طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خانم بازیگر

شنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸ ب.ظ

چند روز پیش داشتم تو کوچه مون می‌رفتم، یه مقدار جلوتر از خونه‌مون بگید کیو دیدم؟!

سوسن پرور!

داشت با یه جمعی میومد. دوبار صداش زدم ولی متوجه نشد. یکی از همراهانش بهش گفت با شمان. منو نگاه کرد و سلام علیک کردیم. بهش گفتم می‌تونم باهاتون عکس بگیرم؟ گفت بله حتما

اومد پیشم، گفتم از این طرفا؟ خندید. گفتم خوش اومدین به شهر ما! تشکر کرد. یکی از همراهاش گفت: میخواین من ازتون عکس بگیرم؟ گفتم بله و گوشیمو دادم بهش. دو تا عکس گرفتیم.

بعدا فهمیدم برای برنامه بومگرد اومده بودن.

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۹)

۱۴ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۲۶ فاطمه ‌‌‌‌

حالا من اگه بودم هر بازیگری هم که بود روم نمی‌شد حتی صداش کنم :))

پاسخ:
چرا؟! من که حس کردم خیلی آشناست و حس غریبی نداشتم :))

عههه

رفتم سرچ کردم فهمیدم کین :دی

اسی مخفف چیه ؟ /: اسما ؟ 

پاسخ:
آشنا شدی؟ :))
اسی مخفف هیچ اسمی نیست و اسمیه که خودم ساختم
۱۵ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۵۷ مترسک ‌‌‌‌‌

چه خفن :)

پاسخ:
من یا اون؟ :))
۱۵ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۲ عاشق بارون... ⠀

من چرا هیچوقت دوست ندارم از کسی عکس و امضا بگیرم؟ :دی

حتی اگه کسی باشه که خیلی دوستش دارم و طرفدارشم!

پاسخ:
جدی؟ چرا واقعا؟ :)
پیش اومده کسی رو از نزدیک دیده باشی؟

یه بازیگر واقعی 

پاسخ:
چطور؟ :)
۱۶ خرداد ۰۱ ، ۱۷:۵۴ مترسک ‌‌‌‌‌

هر دو وانه :)

پاسخ:
:))
۱۶ خرداد ۰۱ ، ۲۱:۱۴ عاشق بارون... ⠀

آره چندین بار. حتی یه بار مجری که خیلی سال پیش دوست داشتم رو دیدم و رفته بودم جایی که برنامه داشت.

ولی حتی یه نفر که 11 سال هم دوستش داشتم، اگه اون رو هم می دیدم فقط وایمیسادم از دور نگاه می کردم همین! :دی چون احساس می کنم منم که اونو می شناسم و اون که منو نمی شناسه! برای همین دوست ندارم برم جلو حتی سلام کنم!

پاسخ:
اونا عادت دارن و میدونن که همه میشناسنشون و با مردم به گرمی برخورد میکنن :)
۱۹ خرداد ۰۱ ، ۱۶:۴۶ عاشق بارون... ⠀

عادت دارن چون از اول هم، مشهور بودن و اینکه بقیه بشناسنشون رو دوست داشتن.

مسئله گرم برخورد کردن و اینا نیستا. :) فقط من خوشم نمیاد. نمی دونم چطوری توضیح بدم برات! :)))

پاسخ:
همین که خوشت نمیاد مطلب رو بیان کرد :))

من خیلی سوسن پرور رو دوس داارم 

پاسخ:
چه خوب :)
خوش اومدین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">