طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حرف های ناگفته...

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

من به تو .........


اگه بهتون بگن جای خالی بالا رو پر کنید، جمله رو چطور ادامه میدید؟؟

و مخاطب جمله تون چه کسی خواهد بود؟؟



+ پست قبل عکس دار شد!

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

بدهکار نیستم!
به دوستم ک همیشه مثل طلبکارا حرف میزنه!
:)

+
میدونم مرتبط نبود با فضای پست.. :|
پاسخ:
جالب بود!
واقعا باید جواب اینجور آدما رو داد :/
+
اتفاقا کاملا مرتبط بود! حرفی بود که تو دلتونه و تا حالا نگفتین :)
مگه فضای پست چطوریه؟!
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۷ فیلو سوفیا
من به تو چه؟!!
به فضولای زندگیم میگفتم:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :))
فضولی نکن دهه :/

من به تو :
+بیا جدول حل کنیم
-بهترین هدیه ی دنیا؟!
+تو
-پنج حرفیه
+تو!!
-نمی شه دارم می گم پنج حرفیه
+توووو


این جمله قشنگ بود گفتم بیام بگم :)

پاسخ:
اوهوم ^_^
خوب کاری کردی، مرسی :)
+
نمیدونم.. همینجوری گفتم! :))
پاسخ:
همینجوری نگید دیگه! :دی
من به تو احساس مالکیت دارم
تو نترس از حرفم حسن نیت دارم
همه قلبت رو من تصرف کردم
خیلى راحت اینجا من توقف کردم
من رو رفتاراى تو تعصب دارم

 بنیامین بهادری 
پاسخ:
قشنگ بود
مرسی
۲۱ آذر ۹۵ ، ۰۹:۲۳ دچــ ــــار
من به تو نگفتم ولی اونی که پارسال کیک تولدت رو ناخنک زده بود من بودم :)
پاسخ:
چه شکمویی هستین شما :)))
حالا مخاطبتون کیه؟؟!!
من به تو، علاقه دارم :/

به یکی از استادامون. لعنتی خیلی ماهه :( 

بالایی شوخی بود البته -_-

ولی خب :
من به تو، اجازه نمیدم واردِ حصارم بشی!

به خیلیا :))
پاسخ:
عجب لعنتی ایه استادتون ;)))
:دی

چه باصلابت! آفرین :)
من به تو ... چی بگم که همش منو ضایع میکنی

مخاطبمم دقیقا شما بودی :)))
پاسخ:
من؟؟؟!! O_O
آقا تقصیر من چیه؟؟ سوتی ندید خب :))))
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۳۰ ببر بنگال
من به تو نصیحت میکنم که همیشه توکلت به خدا باشه .
به دوستام.
پاسخ:
چقدر عالی!! :)
من به تو تمام ارامشم را مدیونم 

مخاطب مادرم : ***
پاسخ:
بسیار زیبا...
خوش اومدین
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۲ بای پولار
من به تو بد کردم

خودم...
پاسخ:
چه تلخ...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۲ پیمان کرامتی
من به تو علاقه دارم
مادرم
پاسخ:
بسیار عالی :)
من به تو احساس دارم ...

مخاطب : هر کسی که من بهش احساس دارم ...
پدر ، مادر ، برادر ، عشقم و دوستام ...
پاسخ:
خیلی خوب!
خوش اومدین :)
یه چیزی الان متوجه شدم
عمر وبلاگ شما 365 روزه !!!

فردا تولدشه :)
پاسخ:
بله همینطوره ^_^
خیلی ممنونم از توجهتون :)
شما تنها کسی بودین که متوجه شدین! اونم با اولین ورودتون به وبلاگم :)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۵ ام اسی خوشبخت
من به تو گفته بودم ایده هاتون همیشه جالبه؟
مخاطب: شما :)
پاسخ:
جدا؟؟
نه نگفته بودین!! ^_^
ممنون :)
پس کامنت من کوش؟؟
پاسخ:
کامنت شما خصوصی بود!!! o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">