طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

طلوع من سه ساله شد

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ



یادمه یه بار یکی از بلاگرا از سه ساله شدن وبلاگش نوشته بود. اون موقع به نظرم سه سال خیلی زیاد بود! پیش خودم گفتم چقدر وبلاگش قدمت داره! ولی حالا میبینم چه زود گذشت...

حالا وبلاگ منم سه ساله شده :)

تولدت مبارک کوچولوی من ^_^

مرسی که پا به پای لحظه هام با منی :*

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

واااای چقدرررر زود گذشتتتت.....
انگار همین دیروز بود اومدی وبلاگ من کامنت گذاشتی بعد من آدرس وبلاگتو پرسیدم و تو گفتی ندارم! 
پاسخ:
اوهوم...
یادش بخیر :)
خیلی زود میگذره
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۶:۲۴ 🦉 شباهنگ
ایشالا بحران سی‌سالگیشم ببینه :))
پاسخ:
تا باشه از این بحرانا ;)
تولدش مبارک، به این امید که ۵۰ ساله بشه :*
پاسخ:
مرسی فرشته جانم :*
^_^
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۶:۳۸ محسن رحمانی
تولدش مبارک.
پاسخ:
مرسی
سلام
تولد وبلاگتون مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۸:۴۸ آقاگل ‌‌
کمتر از پنجاه ساله که الان همه مون وبلاگ‌نوسیم. خیلی عجیبه این. چرخش بچرخه. :)
پاسخ:
اون بلاگری که تو پست ازش گفتم شما بودین :)
برای شما هم ^_^
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۷ ابوالفضل ...
مبارکه :)
ولی هرچقدر فکر کردم نفهمیدم از کی همراه وبلاگت بودم ؟!
پاسخ:
مرسی :)
1 تیر 95!
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۴ آسـوکـآ آآ
تولدش مبارک عزیزم :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم ^_^
مبارکه...☺ ایشالا تولد ده سالگیش...:)

پاسخ:
ممنون ایشالا ^_^
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
واقعا سه ساله این وب رو زدین؟!؟!؟!
تولد وبتون مبارک 
انشاالله سی سالگیش:)
پاسخ:
بله! اینقدر باورنکردنیه؟ :))
متشکرم :)
خوش اومدین
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۹ محمد حسین
سلام 
واقعا چقدر زود گذشت ...:)

ای رفقا وقت سفر میرسد 
عمر گران مایه به سر می رسد و... 

تبریک :دی
پاسخ:
وای!!!!!!
واااای O_O
باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلااااام ^____^
کجا بودین شما؟؟؟؟؟؟
اینه رسمش؟؟؟؟ :/

همین امروز که داشتم کامنتای گذشتمو مرور میکردم رسیدم به کامنتای شما!
با خودم گفتم چه حیف، چه دوستایی که دیگه نیستن....
دیگه نرید هااااااا! <__<
۲۳ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۲ محبوبه شب
ای جونم
مبارکا اسی جونم
ان شاءالله ستاره ش همیشه روشن بشه برامون
پاسخ:
ممنونم محبوبه ی من :*
ان شاءالله درکنار عزیزانی مثل تو ^_^
۲۳ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۲ صبورا کرمی🦄
مبارک باشه اسی بی معرفت :)
پاسخ:
مرسی صبورا :)
چرا؟! :))
سلام 
با یک روز تاخیر تولد طلوع من مبارک شما و اسی عزیز و دوستان وبلاگ نویس :))
ایشالا تولد ۱۰ سالگیش :))

ایشالا چرخش واست سالهای سال بچرخه :))

پاسخ:
سلام
این که تاخیر محسوب نمیشه :)
مرسی ^_^
ایشالا :))

درکنار شما عزیزان :)
۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۱:۴۸ عاشق بارون ...
مبارک باشه! :) باز بگم کیک می‌خوام؟ :دی
 
++ کامنت‌ها رو دیدم قشنگ مثل تو ‌O_O شدم! :)))
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
بفرمایید :)))

++ میبینی؟! =)
۲۴ آذر ۹۷ ، ۲۲:۱۷ ابوالفضل ...
آره فک کنم از همون تاریخ...
هعیییی
پاسخ:
کلی گشتم تا رسیدم به اولین کامنتتون
چی شد؟
۲۴ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۸ ابوالفضل ...
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان :))

به خاطر گذشت عمر ....
پاسخ:
قدرمو نمیدونین که :دی

:)
۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ یـک مـعــلّـم . .
باسلام و عرض ادب،
-سه سالگیش مبارک :)
-دستم بگرفت و پا به پا برد :)
-آغا! من تا حالا اصلاً از کلمهی «مرسی» استفاده نکردم!
-کیک رو خودتون درست کردین؟
پاسخ:
سلام :)
-خیلی ممنونم
-^_^
-یعنی میگید استفاده نکنم؟ :دی
-نه بابا :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">