طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

#من‌ماسک‌می‌زنم

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بله که من ماسک می‌زنم. شما هم بزنید. البته از این ماسک‌هایی که مخصوص محرم هستن و روش اسامی ائمه نوشته شده اصلا نخرید و نزنید. چون به هرحال ماسک رو خیلی زود دور می‌اندازیم.

ماسک زدن علاوه بر فواید بهداشتیش، یه فایده دیگه هم داره و اون پنهان کردن تبخاله! نکته عجیب ماجرا اینجاست که منی که همیشه ماسک می‌زنم، دقیقا امروز که تبخال داشتم، وقتی خواستم برم سوپری نزدیک خونمون ماسک نزدم‌. :|

 

ب.ن: میگه عادت داره با خودش حرف میزنه که حوصله‌اش سر نره! و از وقتی ماسک میزنه خوش به حالش شده :))

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۸)

تو خیابون رو که نگاه میکنی 60 درصد مردم ماسک زدن از این 60 درصد

80 درصدشون ماسک پارچه ای زدم که به هیچ دردی نمیخوره و اصلا باعث جلوگیری از انتقال کرونا نمیشه

من ماسک میزنم درست نیست

باید هشتک زد من ماسک استاندارد میزنم

پاسخ:
یکی میگه پارچه ای بهتره، اون یکی میگه پارچه ای اصلا خوب نیست. یکی میگه ماسک یه بار مصرف رو فقط چند ساعت باید استفاده کرد، یکی دیگه میگه اگه خیس نباشه میشه دوباره استفاده کرد. حرفای ضد و نقیض زیاده واسه همین مردم نمیدونن چی درسته و چی غلط...
خوش اومدین :)

اونو یادگاری بخرن و یادگاری نگه دارن به نوه ها و نتیجه ها و ندیده هاشون

نشون بدن و بگن‌ که چه زجری کشیدن تو زمانی که کرونا اومده ؛)

 

 

یه فایده هم داره میتونه خنده ی آدم رو تو هر شرایطی پنهان کنه :))

 

پاسخ:
ارجاعت میدم به این پستم:

http://tolooeman.blog.ir/1399/02/01/تو-همه-راز-جهان-ریخته-در-چشم-سیاهت،-من-همه-محو-تماشای-نگاهت

:)
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۰ محسن رحمانی

سلام 

 

ممنون از اینکه شرکت کردید.

پاسخ:
سلام
خواهش میشود :)

یکی از فواید مهم ماسک اینه که اگه از کسی عصبانی بودید میتونید زیرلب هر چی دوست دارید بگید و حتی زبونتونو براش در بیارید و نفهمه :)))

پاسخ:
و همینطور خمیازه بکشید :))
جوابم به واران رو دریابید :دی
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۰۴ مترسک ‌‌‌‌‌

منم هدفون می‌ذارم و با آهنگ لب می‌زنم هیشکی نمی‌فهمه! حال میده 😅

پاسخ:
میشه تو فضاهای باز آواز هم خوند حتی! :)))

ماسک های مخصوص محرم که نوعی بی ادبی و بی احترامی است

و خریدنش بنظرم مکروه یا شاید حرام باشه

حالا اینکه توسط کدوم سازمان و نهادی تولید شده و به چه نیت را خدا داند

...

اونم خوبه

برای شمایی که عادت داری واقعا ماسک خوبه

پاسخ:
#نه_به_زدن_ماسک_با_نام_اهل‌بیت

من عادت دارم؟ <_<
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۴۷ فاطمه ‌‌‌‌

یه خوبی ماسک همینه که راحت می‌تونی پشتش با خودت حرف بزنی یا حتی اگه خنده‌ت بگیره از کسی تابلو نیست دیگه زیاد :))

پاسخ:
یا حتی با هندزفری حرف بزنی!
جوابم به واران رو ببین :)
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۴۴ عاشق بارون... ⠀

پ.ن: :)

پاسخ:
این کاره ای؟ ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">