طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

1- مریضی هم میتونه قشنگ باشه و سرشار از حس خوب

وقتی دکتر، بدون دفترچه، رایگان ویزیتت کنه

و داروخونه، بدون دفترچه، رایگان بهت دارو بده

همش هم بخاطر خودت!



2- داشتم تو پیاده رو میرفتم دیدم تو شیرینی فروشی ایستاده، سلام و علیک کردیم. هی میگه: بفرما! بفرما!

آخه کجا بفرمام؟ تو شیرینی فروشی؟ شیرینی هم نخریدی که من بفرمام -_-

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۶)

ابنقد که ما برا پست های مبهمتون فسفر میسوزونیم دکتر حسابی نسوزوند :|
پاسخ:
قسمت سوم پست مبهم بود ننوشتمش؛ من که اینقدر سعی میکنم مبهم ننویسم، کجای پست هام مبهمه؟ :|
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۰۴ محسن رحمانی
آقای خواستگار اینم عنوان:دی
پاسخ:
ربطش چیه اونوقت؟!
یعنی الان دعا کنیم شما مریض بشین ؟
پاسخ:
:)))
صاحب داروخانه هم وقتی گفت دفعه بعد حساب کن گفتم: یعنی توقع دارین باز هم مریض بشم؟! :دی
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۱۹ محسن رحمانی
عه مگه خواستگار نبودن؟:دی
پاسخ:
کیا؟ o_O
 ان شا الله بهتر شی:))
   ولی، پارتی نبودن؟

                    از این شانسا، خواستارم؟
پاسخ:
ممنون :)
چرا دیگه :دی
از این پارتیا واسه شغل خواستارم :))
ان شاء الله، یه چندتا خوب، هم برای شما و هم برای من باشه...
+شیرینیشونم میدیم.
پاسخ:
:))
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">