طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تا کی؟ :|

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ

1- این قصه ها نمیخواد تموم شه؟


عجیب نیست که اتفاقات نادر که تو هر 3489 سال یکبار رخ میده همگی در زمان ما به وقوع میپیونده؟! :|



2- دیشب کیک درست کردم سهمم فقط همینقدر شد:


آخه این انصافه؟

خودشم داره بهم دهن کجی میکنه :/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۱۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۳ هادی اسماعیلی فضل
سلام وب خوبی دارین. تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

مثل سردرد پس از طی شدن مستی ها
خسته ام مثل تمام دهه ی شصتی ها
پاسخ:
سلام
بله وب خوبی داریم -_-
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۳ آسـوکـآ آآ
واقعناااا. همه تو دوره ما در حال وقوعه. :دی
کاش قابلیت اینو داشت که از پشت گوشی برش داشت و خوردش. ❤
پاسخ:
از بس ما خفنیم o_O
عزیزم ^_^
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۲۴ لا نتوری
کلا کیک در حدی بود که شما بتونی آدرس وبلاگت را بکوبونی روش :)
پاسخ:
:))))))))))))
بوووووووووق!
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۲ صبورا کرمی🦄
کیک رو بفرست من بخورم ^_^ :)) 


پاسخ:
اون مال منههه 😣
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۸ صبورا کرمی🦄
بابا تو که خمین یه ذره برات مونده از این هم دل بکن. دل به این دنیا و متعلقاتش نبند ... ما همه یه روزی میریم... 

بفرست بیاد :))
پاسخ:
همین یه ذره رو هم به من روا ندارن خدایا >_<
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۵:۱۰ ابوالفضل ...
من هر وقت یکی ازین چیزا برام می‌فرستاد به همون تعدادی که گفته بود. پنج، ده، ۱۵... بار برای خودش اون پیام رو می‌فرستادم تا دیگه ازین کارا نکنه⁦ :دی

واقعا خودت کیک رو درست کردی؟!!!
پاسخ:
چه جواب دندان شکنی میدادین :)))

اینقدر ازم ناامیدین؟ -_-
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۴ ابوالفضل ...
آره بابا در این حد ناامیدم!!! وگرنه تا الان قصد جدی می‌کردم واس ازدواج باهات و چون داماد خوش‌قدم‌ام تا الان قطعا عروس شده بودی 😁
پاسخ:
آقا از این شوخیا نکن اینجا خانواده رد میشه! :)))
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۲ ابوالفضل ...
باشه :دی 
:))))))))
پاسخ:
:دی
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۱۹ عاشق بارون ...
لبخند زده که! :))
پاسخ:
بد نگاه میکنه آخه :))
۱۵ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۰ عاشق بارون ...
نه یه جورِ خنگِ مظلومِ طفلکی داره می‌خنده. :))
پاسخ:
دقیقا :)))
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۰:۲۱ جناب منزوی
یه نفر (چند سال پیش) برام فرستاد " به نیت ۱۴ امام ۱۴ صلوات بفرست و این پیام رو برای ۱۴ نفر ارسال کن ان شاءالله آخر ماه خبر خوشی برات میاد. من هم براش نوشتم " به نیت ۱۲۴ هزار پیامبر ۱۲۴ هزار صلوات بفرست و برای ۱۲۴ هزار نفر ارسال کن ان شاءالله آخر ماه از مخابرات خبر خوشی برات میاد. :)
پاسخ:
ای ول :)))))
۱۶ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۶ عاشق بارون ...
کامنت جناب منزوی! :دی تا حالا اینطوری بهش نگاه نکرده بودم واقعاً! :)))
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">