طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سرآشپز

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ق.ظ


یه مسابقه آشپزی به اسم دستپخت از شبکه یک نشون میده نمیدونم دیدینش یا نه، شرکت کننده هاش اینجور که میگن سرآشپزای حرفه ای هستن! همه شون مدرکای بین المللی و از این جور چیزا دارن

چند وقتیه مامانم به من میگه برو تو این مسابقه شرکت کن!!!

میگم آخه من؟؟؟ من که هیییییچ سر رشته ای در زمینه آشپزی ندارم 0_o

میگه کاری نداره! با هم تمرین میکنیم یاد میگیری :)

میگم آخه این غذاهایی که اینا میپزن تا حالا اسمشون هم به گوش من نخورده حتی!!

میگه اشکال نداره، تو میتونی، برو شرکت کن، از بیکاری که بهتره :/

میگم ممنون که این همه به من امید میدی، تا تو رو دارم غم ندارم :)

 

معلوم نیست مامانم چه توانایی هایی از من دیده که تا این حد روم حساب میکنه :|

 

مامان چند روز پیش همون مرغی که گربه اومده بود سر وقتش رو گذاشته بود بپزه، بهم گفت: من دارم میرم بیرون، به مرغ نمک و ادویه بزن مراقب باش نسوزه تا من برگردم

من بعد از این که یه کم فکر کردم پرسیدم: گفتی نمک و زردچوبه؟؟

گفت: نه! نمک و ادویه :/

بعدم رفت.

منم که دیدم وظیفه خطیری به عهده م گذاشته شده دست به کار شدم!

نمک و ادویه رو به مرغ اضافه کردم (به مقدار لازم :دی)

نمیدونم چرا نمک و ادویه به همه قسمتا به طور یکسان پاشیده نشد :|

پس اینایی که تو تلویزیون آشپزی میکنن چیکار میکنن که نمک و... به همه قسمتا یه اندازه میریزه؟؟

به نظر خودم حرکت دستم خوب بودا 0_o

شعله گاز و کمِ کم کردم طوری که به مرز خاموش شدن رسید! و با این کار احتمال سوختن غذا به صفر رسید :دی

فکر کنم شروع خوبی بود! باید واسه ثبت نام تو مسابقه آماده بشم! حالا اگه اول هم نشم دوم رو حتما میشم!! ;)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۷)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۷ سرباز جامانده
خخخخ تو حتما شرکت کن برنده میشی جایزه ویژشونم میبری.
پاسخ:

اصن شک نکن ;)

مامانت همون توانائی هائی رو توی شما دیده که ما دیدیم ...
حتمن اگه خودم توضیح ندم میخوای بپرسی چه توانائی هائی؟
حالا قبلش من یه سوال میپرسم؟
راستشو بگم یا دروغ و الکی!
حتمن الکی میگی راستشو بگو !ولی دوست داری که الکی بگم ...
خب منم مجبورم همون درخواست الکی رو قبول کنم و راستشو بگم ...
راستش من توی زمینه آسپزی هیچ توانائیهائی در شما ندیدم ...
بوخودا دروغ نمیگم ...!
آخه من حتی یه نیمروی ناقابل رو هم که هر مرد بی ذوق و سلیقه ای میتونه بپزه رو از دست پخت شما نخوردم ... حالا چه انتظاری داری که ازتون تعریف بکنم ...
ولی حتمن مادر جون یه ایطور چیائی توی شوما دیده که بهت اصرار میکنه توی مسابقه شرکت کنی ...:):):)
پاسخ:

من که آخرش نفهمیدم الکی بود یا نبود :|

ما سعادت نداشتیم میزبان شما باشیم وگرنه میتونستین درباره دستپختم نظر بدین ;)

یه ایطور چیائی رو خوب اومدین :)))

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۷ روزمرگی ...
هنری دیگر .. آشپــــزی :))

+ اول و دوم مهم نیست.. همین که ورودی مسابقه رو رد کنید و وارد گود بشین.. خودش یه موفقیت بزرگه :)
پاسخ:

دیگه حساب هنرام از دستتون در رفته :))))))

نه دوم و میشم -_-

برین شرکت کنین خو خخخ
تجربه میشه خخ
پاسخ:

درصدد هستم، به زودی منو میبینید :دی

بله - من میدونم تو موفق میشی :)
حتما این کار رو بکن
پاسخ:

مرسی که هوامو داری ;)

اول تو  بیا تو بازارچه ی ما برای ما غذا بپز اگر همه خوششون اومد من خودم تو رو معرفی میکنم به این برنامه والا :دی

بیا برای  بازارچه آشپزی کن  بعد من خودم اصلاً بهت جایزه میدم:دی

پاسخ:

باشه حتما !! سیب زمینی سرخ کرده هام حررررررف ندارن ;)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۲ روزمرگی ...
بله بله.. :))))

حتما دوم میشید;)
+البته تعداد شرکت کننده ها هم مهمه ها... :|
:**
پاسخ:
شرکت کننده ها تو هر گروه 9 نفر هستن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">