طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

باز هم جایزه ^_^

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۲ ب.ظ

ماه رمضون امسال، توی ختم قرآن دسته جمعی کانال ثریا جان شرکت کردم و در آخر، یکی از دوستان تصمیم گرفت به قید قرعه به هشت نفر از شرکت کننده‌ها یادگاری بده. خوشبختانه من هم جزوشون بودم:

 

این جلد قرآن ارزشمند به همراه اون نشان کتاب زیبا که فکر کنم کار دست خودشونه.

چند وقت بعدش ثریا توی کانالش یه سوال پرسید و بین پاسخ دهنده ها قرعه کشی کرد و باز هم خوشبختانه قرعه به نامم افتاد و کتابی رو که در تصویر می‌بینید، برام فرستاد که دو روز قبل از تولدم به دستم رسید :)

قشنگ معلومه چقدر جایزه دوست دارم؟ :))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۴۵ اقای ‌ میم

کانال ثریا رو بدید ما هم شرکت کنیم؟ 

پاسخ:
بفرمایید :)))
http://banoooche.blog.ir/page/about-me
۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۲۳ اقای ‌ میم

باز نمیکنه 

پاسخ:
الآن چک کردم درست بود!
۰۴ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۵۵ اقای ‌ میم

ایدیش رو تو تلگرام کپی کردم و رفتم کانالش

پاسخ:
خیلی هم خوب :)
۰۴ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۵ بهارنارنج :)

مبارکه ماهم بردیم ولی فقط قران و نشانک😁

پاسخ:
ممنونم، بر شما هم مبارک باد ^_^
عه کدوم بودی؟ ندیدم اسمتو!
۰۵ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۲۴ عاشق بارون... ⠀

نکنه مدرسه هم ازینایی بودی که همیشه سر صف بودن و جایزه می گرفتن؟ :)))

+ مبارک باشه! :)

پاسخ:
آخ آره آره :)))
در حدی که بعضیاش رو یادم نمیاد بابت چی گرفتم 😓😁
مرسی مهربون جانم ❤😙

مبارکت باشه عزیزم.

ممنون از تو که همیشه در کنار ما هستی :)

پاسخ:
مرسییی ^__^
بازم ممنونم ازت عزیزم 😙😙🌹

ای ولله

برنده باشی همیشه :)

پاسخ:
متشکرم :))
الهی شمام در تمام مراحل زندگیتون همیشه برنده باشید :)
۰۷ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۲۲ بهارنارنج :)

اسم همسرم دراومد😁😁

دستشون درد نکنه

بسی لذت بردیم

پاسخ:
آهان چه خوب :)
بله بسی ^_^
۰۸ مرداد ۰۰ ، ۰۹:۴۶ آنتونی کوئین

پس پارتی بازی بوده دیگه -_-

اعتراض خود را از همین تریبون اعلام می داریم . باتشکز :p

پاسخ:
کدوم پارتی بازی؟
خوش اومدین
۰۸ مرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۷ آنتونی کوئین

قرعه کشی :p

ممنون

پاسخ:
کاملا بی‌طرفانه بوده :))
۰۸ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۶ آنتونی کوئین

بله بله می دانیم مزاح فرمودیم

مبارکتون باشه.

 

پاسخ:
ممنان و متشکر :))

بعد از چند ماه :دی

 

+

سلام 

خوبی؟!:)

🌸 مبارکه 🌸

با ما باشید در باقی مسابقات سراسری کشوری  با جوایز ارزنده :دی

تا باشه جایزه و همچین جوایز ارزنده ای ^__^

 

پاسخ:
سلام گلم
ممنون تو چطوری؟
مرسییی ^_^

:)))
متشکرم واران جان 😙❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">