طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یه روز تعطیل :)

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

امروز دوباره برفیه! البته شدید نیست

داداش بزرگه گفت: بریم برف نوردی؟! :)

تو دلم گفتم هنوز که برفی نیومده که بشه قد یه کوه تا نوردیدش :|

گفتم: برف نوردی؟؟ o_O

گفت: برف دیدنی!! :)

گفتم: دور دور؟؟!! ای ول بریم ^_^


اینقدر از این بیرون رفتنای یهویی خوشم میاد ^_^

طوری که اصلا براش برنامه ای نداری و با همون لباس خونگی میزنی بیرون! گردش و تفریح :))

(البته یه نصفه و نیمه لباسی باید پوشید :دی)

خلاصه رفتیم و دور زدیم و کیف کردیم و عکس گرفتیم و برگشتیم :دی


عکسام اینقدر جالب شدن!! انگار ستاره پاشیدن رو چادرم ^_^


چادر و برف=آسمان شب


عنوان میتونست این موارد هم باشه:

1- چادری که آسمان شد...

2- طرز تهیه ی آسمان پرستاره ^_^


ب ن: به درخواست دوستان، عکس چادر آسمونیم رو اضافه کردم :)



اون برف درشت کنار دستم دقیقا شکل ستاره ست ^_^

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۰ ببر بنگال
چه خوب.

پاسخ:
بله :)
چادری که آسمان شد :))
پاسخ:
^_^
من تازه فهمیدم تو همون حنانه رادیوبلاگیها هستی!!
خوشحالم از آشناییت :)
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۵ آقاگل ‌‌‌‌
چرا ما برف نداریم؟ این انصافه؟ نه این انصافه آخه؟ :/
پاسخ:
دفعه ی پیش که شما هم برف داشتین!! :)
الآنم نگران نباشید، زمستون هنوز شروع نشده!! :دی
:)))

منم خوشحالم :)))))))
پاسخ:
:)
چرا میخند؟؟ :))
حس گوینده ای رو داشتم که مثلا وسط خیابون یهو شناخته باشدش یه نفر...یا توی رستوران..تو یه کتابخونه حتی. خلاصه حس جالبی بود کوفتشون شه این بازیگرا :)))
پاسخ:
معروف شدی رفت ;)

خیلیم خوب :)


فقط.. مواظب باشین ستاره ها چادرو نسوزونن! :))

پاسخ:
:)

نه این ستاره ها یخی هستن :دی
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۵ قاسم صفایی نژاد
چادری که آسمان شد چقدر بهتر بود برای عنوان
پاسخ:
بله موافقم :)
۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۳ بای پولار
یه عکس از چادرت می ذاشتی! از این آسمون پر ستاره...
پاسخ:
عکس؟
باشه :)
سلاااااام خوبی یکی یدونم اجی جونم:***
منم برف بازی میخوام):
پاسخ:
سلاااااااااام عزییییز آبجی :****
دلتنگت بودم ^_^
الهی :)
طرفای شما برفی نمیشه :(
بیا پیش خودم ;)
عزیزمی:*
طرفای ما خاک میباره/:
ینی الان دعوتم:دی
پاسخ:
:**
ای بابا...
بله عزیزم! شما نیاز به دعوت نداری که آجی جون ^_^
چه قشنگ :)
جالبه.. وقتی به سیاهی آسمون شب خیره میشی.. ستاره های بیشتری رو میتونی ببینی نسبت به زل زدن ب خود ستاره ها! :-)

+
مرسی داداش بزرگه.. :-)
پاسخ:
^_^
دقیقا! وقتی میخوای به یه ستاره خیره بشی کمرنگ میشه و گمش میکنی!
+
اوهوم ^_^
عکاس هم خودشه :)
سلام
برف نوردی عالیه ;-)
خوشگل شده ترکیب دونه های برف و چادر :)
چرا از طلوع من "خون" می چِکه؟! o-O
پاسخ:
سلام :)
عالی ^_^
بله :)
خون؟؟ من چون دیدم داره ذوب میشه و بخاطر تضادش با برف انتخابش کردم :|
رنگش رو قرمز کردم که تو نمای سیاه و سفید دیده بشه o_O
میشه این عکس رو  کاملش رو بذارید صورت رو تار کنید هم اشکال نداره 
اینعکس منو یاد یکی از عزیزانم که از دستش دادم انداخت...:(
پاسخ:
کاملش از فاصله ی دوره، من کلی عکس رو زوم کردم که به این شکل دراومده، فکر نمیکنم کاملش بهتر از اینی که هست باشه
یعنی فوت کردن؟
اینقدر لذت میبرم وقتی میبینم یکی چادری است
احسنت
پاسخ:
متشکرم :)
۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۳ بای پولار
آره حالا واقعا با این عکس معلومه آسمون پر از ستاره ای شده چادرتون :)
پاسخ:
بله ^_^
چادر :))
خوشحالم که یه چادری دیگه در بلاد بلاگ میبینم ^_^
پاسخ:
چادری ها زیادن! :)
تشکر
خوش اومدی
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ یـک مـعــلـم . .
به به ، چادرتون خیلی زیباست  . .

یادگار  ِمادرمون،حضرت زهراست^ـ^

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">