طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من مانده ام تنهای تنها بدون حریم خصوصی!

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ب.ظ

1- رئیسمون دو تا گروه کاری تو تلگرام ساخته بود که اونجا کارا رو با همکارا هماهنگ میکردیم. هر فردی که از محیط کار میرفت از گروه حذف میشد و هر تازه وارد هم به گروه اضافه میشد.

مدتها بود که تو گروه ها پیامی رد و بدل نمیشد.

از وقتی قرار شد از کار بیام بیرون تصمیم گرفتم قبل از اینکه از گروه ها حذف بشم، خودم لفت بدم. ولی هی امروز و فردا کردم.

هفته پیش که دیگه خداحافظی کردم، رفتم تو گروه ها ببینم هستم یا حذف شدم. که دیدم هستم، منتها خود رئیس از گروه ها رفته!!! تو یکی از گروه ها من هستم و یکی از همکارا، تو اون یکی گروه هم فقط من موندم و یه خط کاری که هیچوقت از تلگرامش استفاده نمیشه :|


2- مدتی بود که منتظر یه بسته پستی بودم. خلاصه پیگیری کردم و گفتن رسیده به شهرتون. تماس گرفتم با اداره پست گفتن دست ماموره. زنگ زدم به مامور گفت اگه هوا خوب باشه میارمش.

تا اینکه داداشم از محل کارش زنگ زد گفت یه پاکت برات اومده. گفتم چرا آوردن اونجا؟! من آدرس خونه رو داده بودم! گفت گفتن آدرس رو پیدا نمیکردن و اسمت رو دیدن و از آنجا که من فرد سرشناسی در سطح شهرم گفتن لابد با من نسبتی داری آوردن اینجا!

خیلی ممنون واقعا :/

مامور پست هم مامورای قدیم :|

چه معنی داره بسته من رو بردن محل کار داداشم؟ <_<

خداحافظ حریم خصوصی o_O

با تشکر از مامورین زحمتکش اداره پست -_-

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

خواهر آدمهای معروف بودن همینم داره دیگه
پاسخ:
بعله -_-
چه عجب از اینورا!
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۰۰ ♕αяαмεsн♕ ...
من با دوستام ی گروه داریم دو نفره هم توی تل هم وات.......

پاسخ:
گروه ما کاریه و باید همه همکارا عضوش باشن، ولی کسی نیست و فقط منی که از کار اومدم بیرون عضوشم o_O
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۲۷ ام اسی خوشبخت
لابد نسبتی داری! واقعا عالی عمل کردن, از پست تقدیر کنید!
پاسخ:
جالب اینجاست داداشم اون موقع تو محل کارش نبوده! مامور بسته رو داده به همکارای داداشم و گفته بدید به آقای فلانی! بدون اینکه مطمئن باشه این تشابه اسمی مبنی بر نسبت داشتنه یا نه! :|
دیگه هیچکی پست نذاشت مجبور شدم بیام پست شما 😂😂😂😂
پاسخ:
😒
مزاح کردم
اگه نیومدم به خاطر کم سعادتی م بوده 😂
پاسخ:
صد در صد! 😏
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۳۲ ام اسی خوشبخت
خیلی به زحمت افتادن!
پاسخ:
راضی به زحمتشون نیستیم ما :|
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۴ ♕αяαмεsн♕ ...
چ باحال خخخخخخخخخ
پاسخ:
باحاله؟! o_O
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۱۵ ♕αяαмεsн♕ ...
اره:)
پاسخ:
:))
افرین
تخیلات قوی ای داری
پاسخ:
تخیلات؟! :/
یه حس خاصی داره این گروه هایی که همه لفت میدن ازش و فقط خودت میمونی...!

حالا شکایت هم نه.. اما حداقل میتونید به اداره پست اطلاع بدین بابت این کارمندشون!
پاسخ:
حس آخرین بازمانده! یا مثلا فتح یه سیاره! یا کنار زدن رقبا! :)))

تو سایت پست ثبت شکایت کردم
نه.. نه لزوما گروه های کاری..
اینکه آخر کار همه مون همچین چیزیه... همه لفت میدن و بقیه راهو باید تنهایی بریم....:)
پاسخ:
:)
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...
(نمیدونم ربط داشت یا نه :دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">