طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بشتابید به سوی نماز جماعت وبلاگی!

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

صمیمانه از دوستانی که شرکت کردن متشکرم

حس خوبی که از این سجاده های زیبا گرفتم قابل بیان نیست...

کسانی که بعد از این عکسهاشون رو بفرستن به ترتیب جانمازهاشون در ادامه ی دیگر عکسها قرار داده میشه، پس نگران نباشید چون هنوز واسه فرستادن عکس فرصت هست! زودی بفرستید :دی

اگه تو وب خودتون پست جانمازتون رو گذاشتید، لینکش رو برام بفرستید که به کلکسیون اضافه کنم.

برای شرکت در نماز جماعت وبلاگی به ادامه ی مطلب تشریف ببرید :)


وقت نمازه!

همه به صف بایستید :)

به نوبت جانماز هاتون رو پهن کنید:


نفر اول اینجانب اَسی :)

تسبیح رو دوران ابتدایی از روحانی مدرسه جایزه گرفتم و اون دعا رو از مدرسه ی راهنمایی به یادگار دارم


نفر دوم ماهی قرمز

نوری که رو تصویر افتاده محشره!!


نفر سوم شباهنگ

ابهت از سجاده ی شیخنا میباره! البته اگه تسبیح کوچولوی قلبیش رو درنظر نگیریم ;)


نفر چهارم عاشق بارون

نحوه ی پیچیدن تسبیح بسیار هنرمندانه!


نفر پنجم روزها

زاویه ی دوربین عالی!!


نفر ششم بانوچه

عاشق جانمازش شدم ^_^


نفر هفتم لبخند

چه ایده ی جالبی که از دو روی جانماز استفاده شده :)


نفر هشتم پرتقال دیوانه

سجاده اش هم مثل خودش نارنجیه :)


نفر نهم هوپ

تسبیحش رو مثل بته جقه های جانمازش شکل داده :)


نفر دهم فاطمه

چه جامهری بامزه ای :)


نفر یازدهم باران

گلهای یاس... ^_^


+ صبا جان مهدوی عزیز هم در راستای همین پست، این شعر زیبا رو سرودن که ازشون خیلی خیلی متشکریم :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۴۰)

۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۳ ام اسی خوشبخت
بسیار عالی هستن, هم مسابقه وبلاگی شما,هم عکس های دوستان :)
پاسخ:
خیلی ممنون از لطفتون :)
شما الان امام جماعتین ک اون جلو واستادین؟؟ نمیشه ک اینجوری!
:)

عکسها قشنگن.. مخصوصا چهارمی :)
پاسخ:
بنده پیشرو هستم! امام جماعت شیخ شباهنگ هستن :دی
حالا چطور؟ میشه؟! ;)

بله... موافقم :)
چقدر جالب انگیزناک 
نماز های همگی قبول 

پاسخ:
بلی :دی
قبول حق :)
اگه آقا باشن چرا که نه.. :)
پاسخ:
اتفاقا خانمن! :-P
به به چه حس خوبی میده
آخه میدونی چون گفتی خدایی نرید سجاده هاتونو بهتریتشو بیاریدو اینا من عکس نذاشتم دیگه، آخه من معمولا چون وقت ندارمو ممکنه هرجایی باشم یدونه از این جیبی ها دارم یا با مهر خالی سجاده هامو اگه بخوام بذارم سفارشی میشه:/
پاسخ:
خیلی ^_^
آخه من میخواستم سجاده هایی باشه که کلی حس قشنگ رو با خودش همراه داشته باشه، کلی خاطره و حرف و دعا و بعضا بغض و اشک...
حالا اشکال نداره، میتونی یکی از سجاده هاتو بفرستی :)

با دیدن اینها ترغیب شدم برم جانماز بگیرم ها.
خیلی قشنگ بودن ولی چهارمی یه حس ارومی داشت.
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
آره بگیر حتما!
اوهوم :)
خواهش میکنم
یا علی
حی علی صلاة :)) 
عالی بودن 
مرسی برای این ایده ی قشنگ اَسی جون :)
پاسخ:
;)
همینطوره
مرسی از تو که شرکت کردی ماهی قرمزی :)
چه بازی وبلاگیه خوبی
عکسا حس خوبی داشتن:)
پاسخ:
ممنون
میدونید ایده ی این بازی از همون پست شما گرفته شده؟! :)
موقعی که اون پستو نوشتم،فکر نمیکردم انقدر دوستان بهش لطف داشته باشن
الان برام عزیزترین پست وبلاگمه،گهگاهی میخونمش ببینم چی داشت که انقدر لطف دوستان شامل حالم شد و هیچ وقت نمیفهمم:)
یه پست بود با ساده ترین کلمات،هیچ چیز خاصی نداشت،فکر کنم همون عکس جانماز حس خوبی بهش داده

+موقعی که پست بازی وبلاگیتون رو خوندم حدس زدم ایده اش از اون پست باشه:دی.
پاسخ:
خیلی خیلی حس خوبی گرفتم از اون پستتون، همونطور که ترغیب شدم نماز صبح برم مسجد! یعنی خیلی دلم خواست و حسرت شد برام! و اون عکس جانماز چقدر دلنشین بود که خیلی یهویی خواستین تو پستتون باشه! امروز هم با دیدن جانمازهایی که برام فرستاده شد دوباره همون حس برام زنده شد....
+ بله دیگه :دی
چه ایده و پستِ قشنگ و ملیحی :)
پاسخ:
مررسیی ^_^
خوش اومدی :)
بسیار هم عالی می باشد
پاسخ:
بسیار هم سپاس
۱۹ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۴ مکاترونیک خودرو
نمازهاشون قبول حق باشه انشاالله
پاسخ:
ان شاءالله
چرا جانماز آلبالویی شما رو نمیبینم؟! :)
قابل شما رو نداره بانو :)
پاسخ:
مرسی :)
خیلی قشنگ بود، قشنگ ها! :)
خوش اومدی و ممنون که شرکت کردی
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۷ لبخنــــツ ـــد

پس جانماز من کوش؟؟؟  :(((

پاسخ:
عه تو توی وب خودت گذاشتی؟؟ چرا لینکشو برام نفرستادی که ببینم؟!
الآن اومدم وبت عکسو باز نمیکنه که!
۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۱ لبخنــــツ ـــد

الان درست شد خانومی خانومی

پاسخ:
وای منم مثل همینو دارم!! درواقع خوشگلترین جانمازمه ^_^
به پست اضافه کردم
مرسی که شرکت کردی :)
چه جانمازهای زیبایی .
پاسخ:
بله زیبا هستن :)
ایده ای که خیلی وقت بود در ذهنم بود،حس خوب بندگی.....
پاسخ:
خب پس همینجا عملیش کنید و عکس جانمازتون رو بفرستید! :)
خوش اومدید
منم شعر جانمازم را گذاشتم وبلاگم :)
پاسخ:
شعر؟ چه عالی!!
خب عکسشم میذاشتین که تو چالش ثبت بشه :)
خوش اومدین
۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۵ ابو اسفنج بلاگفانی
چقد خوب. حیف دیر فهمیدم. دیر نیست؟!
پاسخ:
نه اصلا! من فرصت تعیین نکرده بودم، پس بفرستید :)
خیلی خوش اومدین
۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۹ پرتقالِ دیوانه
خدمتِ شما

http://never-giveup.blog.ir/post/96/مجازی-بازی
پاسخ:
به به! خیلی هم عالی :)
ممنونم که شرکت کردی و خوش اومدی
۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۲ پرتقالِ دیوانه
وای دقت نکرده بودم
چقدر توضیحت چسبید :)))
پاسخ:
دقت کن فرزندم!
قابلی نداشت ;)
:)
پاسخ:
:-)
خوش اومدین
چالش خیلی جالب و خوبیه،من هم شرکت کردم ؛)
پاسخ:
متشکرم
مرسی از جانمازت :)
خوش اومدی
چقدر عشق هست این پست مهربان جانم:)
خیلی
اگه خدا بخواد شرکت می کنم منم.اجازه ست؟  :)
پاسخ:
خیلی زیاد :)
بله که اجازه هست! خوشحالم میکنی :)
۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۷ عاشق بارون ...
پست جالبی شد! :)) دعاتو دیدم یادم افتاد زیارت عاشورام جامونده! D;
فکر کنم شب قدر که بود که با دوستام تو تلگرام همین کارو کردیم عکس جانمازهامون رو فرستادیم. :)
پاسخ:
آره خیلی قشنگ شده ^_^ اگه میخوای زیارت عاشورات هم باشه اشکالی نداره عکست رو عوض میکنیم
چه عالی :)
عزیزم تو وبلاگ نداری؟
سلام.من اولین باره میام اینجا.ایده ی جالبی یه.دمتون گرم.
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
عه شما هم نام وبلاگ من هستین تقریبا!!
تشکر از شما
چه کار خوبی :))
پاسخ:
اوهوم :)
کم پیدایی لیدی!
ما که همیشه هستیم شما نیستی :)
پاسخ:
یه مدت گمت کرده بودم!
الان ماه صفریم دعای ماه صفر بخونید نه رجب ((: 
پاسخ:
بله :|
دعای ماه صفر هم داریم؟؟
سلام 
صبح تون بخیر
چه تصاویر خوب و آرامبخشی :)
فردا اگر وقت کنم نماز رو میایم همین جا جماعت میخونم :)
تا الان بیدار بودم داشتم کار میکردم...
اگر وقت کنم حتما شرکت میکنم:)
من برم فعلا نماز صبح رو بخونم بعدا وقت کنم دم ظهر برمیگردم :)


پاسخ:
سلام
صبح شمام بخیر
بله :)
منتظرم!
ُسلام :)
http://bayanbox.ir/view/9042227710979018778/DSC-0755.jpg
چند دقیقه پیش گرفتم :)

پاسخ:
سلام عزیزم :)
چقدر عالی! ممنونم که شرکت کردی :)
تسبیحت چه خوشرنگه! کلا همه ی تسبیحات خوشگلن ^_^
اون سیبه چیه؟

۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۸ رادیو بلاگی ها
سوووووووووووووووژه :)))
پاسخ:
حدس میزدم! :دی
:)
تسبیح یادگاری دوستامه از اولین سفر کربلاشون :)
سیب؟ یادگاری اولین سفر مشهد خودمه :) به یه نیتی خریدمش...دعا کن برآورده بشه :)
پاسخ:
چه خوب :)
الهی حاجتت برآورده بشه...
درست گفتم جامهریه؟
چه خوب! دهم
من عاشق این عددم از بچگی ^ـــ^
پاسخ:
خوشحالم که دهمین شرکت کننده شدی :)

آقایون رادیو بلاگی و دوستان محترم این نمازهامون جمیعا از لحاظ فقهی باطله !
شیخ شباهنگ باید اینو بدونه که من نمیدونم چرا قبول کردند این نماز رو بخونن ؟:|:)
نوچ نوچ ...
شیخ شباهنگ جان یادتون رفته که امام جماعت باید آقا باشه مگه اینکه جناب میثم خان از وبلاگ 
روزها و سایر آقایون تو صف ما نباشند و یک نماز جداگانه خودشون بخونن و اقتدا کنن 
مثلا به شیخ شیوخ نیما از وبلاگ ساحل افکار:دی 
البته ایشون چون  نیستند باید یکی از خود آقایون نماز بخونن که نماز ما هم مشکل شرعی 
نداشته باشه :)
درست نمیگم شیخ شباهنگ جان؟ ؛ ):دی 

اسی از توام بعید بود البته با اون دعای رجبی که تو سر جا نمازت گذاشتی 
باید همون لحظه دوستان متوجه میشدن کلا از شما دو تا هیچی بعید نیست که یه چیزی 
زدین ؟:دی 
حالا چی زدی اعتراف کن قول میدم از قاضی پرونده برات تخفیف بگیرم :دی 
اعتراف کن چرا همیشه دعای رجب رو میخونی در صورتی که الان صفره !:|:))
اعتراف کن شیخ شباهنگ چقد بهت داد که امام جماعت بشه ؟:دی 
اعتراف کن شیخ شباهنگ چی زده یا کشیده ؟:دی 
اعتراف کن اصلا شیخ شباهنگ چه نسبتی با شما داشته ؟:)))
اعتراف میکنی یا اعتراف ازتون بگیریم :دی 



پاسخ:
رادیوبلاگیها خانم هم داره ها!
از لحاظ شرعی منظورته دیگه؟ ;)
حتی اگه هیچ آقایی حضور نداشته باشه باز هم فکر نمیکنم بشه به یه خانم اقتدا کرد
شیخ نیما که کلا در شبکه موجود نمی باشد! گشتم نبود، نگرد نیست :دی
بعدم مگه خود شما از مریدان شیخ شباهنگ نیستین؟ چطور دارین مقام ایشون رو نغز میکنین؟؟ O_O
اون دعا همیشه تو جانمازم هست، اما فقط تو ماه رجب میخونمش ;)
چیزی بزنیم؟؟؟ آقااااا این وصله ها به ما نمیچسبه!!! o_O
شباهنگ چیزی نکشیده جز "زحمت!" واسه شرکت تو بازی و معرفی این پست به دیگران و از جمله "رادیوبلاگی ها" :))
اصلا خودش هم نفهمید چطور امام جماعت شد! در عمل انجام شده قرار گرفت :-P
قاضی؟ پرونده؟؟ اعتراف؟؟؟ چقدر قضیه رو جناییش کردی!! :)))
اینجا خودمونیم خود خود واقعیمون ...
با کمال اخلاص و ادب و اخلاق در محضر خدا...
اینجا دیگه نمیشه فیلم بازی کرد ...
کنار سجاده عشق نمیشه نقش کسی دیگه ای رو بازی کرد...
اینجا آرام بخش دل هاست...
رو به قبله سلام میکنیم ...
رو به قبله میگیم خدا بزرگتر از آن است که وصف شود ...
رو به قبله عشق میگیم ربنا !
رو به قبله با خدا که بهترین رفیق آدمه حرف میزنیم...
رو به قبله بعد نماز با خدا دردل میکنیم و دست به دعا میشیم...
من که آرزومه اگر روزی مردم کنار سجاده ام (جا نمازم نه سجاده ام ) دقیقا رو سجاده ام 
که موقعی که میخوام سلام رو بگم به سوی او (خدا ) برم...
همیشه آرزوم بوده...
قشنگ بود عزیز دل اسی جان ...
بازم ممنونم بابت این همه زیبایی که در اینجا خلق شد...
از همه دوستان شرکت کننده هم به نوبه خودم تشکر میکنم...


پاسخ:
باران جان چقدر قشنگ گفتی...
ممنونم از متن زیبات :)
ان شاءالله همیشه زنده باشی
الهی همه عاقبت به خیر بشیم...
مرسی از تو که تو خلق این همه حس خوب سهیم بودی
۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۷:۲۵ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب،

آغا!!ما تو شماره ی دوازده،زنبیل گذاشیمااا :))
کسی جای ما رونگیره . .
برم مدرسه بگردم(ان شاء الله به سلامت!!)،
عکس جانمازم رو براتون می فرستم^ـ^
درپناه حق . .
پاسخ:
سلام و عرض ادب متقابل :)
خانم!! زنبیلتون رو بردن پای خودتونه ها! ما مسئولیت قبول نمیکنیم :دی
بازم مدرسه دیر شد! حالا چیکار کنیم؟؟!! :-P
بگردین؟؟ تو مدرسه؟!
چرا به سلامت؟؟ مگه قراره اتفاقی بیفته؟
خیلی عالیه :)
موید باشید
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۸ فیشـ ـنویس
باز هم خوبه :)

+خدا خیرتون بده
پاسخ:
باز هم ممنون :)
+ همچنین
چ باحاله چالشتون:)))  اونوخ خانوما واقایون مختلط هستن؟ استغفرالله!!!
من مکبر میشم:)))
پاسخ:
مرسی :) نمازه دیگه! همه حجاب دارن :دی
فعلا که همه خانمن، فقط یه آقا شرکت کردن
باشه شما مکبر ;)
خوش اومدی
چه حس خوبی داشت این پست
احسنت به پست و خلاقیتتون
پاسخ:
^_^
خیلی متشکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">