طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

با لبخند از کنارش گذشتم

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

همیشه تو خونه گفتم جای فلان وسیله فلان جاست، فلان وسیله رو فلان جا نذارین، این باید اینجا باشه، اون نباید اونجا باشه.

گاهی با زبون خوش، گاهی با صدای بلند، گاهی با دلیل و منطق.

امروز دوباره دیدم طبق معمول یه وسیله ای سر جای درستش نیست.

خندم گرفت و گذاشتم همونجا بمونه.

زندگی با همین کل کلاش قشنگه :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۲)

 با سؤال بهشون تذکر می دادید بهتر نبود.

  مثلاً: به نظرم اگر وسیله ایکس سرجایش بود، بهتر نمی توانستیم ازش

 استفاده کنیم؟

یا دیگر سوال ها...

پاسخ:
کار از این حرفا گذشته :))
۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۵۱ عاشق بارون ...

خوشبحالت به لبخند رسیدی! من با آهی از کنارش می‌گذرم. -__-

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">