طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

و این داستان ادامه دارد...

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

نمیذارن که!

خودتون ببینید:



میگن هوا گرم بود و باد زد و روکشش رو باد برد!! :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

ما هیچ! ما نگاه! والا بوخدا -_-
پاسخ:
-__-
یره تو چقدر بستنی موخوری :|
می خری حتا
می خرن برات حتا تر :|
پاسخ:
یره حرص نوخور!
وخی داروم میوم پیشت دوباره! ;)
جان من راست میگی؟ ^_^
کی؟؟؟
پاسخ:
آره خو عزیزوم ^_^
هفته بعد ایشالا
چقدر دلم یه بغل خواهرانه از اونایی که فقط از تو بر میاد، می خواد.
بی صبرانه منتظرتم ❤❤❤❤❤
پاسخ:
عزیییییییزم
حتما حتما 😍😍
کاکائو آپشن محسوب میشه واسه بستنی..
کاکائو داراش 500ت گرونتره!
پاسخ:
کاکائو هم لاکچری شد؟! o_O
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۰۴ عینکی عینکی
😂😂😂😂😂😂

دایتی بگیر خواهر
پاسخ:
قدیما گرفته بودم خیلی بی کیفیت بود! چوبش رو اونقدر لبه زده بودن که همون اول جدا میشد!
اینبار مشکل از بستنی نیست روله :)))
مشکل از جلد / پوشش بستنی است که به اشتباه رفته کاکائویی :))
دستشون در رفته و شانس این شکلی شده :)))
اینقدرهام بدبین نباش دیگه روله :دی 




بنظرم  اینبار برو تو خط بستنی های لیوانی ؛)

سلام 


پاسخ:
یعنی میگی بستنی کاکائویی هم رفته تو جلد یه بستنی شیری؟ o_O

لیوانی؟ کدوم لیوان رو شما دیدید که شبیه ظرف بستنی لیوانی باشه؟ احیانا اونا کاسه نیستن؟ :|

سلام
یه ماهه بستنی نخوردم :|
پاسخ:
عخی :دی
وا 0______0

دزده کی بودید شما؟!؟!؟!؟/
پاسخ:
ما؟! O_O
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۶ عاشق بارون ...
وای خدای من! واقعاً؟ :))))
من فقط بستنی میهن می‌خورم اونم که همین‌طوری از بقیه گرون‌تر بود٬ الان دیگه هیچی! :))
پاسخ:
واقعا -_-
از بستنی هم محروم شدیم :|
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۵۶ بهارنارنج :)
:)))))
پاسخ:
میخند؟! o_O
:|

:| 
پاسخ:
;)
نه اونا!

از دیروز این عکسو به شصت صد نفر نشون دادم

پاسخ:
پست قبلیمم دیده بودی؟
خدایا!
پاسخ:
:/
اوه اوه
اصل کاری هم اون روکشش هس😂 بستنیش که مزه ای نداره
پاسخ:
اتفاقا خوشمزه بود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">