طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اگه محبت اینه ما نخواستیم :/

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ق.ظ

وقتی یکی کنارتونه آیا طبیعیه که تو مدت 20 دقیقه 60 بار انگشتش رو تو پهلوتون فرو کنه، 40 بار به نوک دماغتون ضربه بزنه، تو گوشتون مثل قطار سوت بکشه، به طرق مختلف به هر جایی دستش برسه ضربه وارد کنه؟

واقعا همه همنشینا اینجوری هستن؟! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۳)

:))))))
پاسخ:
:|
نه طبیعی نیست اونم حدی داره باید مستقیم بهش بگین تا بفهمه
پاسخ:
مستقیم؟! با فریاد هم میگم فایده نداره :/
وااای این آدما عجیییب روی مخن. حالا من یه دوست دارم کلا توو کار انگشته، میگیره ناخوناتو فرو میکنه توو انگشتاش، از اونور ناخونای خودشو فرو میکنه توو انگشتای تو، یا دائم داره انگشتاتو میشکونه و تکون میده. 
کلا درد کشیده ام منم میفهمم چی میگی:دی

پاسخ:
آره آره خودشه!
رو مخ واسه یه دقیقه شونه -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">