طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بیاین عیادت

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۲۳ ق.ظ

دیروز داشتم سبزی خرد می‌کردم. البته با دستگاهِ خردکن دستی! با این وجود شست دست چپم تاول زد :|

علاوه بر اون، مچ دست چپم هم خراشیده شد توسط همون دستگاهِ خردکن :|

بعدش هم که تو محل کارم داشتم یه صندلی رو جابجا می‌کردم، یهو از دستم افتاد و ناخنای شست هر دوتا دستام شکستن :|

ناخن دست چپم مشکلش با ناخنگیر حل شد، اما ناخن دست راستم شکافش تا گوشت رسیده! روش چسب زدم که به جایی گیر نکنه و کنده نشه :|

با این تفاسیر، شما نباید یه سراغی از من بگیرین ببینین تو این مدت غیبتم، در چه وضعیتی به سر می‌برم؟ :/

من که تا کمپوت نگیرم رضایت نمی‌دم -_-

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۶)

۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۰۰ دچارِ فیش‌نگار

حدس میزنم چسب نواری زدین

پاسخ:
نه چسب دوقلو :))
۱۷ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۳۵ عاشق بارون... ⠀

کمپوت تو راهه اینم قلب و دسته گل! 💐❤ قبوله؟! :))

پاسخ:
قبوله :))) ❤

سلام

خوب هستید؟

الان زخم هاتون بهتر شدن؟

من کرونا گرفتم مگه شما برای من کمپوت آوردی؟ :دی

پاسخ:
سلام
ممنون
بله خداروشکر
عه واقعاً؟ نمیدونستم. الآن خوبید انشاءالله؟

به یه آبمیوه راضی باش 

و من الله توفیق

پاسخ:
از شما‌ به همونم راضی ام :))

خداروشکر

منم خوبم شکر خدا :)

پاسخ:
الهی شکر :)

سلام 

نظرتو در مورد عرفان  زیر یکی از پستای بچه ها دیدم

 راسته که فوت کرده؟ من اصلا موندم بهت زده شدم میشه اگه خبری داری اینجا یا با ایمیل بگی؟ مرسی

پاسخ:
سلام
ظاهرا عرفان خیلی وقته فوت شده. البته من اصلا نمی شناختمش، فقط میدونم قالب وبلاگ طراحی می‌کرد. نمیدونم منظور شما همون عرفان هست یا نه.
منم خبر خاصی ندارم، فقط یکی از بچه ها (فکر کنم رفیعه بود) چند سال پیش‌ تو وبلاگش عکس سنگ قبر عرفان رو گذاشته بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">