طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میگن حرف راست رو از بچه بشنو!

شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۶ ق.ظ

دیروز دو تا دختر کوچولوی شیرین اومده بودن به محل کارم و رو صندلی‌های روبروم نشسته بودن. بعد از اینکه کلی نگاهم کردن و حرکاتم رو زیرنظر داشتن، یکیشون گفت: ببخشید میشه ماسکتون رو بردارید تا چهره‌تون رو ببینم؟

با خنده ماسکم رو کنار زدم و گفتم: من این شکلی ام.

دوتاییشون همزمان چشماشون قلبی شد و دستاشونو مثل آنشرلی به هم چسبوندن و انگشتاشون رو توی همدیگه قفل کردن و ذوق زده به هم نگاه کردن! بعد همونی که میخواست چهره‌مو ببینه گفت: خیلی خوشگلین ^__^

خندیدم و گفتم: شما هم خیلی قشنگید. حالا چرا کنجکاو شدید که چهره‌م رو ببینید؟

گفت: یه خانم دندون پزشک مهربونی بود که خیلی شبیه شما بود. من دلم میخواست ببینم چه شکلیه ولی روم نشد بهش بگم ماسکش رو برداره و بعدش پشیمون شدم. واسه همین از شما خواستم ماسکتون رو بردارید.

 

و من کلی کیف کردم. چرا که دنیای بچه ها به دور از هرگونه چرب زبانی و چاپلوسیه. هر حرفی می‌زنن واقعا نظر قلبیشونه و برای جلب رضایت طرف مقابل یا رسیدن به هدف خاصی نیست.

خلاصه که اَسی هستم یک شبه دندانپزشک 😆

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۶)

۱۲ تیر ۰۰ ، ۰۹:۴۷ مترسک هیچستانی

خلاصه که یک آسی هستی یک محبوب قلوب :))

پاسخ:
اَسی البته! کلاه سرمون نذار 😉
۱۲ تیر ۰۰ ، ۱۱:۳۹ عاشق بارون... ⠀

اسی یکی از بچه ها به من گفت دهنتو ببینم چه شکلیه؟ O_o و ماسکم رو دادم پایین گفتم این شکلی! دیدی؟ خندید گفت آره! :) ولی چیزی که مشترکه اینه که همه می گن خانوم با ماسک خوشگلتری! بدون ماسک زشت می شی! :))

باز خوشبحالت تو خیلی خوشگلی نمی زنی تو ذوق طفلکی ها! :))))

پاسخ:
تو معلمی؟! ^_^
چقدر همشون بی‌سلیقه‌ هستن 😑
نه بابا اینطورام نیست، از نظر این دو تا خوشگلم فقط 😅

سلام :-)

 

حالا چون تعریفتون کردن میگین حرف راست رو از بچه بشنو، یا اگه بدم میگفتن بازم همینو میگفتین؟! :))

پاسخ:
سلام به به آقا میثم :)
گزینه دو :))
کلا منظورم اینه بچه ها حرفاشون نظر واقعیشونه. چه تعریف کنن چه نقد.
۱۵ تیر ۰۰ ، ۲۳:۴۷ عاشق بارون... ⠀

معلم که نه! دست‌وپا شکسته مربی مثلاً! :دی

نه دیگه می‌گن حرف راست رو باید از بچه شنید! :))) حالا تو هم ندیدیم که!

نه نه من می‌دونم خوشگلی :))))

پاسخ:
چقدر خوب :)
با چشم دل دیدمت 😉
اصرار نکن :)))
۱۶ تیر ۰۰ ، ۰۹:۴۲ مترسک هیچستانی

اشتباه لپی بود :))

پاسخ:
لپ چطور اشتباه می‌کنه؟ 😄
۱۶ تیر ۰۰ ، ۱۳:۴۹ مترسک هیچستانی

لپه دیگه، کارش اشتباه کردنه :))

پاسخ:
اصلاحش کنید 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">