طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یکی منو از برق بکشه! :))

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۴ ق.ظ

امروز یه خانمی اومد محل کارم و مدتی معطل شد ولی کارش انجام نشد. ازش عذرخواهی کردم بخاطر هدر رفتن وقتش. گفت نه اشکال نداره لااقل یه کم پیاده‌روی کردم. بعد من خواستم بگم آره خوب شد منم باهات صحبت کردم، یهو گفتم: «از مصاحبت با شما لذت بردم» !! خانمه هم کلی تشکر کرد و گفت منم همینطور و رفت. من تا چند دقیقه بعدش فقط داشتم می‌خندیدم! همش از خودم می‌پرسیدم: این جمله واقعا چطوری به زبونم اومد! :)))

 

امشب منتظر داییم بودیم که صدای زنگ در اومد. من تو حیاط بودم و بلند گفتم: «کیستَه؟» که مامانم در رو باز کردن و معلوم شد دوست داداشم پشت در بوده! :))

 

نه به اون لفظ قلم حرف زدن، نه به این ادای لهجه درآوردن :دی

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۶:۴۶ اقای ‌ میم

به افغانستان خوش آمدید:))) 

پاسخ:
:)))
۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۸:۲۳ هیـ ‌‌‌ـچ

اینا همه از تبعات زندگی عجیب این چند ماه اخیر همه‌مونه :))

پاسخ:
توجیه خوبی بود مرسی :))
۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۹:۱۵ محسن رحمانی

سلام 

خخخخخخ 

 

پاسخ:
سلام :دی

ینی خاااااااعک :| اصن شاید خاستگار جدید بود : ))))))  

پاسخ:
نه متأهله :)))
۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۸:۵۵ اقای ‌ میم

دلی که نمـوســوزه دل نموشه
خانــــه تنـا تنـا آغـل نمــوشـــه
 
قــوم جــدا جــدا سنگ ریـزه یـه
سنگ ریــزه ریزه منزل نموشــه

 

شعر افغانی هم گفتم:)))

پاسخ:
:)))

مطمئنید این شعر افغانی بود؟ :دی

خواستم همون پیام محبوبه گیان بگم که دیدم گفتی خدا رو شکر متاهله :دی

 

 

+

سلام 

کپی هم هستین دیگه چیزی ندارم بگم که فقط جالبه برام این همه شباهت تو شما دو تا جالبه :)

تو و دختر داییم :)))))

 

پاسخ:
:))

سلام
بله دیگه ;)
داشت یادت می‌رفت گفتم یادآوری کنم :دی
۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۰:۰۳ اقای ‌ میم

افغانی متمایل به مشهدی هستش که از کرمانشاه هم رد شده:/

پاسخ:
:)))
ولی من گمون نمی‌کنم! بیشتر من درآوردی میزنه :دی
۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۶ اقای ‌ میم

:))))) 

پاسخ:
از خودتون گفتید؟
۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۲:۲۱ اقای ‌ میم

نه تو اینترنت هست:)))))) 

پاسخ:
آره ها!! :)))

مصاحبت!!! واقعا از کجا اومد؟!

پاسخ:
خودمم نمیدونم :))
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۷ اقای ‌ میم

اینجوری هم میتونستید بگید

از مصاحبت با شما لذت بردم ببخشید که در اقدامی محیر العقول مصدع اوقات شدم از این بابت از شما پوزش میطلبم و از خداوند منان خواستارم که مرا عفو نماید و از رحمت خویش محروم ننماید و اجازه دهد تا زمانی که نفس در بدن دارم در درگاهش خدمتگذار باشم و در پایان شما دوست گرامی را به ایمان،تقوا و عمل صالح دعوت میکنم

پاسخ:
واقعاً چه حیف شد اینا رو نگفتم. یادم باشه دفعه بعد که اومد بهش بگم :)))))
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۵ عاشق بارون... ⠀

خوبه که در نهایت به تعادل رسید. :)))

پاسخ:
بله دیگه :دی
;)

چشمانمان نشسته به در، پس کجاستی

 برگرد قصه ام رسیده به سر، پس کجاستی

 اسپندهای مادرت همه دود هوا شدند

جانم به لب رسید، جان پدر پس کجاستی ؟

 

وقتی این جمله رو شنیدم خیلی دلم سوخت شاید چون خودم پدر هستم از عمق وجودم این غم رو درک کردم:(

پاسخ:
اتفاقا همین چند روز پیش یادتون افتاده بودم!
قشنگ بود، هرچند ایراد وزنی داره :)
مرسی بابت به اشتراک گذاریش

خدای من پدر شدین؟!! الهی ^__^
تبریک میگم خیلی زیاد! الهی شما و همسر و کوچولوتون درکنار هم سلامت و شاد و خوشبخت باشید و عمر طولانی و باعزت داشته باشید :)
خیلی خوشحال شدم. ممنون از خبر خوبی که دادید ^_^
۲۲ آبان ۹۹ ، ۲۲:۵۱ اقای ‌ میم

تبریک به محمد حسین که پدر شده خبر نداشتم البته طبیعیه چون خیلی وقته که نمینویسه:))

خیلی خوشحال شدم 

پاسخ:
بله منم همینطور :)
الهی نصیب شما بشه پدر شدن
۲۳ آبان ۹۹ ، ۰۲:۳۷ اقای ‌ میم

ان شاء الله به حق پنج تن آل عبا و تمامی پیامبران و معصومین:))))) 

پاسخ:
الهی آمیییییین :)
۲۳ آبان ۹۹ ، ۰۳:۳۱ اقای ‌ میم

لال از دنیا نری بلند تر بگو:)))) 

پاسخ:
الهیییییییییی آممممیییییییییییننننننن :))))
۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۱:۰۰ 1 بنده ی خدا

😂😂😂😂 نکته ی اخلاقی قضیه اینجاست که وقتی یکی میاد پشت در حواستون باشه. 

+😐مگه چندسال شد که اقای محمد حسین نمینویسن؟بسیار مبارک باشه

پاسخ:
بله :))
+ نزدیک سه سال و نیم میشه
خوش اومدین :)
۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۱:۲۴ 1 بنده ی خدا

واقعا فکرنمیکردم 3 سال و اندی شده باشه.

مچکر :)

پاسخ:
😊🌹
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۰:۱۰ محسن رحمانی

سلام 

وانمود به چی؟واسه چی؟کی باور نکرده؟چرا نتیجه بده؟

سوالات امتحانی هر سوالی دونمره:دی

پاسخ:
سلام
:)))
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۴ اقای ‌ میم

از راه دور آمدم

چه ناصبور آمدم

خَسته نباشید:)))))))

پاسخ:
ماندَه نباشی :دی

اولی خودت بودی : در محل کار " رسمی "

دومی خودت بودی : توی خونه " شیطون "

پاسخ:
ممنونم ^_^
:))

هی چقد پیر شدیم ما 

پاسخ:
چرا؟
شما همون دیوانه سابق هستید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">