طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عتیقه، سکه، زیرخاکی خریداریم!

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ب.ظ

هم‌اینک توجه شما را به پیامکی که به دستم رسید جلب می‌نمایم:

 

 

آقای گلممد خان پسرعموی عبدلا! من خودم خریدارم و پولم هم نقده! فقط مشکل اینجاست که من نمی‌تونم زنگ بزنم چون شارژ ندارم! یک کارت شارژ مرحمت بفرمایید بقیش حله :))))

 

+ مال‌خر و دلال نبودیم که به لطف ایشون شدیم :دی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۰۳ اقای ‌ میم

وقتی کسی زنگ میزنه میگید کیسته گل ممد هم فکر میکنه افغانی هستید بهتون پیام میده 

پاسخ:
وای این عاااالی بود =)))))))))
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۱۵ اقای ‌ میم

من طناز ماهریم:)))) 

پاسخ:
احسنت بر جناب بذله گو :دی
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۲:۲۱ عاشق بارون... ⠀

اَ هنوز اینا منقرض نشدن؟ :))))

پاسخ:
ظاهرا قصد بازنشستگی ندارن :دی
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۲:۵۰ عاشق بارون... ⠀

حالا من چندین ساله برام اس ام اس میاد از طرف آب و فاضلاب مازندران! به اسم نعمتی با آدرسش و شماره پرونده اش! اعلام بدهی قبض آب بهاء! که می گه فلان قدر شده قبض آب و پرداخت کن! و من نمی دونم به کجا باید اعلام کنم که این شماره ی منه نه جناب نعمتی! :/

پاسخ:
برای من هم پیام میومد که فلان شماره تلفن ثابت اینقدر بدهی داره اگه ندی قطع میشه. چند بار هم زنگ زدن گفتم بابا این شماره اصلا مال شهر ما نیست و شماره موبایل من اشتباهی ثبت شده!
واسه داییم هم همیشه پیام میره که فلانی اینقدر دارو خرید و این قبضشه. در ماه چندین دفعه اون شخص میره دکتر و دارو میخره و پیاماش میاد :|
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۳:۰۲ عاشق بارون... ⠀

یعنی اینا احساس نمی کنن که شماره رو اشتباه ثبت کردن که حالا برن درست کنن یا چی. خب اینم مردم آزاریه دیگه. :|

پاسخ:
نه دیگه احساس نمی‌کنن
اون تلفنه که فکر کنم قطع شد. اما آب چرا قطع نمیشه معلوم نیست!
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۹:۵۹ هیـ ‌‌‌ـچ

یه سری همچین موردی برام پیش اومد، بهش گفتم اوکی فلان ساعت بیا فلان جا، بعد به یکی از اقوام که توی آگاهی کار می‌کنه و اتفاقاً پرونده‌ای که زیر دستش بود هم در رابطه با همین موضوع بود اطلاع دادم، اونام به جای من رفتن سر قرار و گرفتنش و هنوزم در حال نوش جان کردن آب خنک تو زندانه! :))

پاسخ:
جدی؟! بابا ایول 👏👍
ایشون شمارش برای شهر ما نیست و نمیدونم چطور میشه گیرش آورد o_O
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۴۴ دچارِ فیش‌نگار

:))))))

پاسخ:
از این طرفا! :)
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۵۶ هیـ ‌‌‌ـچ

اتفاقاً یه مورد دیگه هم داشتیم که مثل شما از یه شهر دیگه بود، همون فامیلمون با همکارای اون شهرش هماهنگ کرد، اونم الان ور دل اون یکی تو زندانه! :))

پاسخ:
واقعاً؟
یعنی شما میتونید کمک کنید دستگیر بشن؟
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

اوردنمون اردو :|

پاسخ:
چه جای خوبی هم واسه اردو انتخاب کردن :دی
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۳۵ هیـ ‌‌‌ـچ

ببین گزارش مردمی که به هر حال می‌تونی هم به ۱۱۰ و هم به بقیهٔ دستگاهای امنیتی بدی و اونام طبیعتاً باید رسیدگی کنن (این‌که در نهایت چی رخ میده رو کار ندارم) اما من چون فامیلمون سرهنگ آگاهی بود و بخشی که توش مشغول بود هم تخصصشون پیگیری موارد این چنینی بود و پروندهٔ زیر دست خودشم دقیقاً همین زیرخاکی فروختنای اس‌ام‌اسی بود، راهو کوتاه کردم و مستقیم به خودش گفتم وگرنه منم طبیعتاً باید از همون مسیر تلفنای اضطراری، اطلاع می‌دادم.

برای این گفتم «سرهنگ آگاهی بود» چون چند ماه پیش که کرونای سنگین گرفت و مرگ از بیخ گوشش رد، بعدش خودشو بازنشست کرد (هنوز ۲-۳ سال مونده بود به سقف ۳۰ سال برسه) وگرنه به‌هم وصلتون می‌کردم که رد این طرفو هم بزنن.

پاسخ:
که اینطور
ممنون از راهنماییت
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۰۳ دچارِ فیش‌نگار

عامو من دو ساله بیان نیستم

چطور شما خبر ندارین ؟!

پاسخ:
پس پست های وبلاگتون چی میگن؟!
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۵۳ دچارِ فیش‌نگار

تازه برگشتم

پاسخ:
تازه یعنی کی دقیقا؟
گرفتید ما رو؟!

ببین پول کارت شارژت با من، بخرشون، نصف نصف :دی 

مجسمه رو نمیدونم ولی ۲۵۶تا سکه پول خوبی میشه :)))

پاسخ:
اوکی حله ;)
از مجسمه هم به عنوان دکور استفاده می‌کنیم دلش نشکنه :))
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۰۴ دچارِ فیش‌نگار

یکی دو ماهی هست

پاسخ:
توی اون دو سال غیبت‌تون این همه پست رو کی نوشته؟ :/

22 بهمن مبارک :|

پاسخ:
۲۲ بهمن مبارک :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">