طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این ازدواجِ نشدنی

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

گفت: هنوز نامزدی یا رفتی سر خونه و زندگیت؟

گفتم: مگه من نامزد بودم؟!

گفت: من از خیلی ها شنیدم نامزد کردی!

گفتم: جان؟! از کیا شنیدی؟!

گفت: خیلیا گفتن، چند وقت پیش هم که دیدمت خودم بهت تبریک گفتم!

گفتم: اون روز که تو اصلا تبریک نگفتی!

گفت: پس چرا من مطمئن بودم نامزد کردی؟

گفتم: نه بابا کی من نامزد کردم؟

گفت: همه وقتی من رو می‌بینن بهم میگن نامزد کردم، حالا خودم دارم به تو میگم!

گفتم: اتفاقا تو قرار بود نامزد کنی چی شد؟

گفت: نه اون که نشد

 

 

+ اینقدر اوضاع اقتصادی افتضاحه که حتی اگه کسی بخواد هم نمی‌تونه ازدواج کنه...

دو سال پیش یخچال خریده ده میلیون، حالا شده هفتاد میلیون! اگه تا الآن ازدواج کردی و آردت رو بیختی و اَلَکِت رو آویختی که بُردی، وگرنه اگه بخوای تازه زندگی رو شروع کنی فاتحه!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۴)

۱۱ تیر ۹۹ ، ۲۲:۳۸ آقای مهربان

سلام 

سالای قبل هم همه همینو میگفتن. یعنی هرسال همه همینو میگن :)

پاسخ:
سلام
هر روز بهتر از دیروز (دینگ دینگ)
۱۲ تیر ۹۹ ، ۰۰:۳۵ عاشق بارون... ⠀

روزگار عجیبیست کلاً!

پاسخ:
هعی روزگار...

نسل سوخته ماییم نه دهه شصتیا :|

پاسخ:
دقییییقاً!
اونا امکانات نداشتن، ما کلا زندگی نداریم :/

@

مسافر

ما بیشتر سوختیم ولی :|

هنوز که هنوزه هم داریم میسوزیم :|:(

 

 

 

+

سلام

بعد از خوندن پستت رفتم داخل سایت ها ، قیمت بگیرم برای یخچال :|

از ترس نیومده برگشتم :|

آب گلومم رو قورت دادم و یه افسوس و صد افسوس به حال خودم و آینده مجهولم  (البته دیگه آینده ای نمونده :| ) خوردم :|:(

 

ولی من همیشه وقتی میترسم از این داستان های بی سر و ته !

ته دلم توکل به خدا میکنم و اون چنان قرص و محکم که میگم بیخیال اینا !!

فقط خدا!!

از کجا معلوم آینده ما چی میشه اگر ته دلمون قرص به خودش باشه از هیچی نباید ناامید شد و ترسید.

توکل به خودش 💚🙏

 



++

ایشالا هر چی خیره و خوبی است برایت مقرر بشه اسی عزیز 🙏❤

 

پاسخ:
سلام
آفرین، باید به آینده امیدوار بود :)
++
ممنونم. الهی برای تو بیشتر مقرر بشه واران جان :*
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">