طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مهربانی را پایان نیست

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۲۵ ق.ظ

سلام.

چقدر فاصله افتاد بین این پست و پست قبلی!

ظاهراً خیلی سرگرم زندگی شدم که پست جدید نذاشتم.

 

امروز توی محل کارم، یکی از مراجعه کننده‌ها وقتی کارش تموم شد و رفت، بعد از گذشت ده دقیقه، دوباره اومد و صدام زد و گفت: «براتون زنگ تفریح آوردم». و این رو به من داد:

 

​​​​​​

 

خونه‌ش نزدیک محل کارمه.

گفت: «دیدم خیلی شیرینه دلم نیومد براتون نیارم».

تو اون هوای گرم واقعاً چسبید.

چقدر زیبان آدم‌هایی که بی‌دلیل مهربانن.

 

وقتی خواستم ظرفش رو بهش برگردونم، عطر باغچه‌مون رو براش بردم.

 

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۵)

اینجور وقت ها آدم از اینکه میبینه یکی بهش فکر کرده یا واسه یکی مهمه خیلی خوشحال میشه و حسش هیچ جوره قابل توصیف نیست. شاید باورت نشه من دبیرستانی که بودم خب اونزمانا روز تولدم فقط دوستای صمیمیم کادو بهم میدادن بعد اون سال روز تولدم یه دختری توو کلاسمون که اصلا هم با هم صمیمی نبودیم یا دوست نبودیم تولد من یادش بود و برام یه کیف پول اورده بود  ‌هنوزه که هنوزه یادمه و علت اینکه یادمه حسی بود که بهم داد حس اینکه یکی به یادته. 

پاسخ:
یاد یه خواننده خاموش وبلاگم افتادم که هیچوقت کامنت نذاشته بود و روز تولدم بهم تبریک گفت! خیلی تعجب کردم از اینکه تولدم یادش بود بااینکه اصلا از حضورش خبر نداشتم

چه شاعرانه و با کلاس:)

پاسخ:
تشکر ^_^

سلام

خوش به حال شما و خوش بحال اون ارباب رجوعی که گل هدیه میگیره :دی

پاسخ:
سلام
خوش به حال ما که همچنان در خاطر شما هستیم و هر از گاهی از شما کامنت دریافت می‌کنیم ^___^
۰۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۵ هیـ ‌‌‌ـچ

چه حرکت جذاب و خوشمزه‌ای و چه جوابِ جذاب‌تر و خوشمزه‌تر و خوش‌بوتری ^_^

پاسخ:
نظر لطفتونه :))

سلام 

نوش جان شما 

و 

روح ایشون 

 دست هر دوتون درد نکنه ❤

هندوانه ام اومد نصف شبی  😅

ولی خطرناکه نمیشه خورد 😁

 

 

 

سلام و علیکم و رحمه الله و برکاته 

خوبی خوشی ؟

 

پاسخ:
سلام
ممنونم 😊
چرا خطرناک؟!

علیکم السلام یا واران 😍
خوبم شکر. تو چطوری؟ خوب و خوش و سلامتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">