طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دلخوشی‌های صد کلمه‌ای

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ

توی این روزا که بعضیا حال دلشون خوش نیست، من سعی میکنم از اخبار به دور باشم و سرمو با اتفاقهای حال‌خوب‌کن گرم کنم. این روزا دلخوشم به:

خدا

مامانم

خونواده

خونمون و امنیتش

محل کارم

گیتارم

سریالی که میبینم

کتابایی که می‌خونم

موبایلم

وبلاگم

امیدم به اومدنش

آرامشی که دارم

بازی مافیا :دی

خوراکیام :d

حقوق سر ماه ;)

 

و شکر خدا حالم خیلی خوبه :)

 

+ چالش رادیو بلاگی ها

دعوت می‌کنم از عاشق بارون، واران، روزها

و کسایی که دوست دارن دلخوشی هاشون رو به اشتراک بذارن :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

چه سریالی می‌بینید؟ 

پاسخ:
مانکن
من سریال‌ها رو خیلی دیرتر از بقیه می‌بینم :))

مانکن رو ندیدم

پاسخ:
کدوما رو دیدید؟
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۵۸ محسن رحمانی

سلام چه خوووووووب  .

 

منم به یه چالش دعوتتون کردم دوست داشتید شرکت کنید تو وبم میتونید بخونیدش .

پاسخ:
سلام :)
ممنونم
باشه حتما
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۲۶ عاشق بارون... ⠀

امیدوارم همیشه حالت خوبِ خوبِ خوب باشه! :)

 

+ می‌دونی اولین نفری هستی منو دعوت می‌کنی به یه چالشی؟ :)))

ولی الان اصلاً تو حالِ دلخوشی نیستم! :) اگه بودم می‌نویسم حتماً. ;)

پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین تو با یه خوبِ اضافه ;)
+ نه! واقعاً؟! پس سعادتی نصیبم شده که اولین دعوت کنندت باشم ^_^
ایشالا خیلی زود بری تو‌ حالش و بنویسی :)

@عاشق بارون

سلام

جدا من اگر تو رو هیچوقت دعوت نکرده بودم بخاطر سکوت ناشی از وبلاگت بود:(

که الان با خوندن کامنتت واقعا از خودم خجالت کشیدم :((

ببخشید :((

 

 

 

+

سلام

ممنونم بابت دعوتت عزیز دل ❤

 

++

من برم یه کم حال و هوامو عوض کنم برمیگردم دوباره !

رشته کلامم قشنگ پرید :|:(

کامنت عاشق بارون باعث شد

از خودم خجالت بکشم و واقعا از دست خودم ناراحت بشم :((

 

پاسخ:
سلام
خواهش می‌کنم

منم نمی‌دونستم. الآنم که دعوت کردم لینک وبلاگها رو نذاشتم چون نمی‌دونم اجازه دارم یا نه
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۳۲ عاشق بارون... ⠀

ای بابا! :)))

@واران

علیک سلام خانوم! :) این حرفا چیه آخه؟‌ :)) منکه کلاً در سایه‌ام! :دی نگو اینطوری٬ ناراحت می‌شم. :) حالا چی شده انگار! اینقدر سخت نگیر دختر جان! :)))

 

اسی

مرسی عزیزم. :) لطف کردی که دعوتم کردی و امیدوارم بتونم بنویسمش شرمنده نشم! ;)

پاسخ:
به ظاهر تو سایه ای ولی روشن ترینی :)

منم امیدوارم. دشمنت شرمنده گلم :*

@عاشق بارون

سلام

نه واقعا از دست خودم دلخور شدم و بغضمم ترکید حتی :(

دیگه به هر حال امیدوارم کوتاهی منو واقعا از ته دل  ببخشید.

 

 

 

+

سلام

اولا خدا حفظ کنه مادر عزیزت رو ❤🙏

دوما آخ آخ گفتی موبایل

دیشب سر شب یه لحظه گوشیم برای اولین بار یهو ناغافل خاموش شد سکته رو رسماً در جا زدم :|

گفتم جدا خدایا با من یکی از این شوخی ها نکن خودت میدونی رسما سکته میزنم :|:)

 

ایشالا بیاد به همین زودی ؛)

 

 

 

+

فقط من یه اعتراض دارم عامو :)

چرا دوستات من تو لیست نمی بینم دوستای دنیای واقعیت حالا ما که هیچ :)

 

هوم ؟!:)

 

البته شخصیه ولی خب اعتراض دارم دیگه :)))

 

 

 

++

حقوق سر ماه رو موافقم

چون واقعا لذتی که تو این حقوق هست تو هیچی نمیتونی تجربه کنی :)

انصافا اون لحظه همه چی بخری واسه خودت :)

خوشی دنیا و آخرته :)

البته من چون دیدم میگم خودم نه ها :)

ولی از بقیه عزیزانم دیدم این خوشی رو واقعا لذت بخش میدونم :)

ایشالا روزیت با برکت💙💙💙🙏

 

++

خدا رو شکر حالت خوبه

امیدوارم همه ایام صحیح و سلامت و موفق و خوشحال باشی ❤❤❤🙏

 

 

 

پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم. الهی خدا عزیزان تو رو هم حفظ کنه🙏

اصلاً موبایل شیشه عمر همه است :))

به همچنین 🌹

+
اتفاقاً تو ذهنم اومد دوستام رو بنویسم اما دیدم به حد کافی پررنگ نیست که تو این لیست قرارشون بدم. یعنی دُزشون کمتره از این لیست :)
شما که عزیز مایی ❤

++
حقوق مهم نیست چقدر باشه. همین بودنش لذت‌بخشه، دلگرمیه

ممنون همچنین

++
الهی حال تو هم همیشه همیشه عالیِ عالی باشه :*


راستی من فلسفه این مثبت هایی که تو کامنتا میذاری رو نفهمیدم چه جوریاست! ترتیبیه؟ دل‌بخواهیه؟ قانونی داره اصلا؟ :)))

من یه پست معوقه دارم اون رو بنویسم چشم ایشالا اینم شرکت میکنم :)

 

بازم ممنون بابت دعوتت ❤

 

حالا تا کی فرصت هست ؟!:)

خودت میدونی من تنبلم نمیتونم برم ببینم بخونم پست های طولانی رو :))

ولی تا دلت بخواد کامنت طولانی مینویسم بقول دوستان :))

 

 


لطفا یه کممم از هنر گیتار نوازیت برامون بذاری بد نیست ها ؛)

خوشحال میشیم جدا :)

مرسی

منتظریم ❤😘

پاسخ:
چشمت بی بلا

خواهش می‌کنم :)

مهلت نذاشتن واسش.
ولی من نمی‌دونستم تنبلی :))
کامنتای طولانیت که بله معرف حضور همه است 😉

بذار راه بیفتم حتما 😊

+

این یعنی یک :دی

معمولا واسه جدا سازی حرفام از هم هستش :)

 

++

این یعنی حرف بعدیم :)

 

 

+++

این یعنی مورد سوم

ولی گاهی وقتا یادم میره دو تا مثل هم میشه مثل کامنت بالا :)

 

 

الان که گفتم تنبلم تو گشتن :دی و خوندن :)

 

 

منتظریم پس ؛)

مرسی ❤

دیگه با حرفت مثبت نذاشتم :)

الان‌ پیامم درهم برهم میشه :دی

ببینم متوجه میشی بابت چی تشکر کردم ؟:))

 

شبشه عمر که نه ولی واقعا با توجه به گرونی بیش از اندازه اش سخته خریدن مجددش :|

یعنی اصولا تو این دوره ناممکن هم هست حتی :|

خدا برای هیچکی نیاره خرابی گوشی رو و به اغما رفتنش رو :|

پاسخ:
همین دیگه گاهی ترتیبش رو رعایت نمی‌کنی واسه همین پرسیدم :))

بابت عزیز مایی؟ :دی

قیمتش به کنار، همه اطلاعات و کل زندگیمون تو موبایلمونه!
۲۹ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۵۲ عاشق بارون... ⠀

@واران! :)))) من نمی‌دونم چی بگم بهت دیگه واقعاً! :)))) ار دست تو!

 

+ با عرض سلام و خسته نباشید به صاحب وبلاگ! :))))

پاسخ:
علیک سلام و خسته نباشید :))
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۵۳ پیمان کرامتی

آره

آره

آرره

همین

همین که خیلیا تو کاخشونم ندارن

آرامش و لذت و شکرگزاری

زندگی بدون شک نباید چیزی جز این باشه

پاسخ:
ممنونم ^_^
هر چقدر از داشته‌هامون راضی‌تر باشیم بیشتر احساس خوشبختی می‌کنیم.
شمام تو چالش شرکت کنید :)

آخرین سریالی که دیدم ساخت ایران 2 بود این سریال های جینگول مستون های جدید رو زیاد خوشم نمیاد 

پاسخ:
:))
آره بعضیاشون واقعا بی مزه هستن
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۷ پیمان کرامتی

جریانش چیه به صورت خلاصه خخخ

پاسخ:
شادی‌های روزمره و دلخوشی‌های کوچیک این روزهاتون رو در یک پست کوتاه نهایتا صد کلمه ای بنویسید :)
۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۰۵ پیمان کرامتی

آهاا..مرسی

پاسخ:
خواهش می‌کنم :)

سلام

خوبین؟ :)

ببخشین متوجه دعوتتون نشده بودم... ینی چند مدتیه سر نزده بودم به وبها..

چشم.. نمیدونم مهلتش تموم شده یا نه.. اما حتما شرکت میکنم

ممنون از دعوتتون... :-)

پاسخ:
سلام
خوبم ممنون شما خوبین؟ :)
می‌دونم. واسه همین خواستم بهتون پیام بدم که خودتون تشریف آوردید :)
چشمتون بی بلا. مهلت داره. خوشحال میشم :)
خواهش می‌کنم :)

شکر.. ممنونم :)

 

خواهش میکنم.. حتما

:)

پاسخ:
الهی همیشه خوب باشید
منتظریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">