طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسی دودی!

جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

امشب شام رفتیم پارک

کنارمون دو تا آقا نشسته بودن که یکیشون تمام مدت سیگار میکشید! منم حساس!

دو دقیقه اومدیم بیرون تو هوای آزاد نفس بکشیم ها :/

خلاصه بعد از اینکه سیگاراشون تموم شد پا شدن و رفتن!

تازه داشتیم اکسیژن خالص تنفس میکردیم که یه خانواده دیگه اومدن جای اونا.

آقاهه هنوز نرسیده بود که چهار تا تیکه چوب آورد و آتیش روشن کرد. دود هم کلا سمت ما میومد. فکر کردم میخوان کباب درست کنن. ولی فقط یه ذره چایی دم کردن و بعدش آتیش الکی روشن بود. حالا پسرشون یه مقوا گرفته بود و آنچنان این آتیشو باد میزد که کم مونده بود از دست بره کلا!! یک دودی راه انداخته بود که رسما خفه مون کرد! آخرش ما از رو رفتیم و بار و بندیلو جمع کردیم.

آخه یه جو فرهنگ هم خوب چیزیه! بخاطر یه چایی این همه هوا رو آلوده کردن بماند، ما رو هم اونطوری آزار دادن.

خب اون چایی رو تو خونه دم کنید بریزید تو یه فلاسک و با خودتون بیارید. اصلا مگه پارک جای آتیش روشن کردنه؟ روی اون همه چمن و بین اون همه درخت!!

اینکه نمیفهمن آتیش روشن کردن چقدر میتونه چوب هدر بده و به لایه اوزون آسیب بزنه به کنار، یعنی واقعا کورن نمیبینن که ما توی اون همه دود محو شدیم؟؟؟ :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

چه بد:/
پاسخ:
:/

خوش اومدین
اگر همین حرفا را همونجا به خودشون میگفتین شاید بهتر بود
ضمن اینکه جا داشت از آتش عکس بگیرید و آدرس وبتونو بکوبونید روش
پاسخ:
متاسفانه آشنا بودن و باهاشون رودربایست بودیم
:|
دگ کاریه که شده شما خودشو ناناحن نکن
پاسخ:
نقی ناراحن :(
منم میخواستم حرف جناب لانتوری رو بگم ک دیگه زحمتشو کشیدن!
خب اتفاقا اگه آشنا بودن راحت تر میشد بگین ک حداقل محل آتیش روشن کردنو عوض کنن !

چوب آتیش زدن لایه اوزونو تخریب میکنه مگه؟؟ نمیدونستم..
پاسخ:
خب خیلی باهاشون رودربایستی داریم و نمیشد بهشون تذکر داد

ضمن اینکه خودم هم شک داشتم :|
والا اینجور که بوش میاد اگه همون زیرانداز رو وسط هال پهن میکردید، در و پنجره هم باز میذاشتید و دو تا چایی میخوردید بیشتر حال و هواتون عوض میشد!!! (قابل ذکره که گردشگری از خود ماشروع میشود، از خانه ما شروع میشود و فولان!!!! :))))))))) )
پاسخ:
همینو بگو -_-
:))
خوش اومدین
خوشبختانه یا متاسفانه چیزی به اسم خجالت اونم تو این جور مواقع در من وجود نداره و اگر نتونم به طرف مقابلم بفهمونم کارش اشتباهه انقدر بلند بلند غر میزنم تا حداقل حرفمو زده باشم :|
پاسخ:
منم یه بار به پسره گفتم اینقدر باد نزن ولی انگار پدر و مادرش بیخیال تر از این حرفا بودن
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۱۷ عاشق بارون ...
می‌دونی کلاً چندین ساله که مفهوم و کاربری پارک و فضای سبزش به کل عوض شده. :/
پاسخ:
کی مردم ما فرهنگ رو یاد میگیرن خدا میدونه
اسی دودی 
چه عنوان جالبی  :|||||
پاسخ:
بله :دی
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۸ عینکی عینکی
اشنا هم که بودن باید بهشون میگفتین
پاسخ:
چند سال بود ندیده بودیمشون و فقط درحد سلام و علیک باهاشون آشنا بودیم
برم چی بگم؟؟
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۰۷ عینکی عینکی
من بودم میگفتم
پاسخ:
:)
زاویه نشستنت بد بوده جان من
قبل پهن کردن بساط باید جهت بادو شناسایی کنی
:دی
پاسخ:
بقیه جاها پر بود و فقط آخرین نقطه از چمن خالی بود بعدم هیچوقت تو اون پارک کسی آتیش روشن نمیکنه
عزیزم اشکال از خودته
گیر نده به ملت
پاشدی رفتی وسط قلیونسرا میگی اب کرفس میخوای!
:))))))

وقتی امام رضا نطلبه میشه همین
بشین خونه بابا
پاسخ:
باشه من مشکل دارم
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۱۳ قاسم صفایی نژاد
بهشون اعتراض نکردید؟
پاسخ:
نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">