طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

LIVEL !!

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ


چند سال پیش که تازه موبایل داشتن باب شده بود، یکی از همکلاسیام به من و دوستم گفت: چرا موبایل فروشیای شهر شما اینجوری ان؟؟!! نمیدونن لیوِل (livel) چیه :/ هر جا رفتم گیر نیاوردم، بی زحمت سر راهتون یه دونه برام بگیرین.

ما هم که نمیدونستیم درباره چی حرف میزنه ازش مشخصات شیء مذکور رو پرسیدیم و گفتیم باشه برات میخریم! و راه افتادیم ...

وارد اولین مغازه شدیم و گفتیم: آقا لیول دارین؟؟

مغازه دار یه کم فکر کرد و بعدش رفت واسمون قاب گوشی آورد!!

گفتیم: نه! لیول!! همونی که رو گوشی میچسبونن!!

گفت: نداریم

ما هم از مغازه خارج شدیم و کلی به این کار مغازه دار خندیدیم :)))

رفتیم یه مغازه دیگه و پرسیدیم: ببخشید آقا لیول دارین؟؟

مغازه داره یه کم مکث کرد و بعد رفت سراغ کار یه مشتری دیگه!! من و دوستم هم هی به هم نگاه میکردیم و میخندیدیم :))

دوباره مغازه داره اومد و دوباره بهش گفتیم: لیول دارین؟؟

گفت: راستش من نمیدونم لیول چیه :|

گفتیم از همین برچسبا که میزنن رو گوشی دیگه!!!

گفت: منظورتون خَشگیره؟؟ نه نداریم

ما هم خنده کنان از مغازه خارج شدیم :)) دیدیم همکلاسیمون راست میگه! هیشکی نمیدونه لیول چیه !!!

رفتیم یه موبایل فروشی دیگه و همون سوال تکراری رو پرسیدیم!

گفت: لیول؟؟ 0_o

من با لحن عاقل اندر سفیه گفتم: تشکیلِ موبایل :/

مغازه داره دیگه رو به هنگ بود که دوستم سریع گفت: خشگیر -_-

مغازه داره گفت: آها ! لِیبل (label) و میگین!! الآن میارم

و رفت یه دونه آورد! ما هم سریع حساب کردیم و از مغازه زدیم بیرون!!

اون روز من تمام رنگ های رنگین کمون و در چهره م تجربه کردم :|

همکلاسیمون از بیسوادیش ما رو به این دردسر انداخت و باعث شد که من، (خشگیر) رو (تشکیل) بشنوم :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

یعنی تو روح هر سه تاتون :دیییی 
البته اگر به روح اعتقاد دارین ؛ ))
ازم دلخور نشی ولی کلی بهت خندیدم :))
خب بابا میرفتی تو فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی اسم مورد نظر قشنگ سرچ میکردین :))(
پاسخ:
تا اون روز اصلا به گوشمون نخورده بود، از لحظه ای که بهمون گفت تا 1 ساعت بعدش که خریدیمش هم دیکشنری در دسترسمون نبود، تو مدرسه بهمون گفت ما هم تو مسیر برگشت به خونه خریدیم
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۴ روزمرگی ...
:))) همه اون سوتی ها به کنار.. وقتی شما گفتین "تشکیل" .. به این فکر نکردین که برچسب گوشی چه ارتباطی میتونه با کلمه "تشکیل" داشته باشه؟!!
این که دیگه به دیکشنری و دوستتون ارتباطی نداره که! :*))
پاسخ:
تو اون لحظه به این فکر نکردم! فقط از این خوشحال بودم که یه معادل فارسی براش پیدا کردم که مغازه دارها رو از گمراهی دربیارم :))))
سلام
یکی از جذابترین داستان هایی بود که خوندم
گرچه وضعیت نشر توی ایران خرابه ولی اگر یک روزی وقت کردید این خاطراتتون رو یه کتابچه درست کنید و اسمش رو هم متضاد طلوع من بزارید غروب من...
اینطوری دیگه خاطراتتون هنگام طلوعتون سراغتون نمیاد
:))
پاسخ:

سلام

ممنون از لطفتون

چرا غروب؟؟ مگه بده خاطراتم بیاد سراغم؟؟

چیزی نمی توان گفت جز : خخخخخخخ
والا...
پاسخ:

عه!! مگه خنده دار بود ؟؟ 0_o

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۹ شـاهـ پـَری
وای چقدر خندیدم :)))
بیچاره اون مغازه دارا که برای اینکه ضایع نشن می رفتن یه چیز دیگه میاوردن :)))
پاسخ:
قیافه هاشون دیدنی بود :)))))))
:))))
نی من دیگه اصلااا صوبتی ندارم
پاسخ:
من نیز ;)
ماشالا اینهمه ادعاش میشده اونوقت لیبل موبایل رو نمیدونسته؟! :دی
پاسخ:

همین و بگو :/

فقط تو منظور من و از این پست گرفتی :)

خخخخخ
تشکیل از لیول باحال تر بود
خوب شد مغازه دار اخریه فهمید:دی
پاسخ:

:))

باهوش بود خیلی!!

خوشم میاد به عالم و آدم هم خندیدین :دی
پاسخ:

آره :)))

۰۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۳ سرباز جامانده
خخخخخخ عاشق خودتو دوستت شدم.لیبل.اون دوستت ک باهات بود ن ها اونیکی
پاسخ:

ما بیشتر خخخخخ

واقعا چرا این اتفاقات واسه شما باید بیفته..واقعا چرا خخخ
پاسخ:

از شما چه پنهون خودمم نمیدونم :|

این خاتون کدوم خاتونه دقیقا ؟
حس هفتم چقدر شبیه تکه کلام دوستم این حرف رو زده o_O
مگه میزارین من امشب بخوابم :||
به جان خودم اگر حس هفتمه که شبیه دوستم حرف زده با این تفاوت که اون معماری خونده 
ولی خاتون حس هفتم یه رشته ی دیگه :))

پاسخ:

حس هفتمه :)

شبیه کدوم دوستت حرف زده؟؟

😂😂😂 لیول!!!
پاسخ:
;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">