طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تو پیامکش که خبری از تمدید نیست

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ب.ظ

میگن مهلت استفاده از بسته های نت قراره ده روز تمدید بشه.

مهلت بسته نت من تا نیم ساعت دیگه است!

ببینیم و تعریف کنیم...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۵)

۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۲ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه

نتت حجمش چقده بوده مگه :دی

پاسخ:
نزدیک سه گیگ
خوش اومدین
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۱:۱۷ مهران نعمتی

بسته های نت فقط برای اینترنت با خطوط ثابت مخابرات نه اپراتور های همراه :(

پاسخ:
همراه اول هم تمدید کرد

روحانیه و دروغاش :|

پاسخ:
این مورد رو فکر نمیکنم مربوط به ایشون باشه
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۹ ستاره‌ی آبی

نت ما که هنوز قطعه :( ‌

پاسخ:
الآن که دارم جواب کامنتت رو مینویسم 9 آذره و احتمالا نت شمام وصل شده
۰۶ آذر ۹۸ ، ۲۱:۰۸ صخره نورد

چقدر بود؟

پاسخ:
حدود سه گیگش سوخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">