طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اومدن من و رفتن تو

جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ق.ظ

امروز تلخ‌ترین تولد عمرم رو سپری کردم

داییِ مامان رفت...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۴)

سلام علیکم

روح ایشان قرین آرامش و رحمت الهی! خداوند به شما و همه‌ی بازماندگان صبر عطا کند.

پاسخ:
سلام علیکم
خیلی ممنونم
خدا رفتگانتون رو بیامرزه 
۲۴ تیر ۰۱ ، ۱۶:۰۹ فاطمه ‌‌‌‌

روحشون شاد باشه🖤

پاسخ:
ممنونم 🙏

خدا بیامرزتشون. 

تولدت مبارک اسی جان.

من دایی مامان بابامو فکر کنم فقط توو مجالس ختم یا بچگی دیدم. 

پاسخ:
خدا رفتگان شما رو بیامرزه
ممنونم عزیزم
ما خیلی نزدیک بودیم
۲۸ تیر ۰۱ ، ۱۶:۲۷ بانوچـه ⠀

روحشون شاد

پاسخ:
خدا مادرت رو بیامرزه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">