طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شش سال شد🎂

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۲ ق.ظ

وقتی ۲۳ آذر ۹۴ شروع کردم به نوشتن، از همه طرف بلاگرا آیه یاس میخوندن که دوره وبلاگنویسی سر اومده و جمع کنیم بریم. تو یه چنین فضایی من تازه شروع کردم. کی فکرشو میکرد برسه روزی که شش سالگی وبلاگم رو جشن بگیرم؟

 

 

شش سالگی قشنگت مبارک همدم تنهایی هام ^_^

الهی صد سالگیت رو جشن بگیرم 😍

 

 

+ یک معلم بزرگوار تولدتون مبارک. هر جا که هستید برقرار و شاد باشید :)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۹)

سال دیگه میره کلاس اول :))))

 

پاسخ:
اگه نیمه اولی بود امسال باید میرفت :))
۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۷:۰۸ دُردانه ‌‌

ضمن تبریک، استدعا دارم به همین مناسبت راجع به اسمت توضیح مختصری برای خوانندگان بفرمایید. بنده شش ساله که هر روز صبح که بیدار می‌شم از خودم می‌پرسم اسی ینی چی و چرا اسی و شب با همین سؤال سر بر بالین می‌نهم :|

پاسخ:
ممنونم ^_^
واقعا؟! :)))
پس چرا تا کنون نگفتی که از این سردرگمی رهایت سازم؟! :دی
قبلا هم توضیح دادم. من خیلی اتفاقی وبلاگ زدم و از آنجا که بدون تصمیم قبلی بود، اسمی برای خودم درنظر نگرفته بودم و همینجوری یه چیزی نوشتم. اما بعد که یه مدت گذشت دیدم همه با همین اسم منو شناختن و موندگار شد :)
اگه یادت باشه اولش اَسی بولیده بود. هیچ معنایی هم نداره. یه تکیه کلام من‌درآوردی بود که مدتها افتاده بود رو زبونم و تو موقعیت های مختلف به کار میبردمش. صرفا جهت لوس بازی و این صحبتا 😅
بعدها برای سهولت در تلفظ، بولیده رو حذف کردم و اَسی موند :)
۲۳ آذر ۰۰ ، ۰۹:۵۳ Mohsen Farajollahi シ

باورش سخته واقعا :) اینقدری که زمان زود میگذره آدم باورش نمیشه ۶ سال گذشته...

تولد وبلاگتون مبارک باشه! ایشالا صد سالگی وبلاگ :)

پاسخ:
همینطوره
متشکرم. ایشالا :))
۲۳ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۳ عاشق بارون... ⠀

مبارک باشه! :))

می دونی من دیگه زیاد سر نمی زنم بلاگ؟ دارم ترک اعتیاد می کنم کم کم بعد از این همه سال! :دی دیگه تعداد اون ستاره ها و روشن بودنشون هم برام مهم نیست. ولیییییی تو پست بذاری تا ببینم میام! ^_^

من همش یادم می ره که 19 آذر اومدم بیان! :))) فکر کنم هر سال که تو پست تولد می ذاری من می رم نگاه می کنم می بینم اِ منم 19 اذر 94 اومدم اینجا! :دی

امیدوارم حالاحالاها ستاره ات روشن باشه! :) :*

پاسخ:
ممنونم :))
عزییییزم مررررسی چقدر خوشحال شدم عاشق جانمممم ^__^
منم همیشه میترسم یادم بره! :دی
تولد وبلاگ تو هم مبارکه ^_^
وبلاگامون همسنن چقدر ما تفاهم داریم باهم 😍😌
ممنون از لطفت. امیدوارم حالاحالاها خواننده وبلاگم باشی 😙😙
۲۳ آذر ۰۰ ، ۱۴:۱۶ اقای ‌ میم

وبلاگ معلم بچه های حلقه شش ساله شد

مباررررکهههههه

پاسخ:
مرسی مرسییی ^_^
 :))

چقدرم مطالب وب مفید هستن

والا

پاسخ:
شما از جونتون سیر شدین احیانا؟
۲۳ آذر ۰۰ ، ۱۹:۰۵ محسن رحمانی

سلام تولدشون مبارک .

پاسخ:
سلام متشکرم
۲۳ آذر ۰۰ ، ۲۱:۵۵ شارمین امیریان

سلام. تولدش مبارک :)

پاسخ:
سلام مرسی شارمین :)
۲۶ آذر ۰۰ ، ۱۱:۳۵ صخره نورد

به به مبارکه، ان شالله سالیان سال از خوشی ها بنویسید :)

پاسخ:
ممنونم :)
الهی آمین ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">