طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تغییر جنسیت

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۵۷ ب.ظ

بعد از قرنی تصمیم گرفتیم شناسناممون رو عوض کنیم. (بله شناسنامه من از اونجا که خیلی سالم بود و کاری به کسی نداشت، نگهش داشته بودم و شناسنامه جدید نگرفته بودم)

درخواست دادم و بعد از چند روز رفتم شناسنامه جدیدم رو گرفتم. صفحه اول شناسنامه رو باز کردم و با کمال تعجب، دیدم در تمام این سالها، من آقا بودم و با هویت خانم زندگی کردم!

توی شناسنامه جدیدم به جای خط کشیدن روی کلمه آقا، کلمه خانم خط خورده بود :|

رفتم به مسئول اداره ثبت احوال گفتم این مشکل به وجود اومده. گفت نه این اشکالی نداره هرچند شما خانما دیگه یه پارچه آقایید! گفتم لطفاً اصلاحش کنید. گفت این بخاطر چاپگره و مسئله ای نیست. گفتم چرا هست و من نمیتونم یه عمر با این شناسنامه زندگی کنم! گفت الآن کی برات ایراد گرفته؟ گفتم خودم!

یکی دیگه از مسئولین اومد شناسنامم رو گرفت و گفت البته این خانم درست میگن ممکنه بعدها تو سفرهای خارجی مشکل ساز بشه براشون.

بعد رفتن بقیه شناسنامه های آماده تحویل رو نگاه کردن و متوجه شدن هر کدومشون یه مشکل اینچنینی داره. قرار شد یه شناسنامه دیگه برام چاپ کنن.

بعد از چند روز شناسنامه جدیدترم رو تحویل گرفتم و اینگونه بود که از هویت خودم دفاع کردم!

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۹)

پچمام 0___0

 

پ.ن : وی فکر میکرد شما اقا هستید /:

پاسخ:
وی فتحه اول اسمم رو ندیده احتمالا :))

فقط اونجا که گفت یه پارچه آقایید :|

پاسخ:
:/
خوش اومدین :)

چقدر عجیب که از نظر مسئولش چیز مهمی نبوده!

پاسخ:
واقعا
۲۷ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۳۷ دُردانه ‌‌

این شناسنامه‌های جدید کجاها به درد می‌خورن که اون قبلیا نمی‌خورن؟ 

پاسخ:
سوال منم هست
۲۷ بهمن ۰۰ ، ۲۳:۰۳ عاشق بارون... ⠀

مسئولینمون روانی نبودن که شدن انگار!!!

اشکال نداره؟؟!! :/

پاسخ:
اگه شناسنامه آدم هم غلط داشته باشه دیگه به چی میشه استناد کرد؟
۲۸ بهمن ۰۰ ، ۰۱:۵۹ سید مقدام حیدری

سلام حق داشتید پافشاری کنید

پاسخ:
سلام تشکر
۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۴۷ فاطمه ‌‌‌‌

احسنت! حالا نه فقط به خاطر خانوم و آقاش، همین که نگفتی خب حالا یه اشکال کوچولوعه و این چیزا، و رفتی اعتراض کردی عالیه.

من شناسنامه قدیمیم رو هنوز دارم چون صفحه‌ی اولش خیلی خوش‌خط نوشته شده. دلم نمیاد عوضش کنم :)

پاسخ:
اولش خیلی جدی نگرفتم ولی دیدم هرلحظه بیشتر داره میره رو مخم و نتونستم بپذیرم این اشتباه رو.
قشنگ و نوستالژین :)
۰۲ اسفند ۰۰ ، ۰۰:۲۷ عاشق بارون... ⠀

وای کامنت زری! :)))))

پاسخ:
استغفرالله :)))

حالا مثلا خواسته تعریف کنه ازت گفته یه پارچه آقایید؟ :/

پاسخ:
نمیدونم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">