طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آدمی توجه می‌خواهد

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

حس هیچی رو نداشتم.

به خواستگارم جواب رد دادم. برای فردا مرخصی گرفتم. کلاس گیتارم رو یک ماه به تعویق انداختم. پیشنهاد مسئولِ نمیدونم چیِ کتابخونه‌ها رو قبول کردم اما دلشوره آزاردهنده ای به جونم افتاد. هم دلم می‌خواد دبیر محفل باشم و هم قبول مسئولیت، به شدت مضطربم می‌کنه. کاش وقتی با مسئول کل حرف می‌زنم، یا یه جوری خیالم رو راحت کنه و یا یه جوری بهش بگم من نیستم.

کز کردم یه گوشه و تو خودم جمع شدم و چشمامو بستم. کاش همه چی تموم میشد. کاش میشد برم یه جای دور و از همه چیز فاصله بگیرم.

انگار صدای درونم رو شنیده باشه اومد بالای سرم و گفت: پتو می‌خوای؟

همون طور که چشمام بسته بود گفتم: اوهوم

رفت و یه پتو آورد. نمی‌خواستم چشمامو باز کنم و دوباره برگردم به این دنیا. اما وقتی داشت پتو رو می‌کشید روم، نگاش کردم و تشکر کردم و شیرینی محبتش رو باهاش شریک شدم.

با حال خوبی که بهم تزریق شده بود به خوابی آروم فرو رفتم...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۵)

۱۱ آبان ۹۹ ، ۰۸:۰۷ محسن رحمانی

سلام علیکم آقا اینو اخراجش کنطد غیبتش زیاد شده :دی 

تازه دوپینگم کرده و مسئولیت گرفته:دی

مبارکه حالا مسئولیت چی رو گرفتید؟

اتفاقی افتاده خدایی ناکرده براتون که خس هیچیو نداشتید؟

پاسخ:
علیک سلام
اولا نمره شما ۱۸!
دوما من که هستم آقا
سوما اگه دوپینگ کرده بودم که اینقدر بیحس نبودم :))
ممنونم. تو پست گفتم که، دبیر یه محفل هنری.
همین که هیچ اتفاقی نمی‌افته و همه چی یکنواخته علت بی انگیزگی منه...
۱۱ آبان ۹۹ ، ۱۷:۱۱ هیـ ‌‌‌ـچ

دلم توجه خواست، یهو :|

پاسخ:
واقعا لازمه

اونایی که باید توجه کنن نمیکنن، اونایی که دوست نداریم ببینیم همه اش بهمون توجه میکنن😂

پاسخ:
آره اینم هست :|
۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۹:۲۷ اقای ‌ میم

خواستگار براتون اومده ردش کردید؟

چه اشتباه بزرگی

مگه دیگه خواستگار گیر میاد این روزا؟:))

پاسخ:
😒

:)))
۱۵ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۶ اقای ‌ میم

باعث تاسفه واقعا:))))))) 

پاسخ:
پیش میاد دیگه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">