طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

و حالا محبوب ترین شخص بازی!! ^_^

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

بله درسته! محبوب ترین فردی که تو بازی دوستان واقعی انتخاب شد!!

کسی نیست جز:


یلدا جان ^__^


ایشون با دریافت 5 معرفی از دوستانش، بیشترین دعوت های بازی رو به خودش اختصاص داد و عنوان محبوب ترین فرد بازی رو تصاحب کرد! :)

تبریک به یلدا خانم برای داشتن این همه دوست خوب :)


اما ایشون با وجود دعوت های فراوانی که داشتن، از شرکت در بازی سر باز زدن و راضی به اومدن نشدن!!

و حالا دفاعیاتشون رو میشنویم (در اصل میبینیم :دی)

اینجا


+ کامنت های این پست تایید شدن!

اگه کسی درمورد نحوه ی تایید کامنتش اعتراضی داره، بگه تا اصلاح بشه :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

بازی جالبی نبود

اصلا بازی ای که توی اون من اول نشم قشنگ نیست
پاسخ:
هنوز تموم نشده!!! -_-
خوشبحالش 
بهش تبریک میگم :)
البته من میدونم برای که ریا نشه دوستانم مرا درقلبشون نگه داشتند:))
پاسخ:
بله :)
قطعا همینطوره ;)
:)
پاسخ:
:-)
((-:ازین بازے که جا موندیم ایشالا بازے هاے بعدے
پاسخ:
ایشالا :)
جدی???!!!!

من و اینهمه خوشبختی....


مرسی از دوستای گلم ، همه تون رو خیلی دوست دارم...چقدر خوشحال شدم و چقدر به این خوشحالی نیاز داشتم این روزا....

مرسی اسی جان، خسته نباشی عزیزم:*
پاسخ:
بله پس چی؟! :)

تو رو این همه خوشبختی چرا نه؟ ^_^
خودتو دست کم گرفتی ها! ;)

خوشحالم که خوشحالیتو میبینم ^_^
فدای تو عزیزم :**
تبریک یلدا خانوم گل
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی
پاسخ:
همچنین دوستان گل یلدا خانم :)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۵۰ بهار بهاری
^_^
معلومه...چی فکر کردی پس؟!:))
پاسخ:
چیو؟ o_O
تبریک به آبجی خانوم یلدا :**
اتفاقا من امروز خواستم بگم محبوب ترین شخص بازی ایشون بودند :)


+
خدا قوت به اسی عزیز:*
پاسخ:
:)
+
ممنونم گلم :*
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۶ دچــ ــــار
@من مبهم
+همینطوره
پاسخ:
:)
اسی جان یادم رفته بود بگم کامنتمو سانسور نکنی
پاسخ:
بله منم متوجه بودم، اما خواستم خودتون بگید :)
به بهه^_^ تبررریک یلدا خانم :)
ویژگی "محبوبیت" خیلی برازندشونه... :-)
پاسخ:
^_^
کاملا موافقم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">