طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پایان چالش و اعلام نتایج^_^

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ق.ظ

سلام دوستان عزیز

چالش ما به پایان رسید و به مرحله ی اعلام نتایج رسیدیم :)

14 نفر در چالش شرکت کردند و 15 نفر به پست ها رای دادند، از همگی کمال تشکر را داریم

ممنون از امیر وحید کوچولو که پست چالش را در وب خود لینک کرد

تشکر از بیست و دو که پست رای گیری را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت

همچنین ممنون از زی زی گولو که متاسفانه پستش دیر به دست ما رسید

و حالا نتایج از این قرار است:

لیست پست ها بر اساس نمرات کسب شده توسط مخاطبین:

رتبه ی اول: پست میم با امتیاز 257/5

رتبه ی دوم: پست بیست و دو با امتیاز 245

رتبه ی سوم: پست یلدا با امتیاز 216/75

رتبه ی چهارم: پست ـسین با امتیاز 214

رتبه ی پنجم: پست امیر وحید کوچولو با امتیاز 209/75

رتبه ی ششم: پست اَسی با امتیاز 204/5

رتبه ی هفتم: پست بهمن با امتیاز 195/5

رتبه ی هشتم: پست پیمان با امتیاز 192

رتبه ی نهم: پست روزمرگی با امتیاز 190/5

رتبه ی دهم: پست محمد رضا با امتیاز 187/75

رتبه ی یازدهم: پست پروانه شیخ با امتیاز 182/5

رتبه ی دوازدهم: پست busy mind با امتیاز 167/75

رتبه ی سیزدهم: پست المی با امتیاز 166

رتبه ی چهاردهم: پست باران با امتیاز 160/25

 

لیست پست ها بر اساس آرای کسب شده توسط مخاطبین:

پست میم 3 رای (المی، ـسین، بیست و دو)

پست بهمن 2 رای (روزمرگی، پیمان)

پست بیست و دو 2 رای (Mr. Moradi)و(lem^ـ ^moal )

پست المی 1 رای (علی نیا)

پست busy mind 1 رای (ماهی سیاه کوچولو)

پست روزمرگی 1 رای (رها)

پست ـسین 1 رای (اَسی)

پست یلدا 1 رای (امیر وحید کوچولو)

باران و busy mind و بهمن هم پست برتر را معرفی نکرده و فقط به دادن نمره اکتفا کردند.

 

نظرات خیلی متفاوت بود! مثلا یک پست از دید یک مخاطب، پست برتر بود و از دید خواننده ای دیگر کمترین نمره را به خود اختصاص داد!

 

بدین ترتیب پست میم با کسب 257/5 امتیاز و 3 رای، به عنوان پست برتر سال انتخاب شد :)

میم عزیز تبریک همه ی ما را بپذیر ^_^

برای همه ی دوستان شرکت کننده و رای دهنده آرزوی موفقیت داریم

+ب ن: بنا به درخواست زی زی گولو، برای شرکت نکننده ها و رای ندهنده ها هم آرزوی موفقیت داریم :دی

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

برای شرکت نکننده ها و رای ندهنده ها هم آرزوی موفقیت کن!
پاسخ:
چشم عزیزم :)))
تو بعدا نوشت درج کردم ;)
اوف
عجب چالشی، عرقمان را در آورد و آدرنالین دانمان را ترکاند.
نمی شود مارا سوم مشترک حساب کنید؟ :-))
تبریک می گم به نفرات برتر.
عید رو هم به همه.
از اسی بولیده بزرگوار هم سپاس گذارم.
ولی چون به نتیجه اعتراض دارم از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی خودداری می کنم(شوخی) :-))
پاسخ:
روی ما را نیز کم نمود :|
از نظر من شما اولید!
ولی خب سلیقه ها متفاوته...
ممنون از شما
کنفرانس و مختل نکنید آقا!!!
اخی
ینی من برا 2.75 امتیاز اختلاف چهارم شدم؟(الان دیدم)
آقا تقلب شده
مردم بریزید به خیابون :-))
پاسخ:
دیگه مسابقه ست! باید بپذیرید!! شلوغ بازی هم فایده نداره :دی
ممنون از شما و این بازی خوب که باعث شد بگردم توو وبلاگم ببینم کدوم پستمو بیشتر دوست دارم و بهش فکر کنم
پاسخ:
ممنون
و تبریک به شما که دوم شدید :)
سلـام :)

دوستان سال نوتون مبارک :)

و.. تبریک به جناب/سرکار "میم" :-)
این نمره نشون میده که شما قابلیت نویسنده شدن رو دارید :) پس جدی بگیرید این زمینه رو :))
پاسخ:
سلام
سال نوی شمام مبارک
بله همین طوره :)
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۴ ماهی سیاه کوچولو
:)
پاسخ:
:)
عامو خب میگفتی شرکت نکنم :دی 
چه رای میدادین چه نمیدادین من 14ام میشدم :))))
درضمن از آخر هم اول شدم :دی 
درضمن باخت من  چیزی از ارزش های پستم کم نمیکنه :-P

+
سلام 
عیدت مبارک :)
درضمن مهم اینکه پست  یلدا بانو ، آبجی من جز سه نفر برتره :):*
من به سه نفر  برتر تبریک عرض میکنم :)



پاسخ:
عزیزم این حرف و نزن!
تو همیشه واسه من اولی :)
+سلام
عید تو هم مبارک :)
بله تبریک به همه
جالب بود
ممنونم از این حرکت جالب و این آراء جالب
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از لطفتون
کدوم حرف ؟o_O
مرسی 
دیدین تیم ملی فوتبال تو یه مسابقه میبازد بعد جناب خیابانی چی میگه ؟:)
میگه :
بچه های ما خوب بودند ولی این چیزی از ارزش های بچه هامون کم نمیکنه عامو :دی 

+
از وقتی عروس شیرازی مون اومده منم ناخودآگاه شیرازی حرف میزنم :دی

پاسخ:
که شرکت نمیکردی!
دقیقا :)))
+پس شیرازی شدی رفت :دی
من که شیرازی بودم :دی 
من سالی که کنکور شرکت کردم تو لارستان شیراز قبول شدم ولی به خواست خدا 
انتقالی گرفتم و اومدم شهرم :)
البته قبلش از هپون خوابهای صادقانه دیده بودم :)

+
نه خب شوخی بود روله ؛ )

پاسخ:
پس همه جای ایران سرای توست ;)
+:)
سلام اسی جان
من به نوبه خودم هم از شما و هم از دوستانی که تو مسابقه شرکت کردند تشکر می کنم
به نفرات اول تا سوم هم از صمیم دل تبریک می گم ...
پاسخ:
سلام
متشکرم
از شما هم ممنونم که شرکت کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">