طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قدیم جدید و جدید قدیم!

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ق.ظ

با یک ساعت تاخیر وارد آخرین روز تابستون شدیم!

به همین سرعت تابستون تموم شد و نیمی از سال 98 (که برای خودم به شخصه هنوز جا نیفتاده) گذشت!

ساعت به عقب کشیده شد و دوباره داستان داریم! خود من قراره صبح برم جایی و گفتن ساعت هفت حرکته. حالا نمیدونم هفت دیروز رو گفتن یا هفت امروز رو o_O

ساعت فعلی، جدیده و اونی که بود، قدیمه. این وسط یه سریا به ساعت فعلی میگن قدیم و معتقدن ساعت گذشته جدید بوده! چرا که از اول، ساعت درست بوده و وقتی یه ساعت جلو رفته جدید شده! حالا هم برگشته سر همون ساعت قدیم!

اوضاعیه ما داریم :|

 

پ.ن: دیدم تو این ماه کلا سه تا پست نوشتم، خواستم تا دیر نشده دست به کار بشم :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۴)

سلام من تا چند سال پیش فکر میکردم فقط ایران این کارو میکنه.

پاسخ:
سلام :)
منم نمیدونستم!

سر همین موضوعات من امروز رفتم یه جایی با یه بنده خدایی قرار داشتم که بهم یه بسته پستی بده. گفته بود ساعت 10.

منم ساعت 10 رفتم و فهمیدم طرف 9 اومده که همون 10 قدیم بوده :/

پاسخ:
:))))
آخرش چیکار کردین؟

ندیدمش دیگه :(

پاسخ:
پس واسه قرار بعدی قید کن ساعت جدید! :/
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۱۴ ستاره‌ی آبی

مخصوصا آدم‌های قدیمی‌تر کلا ساعتشون رو تغییر نمی‌دن و کل سال بر اساس ساعت نیمه‌ی دوم سال عمل می‌کنن( یعنی ساعت قدیم) :))))

.

دونستن این قضیه برای ساعت پرواز و حرکت وسایل نقلیه خیلی حیاتی می‌شه.اگه حواست نباشه کلا به فنا میری:)))

پاسخ:
آره :))

دقیقا! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">