود! آفرین اسم دعوت کنندت رو گفتی :)
دو دوست دیگه شرکت نکردن
خوش اومدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**********************
**********************
**********************

تقدیم به شما ..
* *** *** ***** ** ***** **** *** ***** **** * **** **** *** ****** ********
پاسخ:
ممنون که شرکت کردین :)
نفر اول و دوم تو بازی شرکت نکردن
اسم دعوت کنندتون هم بین دوستانتون نبود!
ادرس یاس :yasinevesht.mihanblog.com
ادرس فاطمه:http://divuneyekholochel.blog.ir
ادرس رسول: http://quiper.mihanblog.com

سپاس از شما:)
پاسخ:
مرسی از آدرسا :)
ایول داری ها!! :))
یعنی میگی اونایی که تو وبلاگ شما قدم رنجه میفرماین، فقط حق داریم از بین اونا دوست معرفی کنیم؟
جالبه والا:)
پاسخ:
O_O
این دیگه از اون حرفا بودا o_O
عزیزم شما اسم دوستای خودتو با آدرسشون بگو کاریت نباشه :|
ولی آسی جان میدونی چیه؟ سه تا به خدا کمه!!! :////
من حداقلش یه ده تا رفیق دارم تو این بیان که دلم میخواست اسم همشونو بگم! ولی نتونستم :/ اساسا یه کم بازیش در عین جذاب بودن شاید موجب دلخوری بشه حتی اگه تو تو این پست گفته باشی اگه فلانی شما رو انتخاب نکرد به این معنی نیست که دوستتون نباشه :)
شاید من از اونایی باشم که ناراحت نشم و اتفاقا مشتاق نتیجه ی این بازیم ولی همه که مث من نیستن...شاید برا یکی مهم باشه :| خلاصه این از دل نگرونی های یک عدد حریر برا این بازی :))
پاسخ:
خب منم خواستم شما رو به چالش بکشم دیگه! اگه قرار بود همه رو بگیم که اسمش چالش نبود ;)
اگه هم کسی ناراحت بشه لحظه ایه، چون دوستی های واقعی به این راحتی بهشون خللی وارد نمیشه :)
در تکمیل کامنت بهار:
خوب مسئله اینجاست که ممکنه اون دوستانی که اصلا به وب شما نمیان، بدونن از بین دوستاشون فقط ما این وبو دنبال میکنیم. اونوقت میفهمن که از چه طریقی به این بازی وارد شدن!
البته من شرکت نمیکنم، فقط خواستم یه خلل کوچیک که به مسابقه‌تون وارده رو بگم :):):)
پاسخ:
دنبال کردن که دلیل بر شرکت کردن نیست، الآن افرادی که شرکت کردن اصلا جزو دنبال کننده هام نبودن، ضمن اینکه شما هم اولین باره که ازتون کامنت دریافت میکنم!
خوش اومدین :)
چقدر جالب 🤔

دوستام : :)
۱- مهشید ِ بیان! ( بی آدرس 🙊)
۲- aramevahshi.blog.ir و patrick.blog.ir

دوتای آخری اولویت ندارن بر هم :)
پاسخ:
ممنون :)
دو تا از دوستات شرکت نکردن (اولی که آدرسشم نذاشتی o_O)
آفرین اسم دعوت کنندت رو گفتی :)
خوش اومدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلان،خواهش میکنم عزیزم 
************ ****** ******* ** *****با این حساب با اجازه من یه نفر دیگه رو جایگزین میکنم 
***** ** **** ****************

پاسخ:
سلام
ایشون هم شرکت نکردن
تبریک میگم سوم شدی :)
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خیلی وقتا این شناسایی ها خوب نیست
یعنی آخر هر شناختی خوب نیست. بعضی وقتا نتایج بدی داره
پاسخ:
شناختن دوستامون چه نتیجه ی بدی داره؟
1. یلدا بانو
http://still.blog.ir

2. اَسی بانو
http://tolooeman.blog.ir

3. محمدرضا خان جان :)
http://hamsayehmah.blog.ir
پاسخ:
خیلی متشکرم از حضورتون :)
یلدا جان چون نتونستن 3 نفر رو از بین دوستانشون انتخاب کنن، شرکت نکردن
وای خیلی ممنونم ^_^
اصلا فکرشم نمیکردم اسم منو بگید!!!
خیلی خیلی سپاسگزارم از لطفتون ^__^
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۳ زین العابدین
سلام ممنون از دعوتی که کردین ولی من دوست وبلاگی به اون صورت ندارم یعنی خیلی وبلاگ نمی نویسم حداکثر می تونم حدس بزنم کی اسم منو به عنوان دوست وبلاگیش داده :)
به هر حال بازی خلاقانه ای بود موفق باشین :)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
هر طور مایلید
متشکرم :)
خوش اومدین
چه پست خوبی! :)) 
پاسخ:
ممنونم ^_^
خوش اومدین :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شباهنگ
nebula.blog.ir

*****
*********************


***** *********
*****************
پاسخ:
آفرین اولی اسم تو رو گفت :)
ممنون از حضورت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من این سه تا دوست رو نام میبرم :)) 

http://aramevahshi.blog.ir
*********************************
*****************************
پاسخ:
آفرین اولی دعوت کننده تون بود :)
دو دوست دیگه تون شرکت نکردن
خوش اومدین
میگمااااااااااااا
فکر کنم اون لیستی که من بهت دادم حالا حالا کامنتاشونو چک نکنن
هر کدوم جواب نداد، مگهان رو به جاش به لیست اضافه کن
meghan.blogsky.com
:دی با تچکر
پاسخ:
همینطوره!
همون دو نفر کلا شرکت کردن :دی
سلااااام اسی جان
چه بازی مهیجی
این آخر سالی با خستگیهام از هیجان استقبال می کنم.
کار سختیه انتخاب سه دوست 
امیدوارم دوستان دیگرم بر من خرده نگیرن
پیشاپیش همتونو دوست دارم
یه سوال باید اسم دوست رو با آدرس وبلاگش بنویسیم؟
پاسخ:
سلاااااام آقا محمد رضا :)
مرسی از استقبال گرمتون ^_^
مطمئنا همینطوره
بله بله :)
1_ یلدا - http://still.blog.ir
2_ میثم - http://baharammm.blogsky.com
3_ بهار - http://baharammm.blogsky.com
پاسخ:
آفرین بهار خانم هم اسم شما رو گفتن :)
البته آدرس بهارخانم رو برای آقا میثم هم گذاشتید :دی
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۴۳ هولدن کالفیلد
شما اصلا فکر کردید که چه دلخوری هایی ممکنه از نتایج بازیتون به دست بیاد؟
ممنونم از عزیزی که من رو دوست واقعی خودش میدونه، بنده در این بازی شرکت نمیکنم!
پاسخ:
دوستی های واقعی اونقدر محکم هستن که آسیبی بهشون وارد نشه، این بازی هم از اسمش معلومه، بازیه! و برای سرگرمیه؛ و الا همه ی ما به خوبی دوستامونو میشناسیم، حتی اگه اینجا اسممون رو نگن! منتها با این روش کمی به دوستی هامون هیجان دادیم و کمی هم ریسک کردیم!
خوش اومدین
جا داره تشکر کنم از دوست عزیزی که منو دوست خودش دونسته و یه سوْال مطرح کنم!
الان مثلا اگه من اسم اون نَفَر رو نگم شما کامنتش رو پاک میکنی دیگه بعد من از کجا بدونم کی اسم منو گفته؟
خب این حساب نیست اقا :))
پاسخ:
خب بعد از پایان بازی و اعلام نتایج، اون دوست میتونه خودش بهت بگه اگه بخواد! اگه هم کسی مشکلی با نمایش کامنتش نداشته باشه میگه که سانسورش نکنم
خوش اومدین :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فاطمه نویسنده ی وبلاگ رگها
جولیک نویسنده ی وبلاگ پلاکت
* **** ***** * **** ****** ** *** ** * ****** *** ** ***** *** ** **** **** *** ***** ******* ***** * **** ******
پاسخ:
آفرین هر دوشون اسمتو گفتن :)
تبریک میگم دوم شدی!
@
مستر هولدن عصبانی میشود :دی 
جالبه بدونین مستر هولدن حتی عصبانیتش تو دنیای واقعی خیلی کمرنگه :)
و اصلا مشهود نیست از بس خوش اخلاق و خنده رو هستند :)



+
کامنت منو سانسور نکنی میفرستم :)
ایشالا تا شام میخورم میام میفرستم احتمالا بشه دوازده :)
نخوابی ها :دی 


++
راستی ممنونم از دعوتت ولی  راستش کلی خندیدم:))
 چون من چه دعوت نامه برام میفرستادی چه نمیفرستادی
بخاطر خواهر خوبم می اومدم :)
ممنونم :*
پاسخ:
بچه ی خوبیه فقط یه کم ساز مخالفه :دی
+ تو دومین نفری هستی که گفتی سانسور نکنم! فکر کنم بقیه به قضیه ی سانسور توجه نکردن o_O
++ چرا خندیدی؟ خب دعوت شدی دیگه! یعنی یه نفر معرفیت کرده! :)
مرسی که اینقدر خوبی :**
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۳۳ خانومِ حدیث :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام  :)  سخت شد عاغا

آرزوجانِ دلم the_phoneix.blog.ir
**** **** ***  **   *****************

به صورت صمیمی طور این 2عزیز  :)
دوستان زیادن البته  ^____^
پاسخ:
سلام :)
بله دیگه :دی
آفرین اولی دعوت کنندت بود :)
دومین دوستت شرکت نکرد
خوش اومدی
http://still.blog.ir/

۱-وبلاگ هنوز یلدا
دوست خوبم یلدا، بانوی دوست داشتنی ...


http://never-giveup.blog.ir/

۲-وبلاگ پرتقال دیوانه ...
دوست خوبم همای سعادت ...

http://ruzmarregi.blog.ir/

۳-وبلاگ روزها 
جناب آقا میثم...



+
۴-۵-۶ و الی آخر داشتیم ولی خب شما سه تا خواستین ...
امیدوارم بقیه دوستان از  انتخابای من ناراحت نشن ...
با تشکر 

پاسخ:
مطمئنا کسی ناراحت نمیشه :)
ممنون که شرکت کردی :)
یلدا جان به دلیل زیاد بودن تعداد دوستانش، شرکت نکرد
میگم من اسمشونو میگم...اصلا هم نمیخاد مخفی کنی...بزار همه ببینن:)
مسی ریکا-میرزا-فرید صیدانلو-
همینان:)
البته فرید بسته..اما برمیگرده حالا
پاسخ:
ممنون که شرکت کردی :)
تو که آدرس ندادی ولی من دو نفر اول رو دعوت کردم، اما شرکت نکردن!
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۲۱ بهار شیراز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و تشکر از شما ...
 از دوستان نزدیک من عبارتند از :
***** ****** **** ************************************
وبلاگ همسایه ماه http://hamsayehmah.blog.ir/
***** **** ****** ** ** ****************************
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون از حضورتون
آفرین اسم دعوت کنندتون رو گفتین :)
دو دوست دیگه تون تو بازی شرکت نکردن
خوش اومدین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
http://platelets.blog.ir/

اینم ادرس :)
پاسخ:
از آنجا که شما خلاف قانون رفتار کردی و 4 نفر معرفی کردی، دو دوست بعدیت شرکت نکردن :دی
چه جآلب
کی منُ دوست خودش دونسته؟:)
میخوام بدونم D:
پاسخ:
نه دیگه نمیشه! شما فقط میتونین شرکت کنین، اگه اسم دعوت کننده تون هم جزو دوستانی که به ما معرفی کردید بود، اونوقت مشخص میشه کی بوده ;)
خوش اومدین
نفیسه، ضربان لبخندهایت missnooon.blog.ir
میم، نمی شود بهار از تو سبز تر باشد spring-greener.blog.ir
این دوتا :) 
پاسخ:
آفرین به این دوستی های خوب :)
اولی دعوت کنندت بود و دومی هم اسمتو گفت!
خوش اومدی
ممنون از شما و دوستانی که اسممو آوردن.
من شرکت نمیکنم ⁦;-)⁩
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بازی سختیه!
من اسم میبرم،صرفا جهت شرکت متقابل و دعوت هر کی منو اسم برده و مرسی ازش. اگه اسمش در این سه تا نبود این سه تا بنده خدا رو دعوت نکنید:دی
هم. خب.
الانور :-؟ ******** ******* **** *****
پاسخ:
بله!
درست حدس زدی آفرین :)
آدرس دوستاتم نذاشتی که دعوت بشن :|
باگی که علی ترین گفت هم وجود داره ضمنا. دیدم بچه ها گفته ن دیگه خودمو خسته نمیکنم سر توضیحش:دی
پاسخ:
همون جوابم به علی ترین :دی
اسی جان یه رای ویژه هم باید به شما می دادم
کاش خیلی محدودمون نمی کردی

پاسخ:
Waaaaw ممنووونم از رای ویژه ^_^
شما همیشه محبت دارید :)
دیگه لو ندین دیگه :)))
خب باید محدود میشد تا جذابتر بشه :دی
کامنت منم سانسور نشه :)) با تچکر.
پاسخ:
باشه
خواهش میشه :)
سلام
گفتی سه نفر اما من تا امروز که سه شنبه هست هر چی فکر کردم دیدم نمیشه
سه نفر نمیشه
شاید من برای این اشخاص دوست نباشم
اما اینا دوستای منن و نمیتونم سه نفر را انتخاب کنم

اسی
http://tolooeman.blog.ir

نسیم
http://nasim26.blog.ir/

خانم پرستار
http://gahzist.blog.ir/

دچار
http://fiish.blog.ir/

گندم
http://gandomru.blog.ir/

سمیرا
http://its-me.blog.ir/

واران
http://barani-96.blog.ir/


با منم بحث نکن :))

دلیلی هم نمیبینم که کامنتم سانسور بشه
مرسی
پاسخ:
سلام
من چی بگم به شما :|
ممنونم از لطفتون :)
اسی اگر منو دونفر حساب میکنی(مثلا دوتا یلدای بیست ساله که میشه یه یلدای 40 ساله) من شرکت میکنم تو بازی و 6 نفر رو هم معرفی میکنم.
اما اگه قراره 3 نفر رو معرفی کنم، بدینوسیله انصراف خود را از شرکت در بازی، اعلام میدارم!
من همه دوستامو اندازه هم دوس دارم، دلم نمیاد سه تارو به بقیه ترجیح بدم....
پاسخ:
یلدا جان آخه 6 نفر؟؟؟؟ بقیه ی شرکت کننده ها چی میگن؟؟؟ o_O
ولی از آنجا که دوستان زیادی شما رو معرفی کردن به واقع دیگه دست من نیست!
اوکی :)
سلام 
ممنون که دعوتم کردید 
من دلابانو 
Delabanoo.blog.ir
و لوسی می 
Lucy-may.blog.ir
را میتونم به راحتی نام ببرم 
برای نفر سوم هم 
برف دونه 
No-concern.mihanblog.com 


راستی برام جالب شد که چی شد برام دعوت نامه اومد؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
هیچ کدوم از دوستات تو بازی شرکت نکردن...

خب یکی از دوستانتون معرفیتون کردن!
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۳۰ دچــ ــــار
سلام 
برای شرکت در مسابقه:
http://lantory.blog.ir
http://lucy-may.blog.ir/

http://g-hakim.blog.ir/
سه نفر دوم
http://ragepenhan.blog.ir/
http://mrsin.blog.ir
http://zedfagirl.blog.ir
سه نفر سوم

http://monologue.blog.ir/
http://multi-track.blog.ir/
+ سمیرا 


+ دوستان خیلی زیادن کلی فکر کردم تا سه تا از قدیمیاشونو بگم/ میگن دوست قدیمیش بهتره/ البته خود شما هم که همیشه به ما لطف داشتین ولی چون داورید نمیتونیم اسمتونو بگیم :)+پوزش از باقی دوستان و همسایگان :)


پاسخ:
سلام
همونطور که گفتید فقط 3 نفر اول رو دعوت کردم
نفر اول دعوت کنندتون بود!
دو نفر بعدی شرکت نکردن
+
کلی فکر کردید این همه گفتید؟! مگه دوست دیگه ای هم مونده؟ :))
ممنونم شما لطف دارید
اسی:)))
خوب که فکر میکنم من دونفر نیستم و سه چهار نفرم :)))

اصلا نمیتونم! دلم نمیاد دوستانم رو به هم برتری بدم :(((
نمیشه بخدا! دست خودم نیست! هرچی تلاش کردم نشد!
پاسخ:
:)))
پس بگو یه ایلی واسه خودت ;)
اشکال نداره :)
ولی از یه اتهام بزرگ نجات پیدا کردی!! :دی
چه اتهامی????!!!!!
پاسخ:
به زودی میفهمید ;)
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۶ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😁
من رگها,*** **** ***** ** ** ******** و نفر سوم هم ***** *****😌
آدرس دوتای اولو که فکر کنم داری و اما سومی 
***************
پاسخ:
آفرین اولی دعوت کنندت بود :)
دو نفر دیگه شرکت نکردن
منم مشکلی با نمایش کامنتم ندارم ...

:)
پاسخ:
خیلی هم خوب ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
**** ***** ****
*** *** ** ** ****** ** ** **** *** *** ** *** ***** *** ** *** **** ** ****
** ***** ** *** ******* ** ****** ***** ***** **** ****
*** **** ** ** *** ****** *** *** ** ** **** * ** ***** *** *** * ** ** *** ****

***** *** ** ** ***  ****** ** ***** *** ********* **** ** ** ** ** ***** ** ***** ** **** ** **
* *** ** ** ** *** ** ** *** ***** **** **** ******* ****
دچار نام بلاگ (فیش نگار)
***** ****
*****


*** **** **** ** **** ** ***** ** ******* **** * **** *** **** ** **** ****
**** **** ** **** ** ******** ** ***** ** *** * **** *****

*** ***** ** **** **** *** **** *** ** ***** *** ** **** *** *** **** ** ** ***
پاسخ:
سلام
بله درست حدس زدید! ایشون دعوت کننده تون بودن :)
خوش اومدین
منم نمایش بده مشکلی‌ندارم:)
پاسخ:
خیلی خب :)
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۳۶ دچــ ــــار
عاغا خیلیا جا موندن از لیستی که من دادم :) حیف شدن دوستام...
پاسخ:
حالتون خوبه شما؟؟ o_O
این بازی وسطی نیستا که هی یار بکشید! :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 همه خوب هستند ..
 ولی .مجبورم فقط سه نفر را بگویم 
 ترتیبی ندارد ..فقط از روی الفبا مینویسم .
 **** ***** ***** **** ***** 
**** ***** ***** ***** *** *****
**** **** ***** **** ****** 
پاسخ:
خیلی ممنونم از حضورتون :)
از آنجا که نگفتید سانسور نشه، طبق قاعده ی بازی سانسور کردم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******************     **** ****
***********************     **** ***** 
******************     **** ****
پاسخ:
نفر اول و دوم شرکت نکردن
کامنتهای این پست رو بیزحمت تایید کنین :)
ممنونم.
پاسخ:
بله بله :دی
عاغا این همه ی کامنتا بود؟!:-D 
مدیونید فک کنید همه رووووو خوندما:-D
پاسخ:
نهههه هنوز مونده :((
به تو میگن شرکت کننده ی همیشه در صحنه ;)
:-D چتر عاغا چتر :-D
پاسخ:
یعنی چی؟! o_O
ما دو تا که دوست نیستیم :))
ما دو تا خواهریم ^__^
دو تا خواهر حتی موهای هم رو میکشن از سر و کول هم میرن بالا 
همو میزنن و الی آخر :))
اگر منم بهت رای ندادم فقط به این خاطر بود وگرنه قبل از اینکه پرتقال رو بشناسم تو رو شناختم :)
ممنون که بهم رای دادی ولی و چه بو کلی آدرنالینم بردی پایین :))
حالا امشب بی آدرنالین چه کنم بیا اینو بگو ؟^_^

مرسی خواهری :*
ولی دیدی گفتم آدرنالین بیاد پایین گریه میکنم 
الان گریه کردم :((


پاسخ:
خب دوست هم هستیم دیگه! :)
^_^
چرا خب؟ فکر میکردم هیجان زده بشی :(
من که اسم خودم رو ندیدم:||
متوجه نشدم کی اسم منو نوشته و اصن چطور به بازی دعوت شدم :)
پاسخ:
چون کامنت دعوت کنندت سانسور شده!
زمانی از سانسور خارج میشه که اسمشو درست حدس بزنی :دی
من مشکلی با تایید کامنتم نداشتم ها!
این همه پرسیدید سانسور کنم من که نگفتم سانسور کنید:/ 
کی دعوتم کرده بود؟
پاسخ:
قانون 3 بازی مبنی بر سانسور کامنت ها بود! اگه کسی مخالفش بود باید اعلام میکرد که کامنتش سانسور نشه!
کی منو دعوت کرده بود؟؟ بگید ها دارم از فضولی می میرم!
پاسخ:
کسی که دعوتتون کرده خواسته که کامنتش سانسور بشه!
چقدر انرژی مثبت گرفتم
ممنونم اسی جان خیلی زحمت کشیدی
پاسخ:
باعث خوشحالیمه ^__^
ممنون از شما :)
ممنونم ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه قدر ****** پس اون شخص! :/ 
نمیشه بهش بگین بیاد به خودم بگه؟ :)
**** کی بودی؟
O   o
پاسخ:
باشه بهش میگم
عزیزم یه کم ملایم تر! :)
خونوکه زشت نیست
آهای هم زشت نیست 
ا...چرا سانسوربازی درمیاری؟ :(
پاسخ:
درست نیست راجع به دوستی که معرفیت کرده اینطوری حرف بزنی! :)
چرا بابا درسته جناب اسی
شما واقعا با ادبیات من ناآشنایید 
اگر دوست من باشن ناراحت نمیشن :)
هنوزم خودشون را لو ندادند ایشون هی من نود و سه تا نظر رو میام پایین تا ببینم خبری شد یا نه :/
:)
میگم نظرتون چیه نظرات جدید بالای سایر نظرات نمایش داده بشن؟
پاسخ:
کامنتشون رو از سانسور خارج کردم
حالا ببینم باز هم میگید درسته؟! :)
نظر من اینه که نظرات جدید پایین نظرات نمایش داده بشن :)
@
آقای لانتوری :)
ممنونم ولی خدا شاهده شما جز اون ۷-۸ده نفر از دوستان خوب من هستین...
ولی شما ۶ تا حق انتخاب داشتین ولی ما سه تا :)
ما ترسیدیم مثل شما اعمال قانون بشیم و البته معروف و مشهور:دی :)
برای همین سه تا رای دادیم .


ولی اسی بیا بگو ۱۰ نفر  دوست اعلام کن نامردم که اگر نگم کیا :دی 

پاسخ:
:))
10 تا که خیلی کمه! برو بالاتر :دی
ا...خوب پس درست حدس زدم :) بین دو نقر شک داشتم راستش 
لانتوری از خودمونه 

اگه به قانونتون احترام نمیذاشتم الان جزو دوستان واقعی بودم:) باید بهم جایزه قاون مداری بدین :)



راستی سالروز میلاد یگانه هستی حضرت مادر را تبریک میگم 
عید میلاد حضرت فاطمه زهرای مهربان مبارک :*

پاسخ:
:))
آفرین خانم قانون مدار ;)

ممنووونم ^_^
منم تبریک میگم :)
گفتم دمت گرم که میخوای نظرات جدید پایین باشن :)))
از دست شما 
جرات ندارم این صفحه رو ببندم!! :/
پاسخ:
بله دیگه :دی
چرا خب؟ :))
تا ببینم نظرات جدید رو دیگه 
هی نیام پایین و پایین و پایین!
همین پایین وایستم :/
پاسخ:
:)))))))
میتونی از قسمت آخرین نظرات چک کنی ببینی نظرت تایید شده یا نه، بعد از همون قسمت روی نظرت کلیک کنی خودش تو رو میبره به پایین ترین نظرات ;)
خوب خوشگل جان منم مدام آنلاین نیستم که :(
ببین کامنتهای این پست شدند 100 تا 
زنگ بزن گینس بیاد :)
پاسخ:
پیشنهاد میکنم یه تجدیدنظری روی ادبیاتت داشته باشی!
الو؟ گینس! بیا :دی
خب من که حدس زدم آقای شباهنگ باشن :)
حالا چی میشه دی:

راستی عیدتونم مبارک ^_^
پاسخ:
الآن دیگه بازی تموم شده، اگه زودتر گفته بودی اسمتون میرفت تو لیست.
ایشالا بازی های بعدی :)

خیلی ممنون ^_^
مرسی! اول شدنم مبارک ^_^
گفتم چون هرسه تاشون برام بهترینن...عاشقشونم اصن :))


اول شدیم ما...جایزه نمیدی ؟ :)))))
پاسخ:
مرسی از تو و دوستایی که معرفی کردی :)
مبارکه!
دوستاتم عاشقتن بدجور! :))

جایزه؟ سه تا دوست واقعی بهت دادیم! کمه؟ ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">