طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سکوت عکسها شکست

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ق.ظ

امشب یه شب باشکوه و تکرار نشدنی بود برام!

داییم ضبط صوت قدیمی مادربزرگم رو برده بود تعمیر کرده بود و امشب همه دور هم نشستیم و به نوار کاست های قدیمی گوش دادیم.

وای که چه صداهایی!

انگار دیگه تو این دنیا نبودم و با یه ماشین زمان، به گذشته سفر کرده بودم. گذشته ای که درش من هنوز متولد نشده بودم!

در تمام طول زندگی، از پدربزرگم و دایی بزرگم هیچ سهمی جز چند تا عکس نداشتم. چون قبل از تولدم دنیا رو ترک کرده بودن.

اما امشب!

امشب برای اولین بار، از تو اون نوار کاست ها، صدای پدربزرگم رو شنیدم! صدای دایی بزرگم رو شنیدم!

باور نکردنی بود! و چقدر غریب بود برام! تصوری که از عکساشون درمورد صداشون داشتم با واقعیت فرق داشت. (اصلا مگه آدم صدای عکس رو میشنوه؟)

شور و شعف زایدالوصفی داشتم! خیلی هیجان زده شده بودم! یه جایی بین خنده و گریه گیر کرده بودم! بینظیر بود!

هیچوقت امشب رو، این حس فوق العاده رو فراموش نمیکنم...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۸)

۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۱:۱۴ عاشق بارون ...

هوم٬ تجربه‌ی خاصی بوده. :)

پاسخ:
خیلی استثنایی!

منم حس خوبی بهم دست داد نوشته تو خوندم:) 

پاسخ:
خوشحالم :)
خوش اومدین
۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۶:۰۵ محبوبه شب

دمش گرم دایی جانو

چه حرکت باحالی زده بود

پاسخ:
آره خیلی :)

اصن آلبوم و این نوار کاست ها محشرن مام داریم از وقتی که خیلی کوچولو کوچولو بودم

زیاد باشه از این شادیاا براتون

پاسخ:
بینهایت محشرن
ممنون. همچنین
۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۷ آقای مـــن

خخخخ

 

اینم وبلاگه شما داری :)

پاسخ:
بله وبلاگ جانمان هستند
۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۰ صخره نورد

روحشون شاد :)

چه تجربه جالبی.

دلم خواست تنها فیلمی که از پدربزرگم داریم رو دوباره ببینم :)

پاسخ:
آمین
:)
چه خوب که فیلمشون هست
۰۴ دی ۹۸ ، ۲۳:۳۴ روزهـا ..

چ جالب ک صداشون رو ضبط کردن و ب یادگار مونده...

ازمون همین اندک چیزا میمونه ب یادگار.. تازه اگه بمونه...

چقدر غریبیم تو دنیای ۱۰۰سال دیگه...!

 

روحشون شاد..🙏

پاسخ:
بله واقعا...

ممنون. خدا رفتگانتون رو بیامرزه
۰۴ دی ۹۸ ، ۲۳:۳۹ روزهـا ..

ممنون

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">