طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اندر احوالات عید

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

1_ یکی از دوستای مامانم سه تا دختر داره. هر چهار نفرشون اومدن خونه مون عید دیدنی. اینا جوری هستن که به کسی مهلت حرف زدن نمیدن. یه ریز حرف میزنن. حتی به همدیگه هم اجازه حرف زدن نمیدن و هی میپرن تو حرف همدیگه. وقتی مقابلشون باشی نمیدونی به کدومشون گوش بدی! فکر کنید چند نفر همزمان دارن باهاتون صحبت میکنن! من همیشه تقسیم بندی میکنم که نگاهم رو کدومشون باشه! چند ثانیه که به حرف یکیشون گوش دادم نگاهم رو میچرخونم رو نفر بعدی! همیشه هم نگران اینم که نکنه اونی که حرفشو نصفه گذاشتم ناراحت بشه! واقعا نمیشه به همشون همزمان گوش داد!

بعد از اینکه حرفاشون تموم شد پا شدن که برن. و اصراااار داشتن که حتما شمام باید بیان خونه ما!

من به این فکر میکردم اگه ما بریم خونه شون هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت چون همه حرفا خونه ما زده شده و حرفی نمونده. ولی وقتی بعد از چند روز رفتیم خونه شون، اونقدر حرف زدن که وقتی اومدیم بیرون به مامانم گفتم یه کم به گوشامون استراحت بدیم :))


2_ این قابلیت جدید تلگرام چقدر بده! چه معنی داره طرف مقابل بتونه پیامای ما رو حذف کنه؟ :/


3_ بعد از برنده شدن تو مسابقه مذکور، فقط اسمم رو بهشون اعلام کردم. ولی با کمال تعجب دیدم تو کانال، اسمم رو به اضافه شهرم نوشتن! مگه از روی اکانت تلگرام میشه محل زندگی رو شناسایی کرد؟! گفتن شمارم رو هم میتونن بفهمن! o_O


4_ وقتی از دختر پسرعمه ی مادرت، به عبارتی از دختر دخترعموی مادرت، تراول عیدی بگیری، باید هم به دید و بازدید عید علاقمند بشی! :دی


5_ مگه میشه رقیبت تو جمع آوری هرچه بیشتر عیدی، مادرت باشه؟! به سختی تونستم پیشی بگیرم! اونم با 3 هزار تومن و 1 دلار ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۶)

مگه هنوز عیدیم میدن؟ من سرجمع بیست و پنج هزارتومن عیدی گرفتم که ده تومنش رو دادم بنزین زدم. ده تومن هم دادم بستنی با بچه‌ها زدیم به بدن. اون پنج تومنم نمی‌دونم کی از جیبم برداشت.
پاسخ:
بله! عید به همین عیدیاشه! اگه نباشه که فاجعه است :دی
:))
صدی باشه ۷۰ ۳۰
پنجاهی باشه فیفتی فیفتی 
من آدم با انصافیم
:|
شماره کارتو ک دارین؟ -___-
پاسخ:
:|
من شریک طلبیدم؟! -_-
خوب نیازی به گوش دادن نیست شما به هرچهار نفر نگاه کرده ولبخند ژوکند تحویل داده و سرتکان دهید :دی
قابلیت خوبیه که:دی 
ولی شدیدا موافقم قابلیت خوبی نیست.
عه پس پولدار شدید . :دی 
خیلی هم خوب.
پاسخ:
تقریبا همینطورم :))

:دی
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۲ ♕αяαмεsн♕ ...
اره ی جوریه واقعن روی چ خساب میشه پیام طرف مقابل رو پاک کرد؟
با شماره میشه حدس زد اهل کجایی
بابا شانس ...من فقط بابا و مامان و داداشم 
دلار؟؟؟
شما چ لاکچرین 
پاسخ:
شماره رو که میدونم

😎
عیدی فقط یه دونه کتاب هدیه گرفتم اونم از خاله م
میگما نکنه واسه اینکه امسال عید نداریم، بهم عیدی ندادن که مبادا ناراحت شم! هوم؟؟؟

دلاااااااار؟؟؟
یره پولدار شدی رففففف
برو شوهر کن دیگه
اوپس تو که نباید بری دنبالش!!!!!
بشین بشین!!!!!
پاسخ:
نمیدونم o_O

برم زن بگیرم :)))
به شما به دلارم عیدی میدن؟ چه لاکچری :))
پاسخ:
😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">