طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یه دختر و این همه هنر؟! o_O

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

معجزه میکند وقتی اسی آشپز باشد!

بادمجان پوست گرفته را بعد از سرخ کردن تبدیل به بادمجان پوست دار میکند:


اصلا معلوم نیست بدون پوسته! :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

خخخخ
:)))))))

زدی غذا را سوزوندی بعدش میگی معجزه ؟
Oـــo

:)))))
پاسخ:
از هر کسی برنمیاد -_-
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۵ بهارنارنج :)
:|||||
پاسخ:
:)))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۶:۲۴ جناب منزوی
این از کراماته :)
لابد بادمجونش دوگانه ست :)
پاسخ:
آشپزش معجزه گره! :دی
بهترین آشپزای دنیا هم مث شما از همین زمین خاکیا شروع کردن..
ادامه بدین.. آیندۀ روشنی دارید! :)
پاسخ:
مرررسیییی :))))
۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۷ محسن رحمانی
چه خودشم تحویل میگیره:دی
خود شیفته ایش:دی
پاسخ:
تحویل گرفتن هم داره! :دی
۱۷ مهر ۹۷ ، ۰۰:۲۱ آشنای بی نشان
شبیه سوسک شده:)
پاسخ:
آقااااا! عه :/
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۴ ام اسی خوشبخت
ما بهش میگیم جزغاله :)
نخوردید که ان شالله؟
پاسخ:
ما به یه چیز دیگه میگیم جزغاله ;)
۱۸ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۴ آسـوکـآ آآ
آقا سوزوندیش کهههههه:-D
پاسخ:
من؟! نه!! ;)
۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۶:۵۳ صبورا کرمی
😐😐😐😐😐
چطور تونستی با بادمجون این کارو کنی؟؟؟ظالمممم
پاسخ:
من بی گناهم! :))
خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">