طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وای خدا یعنی میشه؟

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

بالآخره یه جا پیدا شد که رشته ما رو بخوان!

امروز رفتم فرم پر کردم و اگه تو مصاحبه هم قبول بشم و گوی سبقت رو از رقبا بربایم، اونوقت مدرکم به یه دردی خورده و میتونم بگم از درس خوندن پشیمون نیستم! بعد از تحمل چند سال بیکاری به آرامش میرسم و از این کاری که صرفا جهت سرگرمیه بیرون میام.

دعا کنید پذیرفته بشم...



+ مارشمالو تا همین دو سه ماه پیش 2 تومن بود، امروز رفتم بخرم میگه 7500!! O_O



عنوان: جمله ای که تو مسیر هی با خودم تکرار میکردم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۳ محبوبه شب
چرا که نه
ان شاءالله خیر باشه
پاسخ:
دعا کن برام
رانی 3500  مگه میشه
پاسخ:
تا همین چند سال پیش 600 بود :|
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۱۵ ابوالفضل ...
یه عالمه دعا می‌کنم اونی که باعث خیر و صلاحته حتما اتفاق بیفته برات 
پاسخ:
خیلی ممنونم
الهی این دعا در حق خودتون هم اجابت بشه
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۰ 🦉 شباهنگ
من مهرماه هفت تومن گرفتم :(
پاسخ:
آره تو پستت خونده بودم.
چه خبره؟ :/
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۱ محسن رحمانی
ان شاالله هرچی خیره پیش بیاد براتون.
پاسخ:
ممنونم ازتون
انشاا... که بهترین اتفاق ممکن بیفته واستون...:)
شیرینی رو خودتون میفرستین.. یا باید حضوری بیایم بگیریم؟-_-

+ ب گفته دوستان.. قیمتا 10درصد(😯) اومده پایین که!
پاسخ:
آمین...
مرسیی :)
شما دعا کنید قبول بشم، شیرینیش رو هم میفرستم هم حضوری تشریف بیارید :دی

+ نمدونم که 😐
۲۲ آذر ۹۷ ، ۰۹:۰۹ قاسم صفایی نژاد
ان شاء الله که به صلاحتون باشه
پاسخ:
متشکرم
الهی آمین
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ جناب منزوی
ان شاءالله میشه :)
پاسخ:
توکل به خدا
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۷ آسـوکـآ آآ
انشاالله که خیره و جور میشه عزیزم
پاسخ:
هر چی خدا بخواد
ایشالا هر چی خیره و مقدره برات اتفاق بیافته !

پیشاپیش تبریک :)

دعا میکنم :)
.
پاسخ:
ایشالا
همچنین برای تو :*

مرسی ^_^
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">