طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

منِ زرنگ :)

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ


گفته بودم که خواب گربه دیدم و همون روز یه گربه مرد؟(سه پست قبل)

خواب دوستم باران و هم دیدم و اونم تعبیر شد!! تو وبش نوشته!!

فکر کنم باید بیشتر مواظب خودم باشم!!

امروزم دیدم یه چیزی رو مژه م چسبیده، از آنجایی که دستم بند بود تصمیم گرفتم با فوت کردن ردش کنم!! در کمال تعجب دیدم فوتم خورد به مژه م و آشغاله پرید :|

روز به روز داره به توانایی هام اضافه میشه!!

برم یه اسپند واسه خودم دود کنم :دی

 

+ اینم لینک پست باران جان

+بعدا نوشت: نمیدونم چه اتفاقی داره می افته :( یه خواب دیگه و یه تعبیر دیگه...

کامنتایی که واسه پست باران گذاشتم رو بخونید متوجه میشید O_O

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۱۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ جواد بزرگ
من دیگه حرفی ندارم :|
پاسخ:
بگید ماشاءالله :دی
۱۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۹ روزمرگی ...
و إن یکادُ الذین ......
:)
پاسخ:

شما بسیار نکته سنجین ;)

سلام

میتونین لینک منو بزاری و دوستان شما میتونن بیان وب من و درخواست رمز کنند :)

استثناً  اینبار رمز اون پست رو بهشون بدم و بخونن که واقعاً خوابی که به من دیدی خوابی بس عجیب و غافلگیر کننده بود!به قول آقا میثم یه کلید اسرار یا شاید برای شما اتفاق بیافتد بود :))

البته فقط دوستانی میتونن رمز رو داشته باشند که وبلاگ داشته باشند.



+

برو یه اسپند دود کن چشم نخوری روله :)

تو منو یاد جوونی هام می اندازی :دی

( مثلا الان 70سالمه :دی)


پاسخ:

لینک کردم :)

مرسی که اجازه دادی :*

پس هم دردیم ;)

همینو میخواسم بگم
میخواسم بگم لینکای رمزی رو گذاشتی ما رو از کنجکاوی دق مرگ کنی:)
خخخخ
توانایی هات منو درگیر خودش کرده:)
تو رو خدا لطفا خواب منو نبینی ها
پاسخ:

رمزشو نداری؟؟

قول نمیدم ;)

کم کم داری خطر ناک و ترسناک می شوی 
نستراداموس بزرگ 
پاسخ:

waaw !!

۱۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۶ سرباز جامانده
الان من چجوری رمزو بگیرم؟
پاسخ:
فرستادم برات
۱۲ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۰ سرباز جامانده
ممنون
پاسخ:
خواهش
۱۲ دی ۹۴ ، ۰۷:۳۲ سرباز جامانده
واقعاااااااا؟!!! چه جالب.اسی فکرکنم داری جزو خواص میشی.منم یکی از دوستام جدیدا بهش الهام میشه.ی بار یکی از بچه ها داشت میگفت ناهار نپختم گفتیم شوهرت کی میاد گفت ساعت2 بعد همون دوست اولیم گفت ن ساعت1 میاد (واس شوخی و اینا) بعد شوهر دوستم زنگ زد گفت ساعت1 میام.ی چیز دیگم بهش الهام شده بود.
پاسخ:

عجیب آدمایی هستیم ما خواص -_- ;)

واسه منم جالب بود خیلی
شماها تو یک استانید؟
پاسخ:

جالبی از خودتونه :))

نه!

این پستو خاله اینا  دیدند ؟ چیزی احیاناً نگفتند ؟:))
پاسخ:

نه اینو ندیدن! بیشتر پستای مربوط به خودشون و خوندن ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">